
Ο Μπράιαν Νίκολ, Διευθύνων Σύμβουλος των Starbucks, είπε ότι οι παραγγελίες από κινητά «έφθειραν» την ψυχή του brand.
Σε μια συνέντευξη στο podcast της Τρίτης με τον Μπομπ Σαφιάν της Rapid Response, ο Νίκολ είπε: «Νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που εξέτρεψαν λίγο τα Starbucks ήταν η όλη παραγγελία μέσω κινητού, η κατάσταση του COVID.
Ο Νίκολ πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι οι παραγγελίες μέσω κινητού επηρέασαν τη «σύνδεση» που έχει τα Starbucks με τους πελάτες, επειδή το προσωπικό απλώς χρησιμοποιούσε ετικέτες και «σταμάτησε να γράφει στα κύπελλα».
Starbucks: Εργοδοσία και συνδικάτο Workers United ανακάλεσαν τις εκατέρωθεν αγωγές
Είπε ότι η εταιρεία εστίασε επίσης στο πώς να «εξοικονομήσει δευτερόλεπτα» αντί να διατηρήσει την «εμπειρία και τη σύνδεση» για τους πελάτες.
Είπε ότι, προς το παρόν, τα καταστήματα Starbucks δεν έχουν κανέναν έλεγχο για το πόσες παραγγελίες από κινητά λαμβάνουν και αυτό ασκεί πίεση στους barista «απλώς να βγάζουν ποτά εκτός» αντί να συνδέονται με πελάτες.
Ο Νίκολ πρόσθεσε ότι, κατά μέσο όρο, τα ποτά που παραγγέλνονται από κινητά βρίσκονται στον πάγκο για έξι έως οκτώ λεπτά, έτσι ώστε ο πελάτης να μην παίρνει το καλύτερο προϊόν.
«Ο καφές έχει καθίσει εκεί, και συνήθως αυτό που συμβαίνει είναι ότι ζητάς από τον barista μας να το ξαναφτιάξει», είπε.
Σε μια ανακοίνωση αποτελεσμάτων στις 28 Ιανουαρίου, ο Νίκολ παρουσίασε έναν νέο αλγόριθμο για παραγγελίες μέσω κινητού τηλεφώνου, σε μια προσπάθεια να κάνει τις παραγγελίες μέσω κινητού πολύ πιο ομαλές.
Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος μετακόμισε από την Chipotle στη νέα θέση του τον Σεπτέμβριο, προσπάθησε να κάνει τα καφενεία Starbucks πιο ελκυστικά.
Αυτό περιλαμβάνει αλλαγές, όπως το να υπάρχουνπιο άνετες καρέκλες στα καφέ και το σερβίρισμα ξανά του καφέ στους πελάτες σε κεραμικές κούπες.
Σε ένα εσωτερικό σημείωμα που έλαβε το Business Insider στις 27 Ιανουαρίου, η αλυσίδα ζήτησε από το προσωπικό να αρχίσει να γράφει μηνύματα στους πελάτες σε φλιτζάνια καφέ μιας χρήσης για να προσθέσει μια πιο εξατομικευμένη πινελιά.
Στην ανακοίνωση αποτελεσμάτων της 28ης Ιανουαρίου, ο οικονομικός επικεφαλής των Starbucks και ο Νίκολ είπαν ότι η αλυσίδα θα μειώσει επίσης τον αριθμό των ειδών στο μενού και θα προσθέσει ψηφιακές πινακίδες μενού στα καταστήματα.


Latest News

Χάνει(;) το στοίχημα ο Μασκ - Σε νέο ρεκόρ οι ομοσπονδιακές δαπάνες
Οι κρατικές δαπάνες στις ΗΠΑ αυξήθηκαν στα 603 δισεκατομμύρια δολάρια τον Φεβρουάριο

Πότε θα αυξήσει τα επιτόκια η Τράπεζα της Ιαπωνίας
Οι οικονομολόγοι εκτιμούν ότι η Τράπεζα της Ιαπωνίας θα διατηρήσει αμετάβλητο το επιτόκιο στην επόμενη συνεδρίαση

Τραμπ Τζούνιορ: Επενδύει σε εταιρείες που θα επωφεληθούν από το «κύμα» MAGA
Η πορεία του Τραμπ Τζούνιορ στον επιχειρηματικό κόσμο - Επιχειρηματίας εδώ και 25 χρόνια

Ταραγμένα νερά για Zara, H&M, IKEA - Ζόρικο και το πρώτο δίμηνο του 2025
Zara, H&M και IKEA αντιμέτωπες με κυματισμούς λόγω πληθωρισμού και αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Πόσα λέει η Spotify ότι πλήρωσε σε δικαιώματα πέρυσι
Η Spotify έχει προκαλέσει την οργή μουσικών που λένε ότι το μοντέλο ροής δεν τους αμείβει αρκετά

Πρώην στέλεχος της Carlyle αναλαμβάνει διαχειριστής χρημάτων κληρονόμου του Μέρντοχ
Αναβάθμιση και μεγαλύτερη εξουσία δόθηκε σε πρώην στέλεχος της Carlyle Group σε εταιρεία που διαχειρίζεται την περιουσία της μεγαλύτερης κόρης του Ρούπερτ Μέρντοχ

Ποιος απειλεί να μπλοκάρει το πακέτο δαπανών του νέου Γερμανού καγκελάριου
Ένα κόμμα στην Γερμανία απορρίπτει σχέδιο ταμείου υποδομής 500 δισ. ευρώ και τις αλλαγές για τη χρηματοδότηση αμυντικών δαπανών

Τι κάνει το γιεν το νέο ασφαλές νόμισμα
Πως οι κινήσεις του Τραμπ δυναμιτίζουν το δολάριο και κάνουν το γιεν υποκαθιστά ασφαλές αποθεματικό

Τελεσίγραφο του Λευκού Οίκου στις εταιρείες να αφαιρέσουν τις χρωστικές από τα τρόφιμα
Ο υπουργός Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ θέλει να λύσει το θέμα πριν τη λήξη της θητείας του

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων