Ο Μπράιαν Νίκολ, Διευθύνων Σύμβουλος των Starbucks, είπε ότι οι παραγγελίες από κινητά «έφθειραν» την ψυχή του brand.

Σε μια συνέντευξη στο podcast της Τρίτης με τον Μπομπ Σαφιάν της Rapid Response, ο Νίκολ είπε: «Νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που εξέτρεψαν λίγο τα Starbucks ήταν η όλη παραγγελία μέσω κινητού, η κατάσταση του COVID.

Ο Νίκολ πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι οι παραγγελίες μέσω κινητού επηρέασαν τη «σύνδεση» που έχει τα Starbucks με τους πελάτες, επειδή το προσωπικό απλώς χρησιμοποιούσε ετικέτες και «σταμάτησε να γράφει στα κύπελλα».

Starbucks: Εργοδοσία και συνδικάτο Workers United ανακάλεσαν τις εκατέρωθεν αγωγές

Είπε ότι η εταιρεία εστίασε επίσης στο πώς να «εξοικονομήσει δευτερόλεπτα» αντί να διατηρήσει την «εμπειρία και τη σύνδεση» για τους πελάτες.

Είπε ότι, προς το παρόν, τα καταστήματα Starbucks δεν έχουν κανέναν έλεγχο για το πόσες παραγγελίες από κινητά λαμβάνουν και αυτό ασκεί πίεση στους barista «απλώς να βγάζουν ποτά εκτός» αντί να συνδέονται με πελάτες.

Ο Νίκολ πρόσθεσε ότι, κατά μέσο όρο, τα ποτά που παραγγέλνονται από κινητά βρίσκονται στον πάγκο για έξι έως οκτώ λεπτά, έτσι ώστε ο πελάτης να μην παίρνει το καλύτερο προϊόν.

«Ο καφές έχει καθίσει εκεί, και συνήθως αυτό που συμβαίνει είναι ότι ζητάς από τον barista μας να το ξαναφτιάξει», είπε.

Σε μια ανακοίνωση αποτελεσμάτων στις 28 Ιανουαρίου, ο Νίκολ παρουσίασε έναν νέο αλγόριθμο για παραγγελίες μέσω κινητού τηλεφώνου, σε μια προσπάθεια να κάνει τις παραγγελίες μέσω κινητού πολύ πιο ομαλές.

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος μετακόμισε από την Chipotle στη νέα θέση του τον Σεπτέμβριο, προσπάθησε να κάνει τα καφενεία Starbucks πιο ελκυστικά.

Αυτό περιλαμβάνει αλλαγές, όπως το να υπάρχουνπιο άνετες καρέκλες στα καφέ και το σερβίρισμα ξανά του καφέ στους πελάτες σε κεραμικές κούπες.

Σε ένα εσωτερικό σημείωμα που έλαβε το Business Insider στις 27 Ιανουαρίου, η αλυσίδα ζήτησε από το προσωπικό να αρχίσει να γράφει μηνύματα στους πελάτες σε φλιτζάνια καφέ μιας χρήσης για να προσθέσει μια πιο εξατομικευμένη πινελιά.

Στην ανακοίνωση αποτελεσμάτων της 28ης Ιανουαρίου, ο οικονομικός επικεφαλής των Starbucks και ο Νίκολ είπαν ότι η αλυσίδα θα μειώσει επίσης τον αριθμό των ειδών στο μενού και θα προσθέσει ψηφιακές πινακίδες μενού στα καταστήματα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Capital Economics: Ο κόσμος κρέμεται από τις ιδιοτροπίες ενός ανθρώπου… του Ντόναλντ Τραμπ
Διεθνή |

Capital Economics: Ο κόσμος κρέμεται από τις ιδιοτροπίες ενός ανθρώπου… του Τραμπ

Σύμφωνα με την Capital Economics, ο λιγότερο από ένας μήνας της νέας κυβέρνησης Τραμπ και ο κόσμος ήδη αισθάνεται ότι έχουν γραφτεί αρκετά για το εμπόριο, τους δασμούς και τις εξωτερικές σχέσεις των ΗΠΑ