Έχοντας χαλυβδώσει την κυριαρχία της στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων της οικογένειας Σεπετά, γνωστή με το εμπορικό σήμα Βίκος, στοχεύει και σε… ροζ πρωτιά με το Βίκος Pink Grapefruit, ανταγωνιζόμενη στα ίσα την Coca Cola 3E (Schweppes).

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος): Επένδυση και στο τσάι μετά τα αναψυκτικά

Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα 127,198 εκατ. ευρώ το 2024 από 113,061 εκατ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.

Η πρωτιά της Βίκος στο νερό και η υποχώρηση των PL

Με βάση τα λεγόμενα του Κωνσταντίνου Σεπετά, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, στο περιθώριο της έκθεσης HoReCa, «το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέγραψε πέρυσι αύξηση 18,7% σε όγκο πωλήσεων, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 20,4%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielseniQ, επίδοση που το τοποθετεί στην πρώτη θέση της κατάταξης στο σύνολο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού. Συνολικά κατά την περσινή χρονιά η αγορά αναπτύχθηκε σε ποσοστό 10,2% σε όγκο ενώ ο δεύτερος επώνυμος παίκτης ακολουθεί με μερίδιο 18,7%».

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ, ο συνολικός όγκος της κατηγορίας του εμφιαλωμένου νερού ανήλθε στο 2024 σε 915.639.567 λίτρα, από 831.261.542 λίτρα το 2023.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος «είδε» τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή (σ.σ. η Χήτος ΑΒΕΕ που παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι) πίσω κατά 1,7 μονάδες.

Το 2023 ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο γιαννιώτικων βιομηχανιών εμφιαλώσεων: Χήτου και Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, ανέδειξε τη δεύτερη νικήτρια όσον αφορά την κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού με διαφορά λίγων χιλιάδων λίτρων.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι το 2024 τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο εμφιαλωμένο νερό αναπτύχθηκαν με πολύ χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με το σύνολο της αγοράς, με αποτέλεσμα να χάσουν μερίδιο σε επίπεδο σούπερ μάρκετ και μικρής λιανικής.

Αύξηση μεριδίων και στα αναψυκτικά

Η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του νερού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Το προϊόν σημείωσε υψηλές πωλήσεις στην αγορά των supermarkets, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.

Παράλληλα, στη νέα και άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024.

Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, σε τρεις γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη.

Σύμφωνα με τον κύριο Σεπετά, η μάρκα Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.

Εντός χρονοδιαγράμματος το επενδυτικό πλάνο

Σ’ αυτή την επιτυχημένη πορεία συμβάλλει το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ύψους 100 εκατ. ευρώ που προχωρά με γοργούς ρυθμούς, έχοντας ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.

Συγκεκριμένα, έως το τέλος του 2025 αναμένεται να έχουν ξεκινήσει και τα έργα που αφορούν στις νέες γραμμές παραγωγής νερού στο Περίβλεπτο ενώ σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η ανέγερση των νέων αποθηκευτικών χώρων στο Καλπάκι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις