Το πιο πρόσφατα πείραμα της Amazon με τη λιανική σηματοδοτεί το άνοιγμα καταστήματος προϊόντων ομορφιάς και υγείας στο Μιλάνο.

Το κατάστημα βρίσκεται στο κέντρο του Μιλάνου και διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, καθώς και μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, ανέφερε ο γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου σε μια ανάρτηση στον ιστότοπό του. Το πρώτο κατάστημα, που ονομάζεται Amazon Parafarmacia & Beauty, θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό την Τετάρτη.

Amazon: «Κερδίζει» στη διαφήμιση – Αυξήθηκαν 18% τα κέρδη σε ένα έτος

Το κατάστημα θα είναι εφοδιασμένο με προϊόντα από μάρκες ομορφιάς και περιποίησης δέρματος, συμπεριλαμβανομένων των La Roche-Posay, Eucerin και Vichy. Υπάρχουν επίσης «Derma-bars», όπου οι αγοραστές μπορούν να λάβουν «δωρεάν ψηφιακή ανάλυση δέρματος» του τύπου και της κατάστασης του δέρματός τους και να λάβουν συστάσεις για προϊόντα.

Η Amazon αναφέρει ότι το κατάστημα περιλαμβάνει ένα τμήμα που στελεχώνεται από ντόπιους φαρμακοποιούς, όπου οι αγοραστές μπορούν να αγοράσουν «μη συνταγογραφούμενα σκευάσματα».

Με το λανσάρισμα του πρώτου του «παραφαρμακείου», ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου ελπίζει να επαναλάβει την online επιτυχία του στην κατηγορία ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα.

Είδη ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, που περιλαμβάνουν τα πάντα, από λακ μαλλιών και καλλυντικά μέχρι αποσμητικά και μπατονέτες, αποτελούν έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην Amazon.

Η εταιρεία άρχισε να προσφέρει προϊόντα υγείας και ομορφιάς το 2000, αλλά η επιλογή της αρχικά περιοριζόταν περισσότερο σε μάρκες μαζικής αγοράς. Έκτοτε έχει προσθέσει περισσότερες μάρκες πολυτελείας όπως η Estée Lauder και La Mer.

Η νέα μορφή καταστήματος σηματοδοτεί επίσης το τελευταίο πείραμα της Amazon στο φυσικό λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άνοιξε και στη συνέχεια έκλεισε όλα τα βιβλιοπωλεία, τα pop-up καταστήματα, τα καταστήματα τεσσάρων αστέρων και τα καταστήματα ένδυσης. Έχει επίσης συρρικνώσει το αποτύπωμά της στα ψιλικατζίδικα Amazon Go, κλείνοντας ένα κατάστημα στο Woodland Hills της Καλιφόρνια τον περασμένο μήνα. Στον τομέα των παντοπωλείων, το χαρτοφυλάκιο της Amazon περιλαμβάνει σούπερ μάρκετ Whole Foods και τη δική της αλυσίδα καταστημάτων Fresh.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή