Πιο κοντά στον στόχο των 100 εκατ. ευρώ βρίσκεται η Miele Hellas. Η ψήφος εμπιστοσύνης που έδωσε χθες ο μητρικός όμιλος στη Γερμανία, αναθέτοντας την ευθύνη τριών ακόμη αγορών στην Νοτιοανατολική Ευρώπη προσθέτει επιπλέον πόντους στην ελληνική εταιρεία.

Συγκριμένα η Miele Hellas τίθεται επικεφαλής του Cluster Adrian Aegean, το οποίο περιλαμβάνει οκτώ αγορές και συγκεκριμένα τις: Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία (οι τρεις τελευταίες είναι οι νέες προσθήκες).

Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία

Μεγαλώνει η ακτίνα δράσης της Miele Hellas

Στη νέα εποχή που αναδύεται για την Miele στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αναφέρθηκαν οι ιδιοκτήτες του γερμανικού ομίλου σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα που μεταδόθηκε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, λέγοντας πως είναι απόδειξη της εμπιστοσύνης προς την ελληνική ομάδα και εμφανίστηκαν πεπεισμένοι για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Για τις δυνατότητες που ανοίγονται για την Miele Hellas μίλησε και ο διευθύνων σύμβουλος της, Θάνος Κυριαζής, τονίζοντας πως οι προοπτικές είναι πάρα πολύ μεγάλες. Η ανάθεση των νέων αγορών, όπως είπε, ήταν προϊόν της επιτυχημένης πορείας που διαγράφει τα τελευταία χρόνια η Miele Hellas, επισημαίνοντας πως «εάν συνεχίσουν να παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα θα ανοίξουν και άλλα παράθυρα ευκαιρίας στο μέλλον».

«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία σε μια ελληνική θυγατρική να παίξει ένα μεγαλύτερο ρόλο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μια δεξαμενή 26 εκατομμυρίων καταναλωτών

Αναλύοντας τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται, ο κ. Κυριαζής σημείωσε πως η Miele Hellas αποκτά δυο ακόμη γραφεία σε Λιουμπλιάνα και Ζάγκρεμπ, τρία ακόμη ιδιόκτητα καταστήματα και μεγαλώνει κατά 50 άτομα σε αριθμό εργαζομένων ενώ θα απευθύνεται σε πληθυσμό 26 εκατομμυρίων ανθρώπων, αυξημένο κατά 9 εκατομμύρια. Το μερίδιο των προϊόντων της γερμανικής μάρκας οικιακών συσκευών στις παραπάνω αγορές ανέρχεται στο 4,1%.

Προτεραιότητα της ελληνικής ομάδας στο νέο cluster, σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, είναι να κάνει το καλύτερο δυνατό από την πρώτη μέρα και να μεταλαμπαδεύσει την κουλτούρα καθημερινής βελτίωσης. Δεν απέκλεισε μάλιστα το ενδεχόμενο ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ να επιτευχθεί νωρίτερα από το 2023 αφού ήδη από φέτος οι πωλήσεις του cluster εκτιμάται πως θα ανέλθουν σε 70 εκατ. ευρώ.

Σε νέα εποχή μπαίνει η Miele στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Πιλότος η επιλεκτική διανομή και τα ιδιόκτητα καταστήματα

Ο διοικητικός ηγέτης της Miele Hellas αναφέρθηκε και στην στρατηγική που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια η εταιρεία. Στο επίκεντρο θα παραμείνει η επιλεκτική διανομή και τα ιδιόκτητα καταστήματα, τα οποία υπάρχει πρόθεση να αυξηθούν.

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο μάλιστα αναμένεται η λειτουργία ενός ακόμη ιδιόκτητου καταστήματος στην Αττική ενώ στα σχέδια είναι η ανάπτυξη στην ελληνική επαρχία στην επόμενη τριετία. Έμφαση δίδεται και στους στρατηγικούς συνεργάτες, οι οποίοι συνεισφέρουν το 80% των πωλήσεων στην Ελλάδα.

Το ενδεχόμενο συνεργασίας με Κωτσόβολο

Κληθείς στο σημείο αυτό να σχολιάσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Κωτσόβολο μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού του καθεστώτος (έχει περάσει πλέον στη ΔΕΗ), ο κ. Κυριαζής ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια συζήτηση, ωστόσο δήλωσε ανοιχτός σε συνεργασίες όταν υπάρχει εναρμόνιση της στρατηγικής κατεύθυνσης.

Όσον αφορά στο ηλεκτρονικό κανάλι, φθάνει πλέον να αποτελεί το 3% του συνολικού κύκλου εργασιών και να παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια αφού στον κλάδο κατά μέσο όρο ανέρχεται στο 10% με 15%.

Τα σχέδια για Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία

Αναφορικά με την ανάπτυξη στις νέες αγορές, ο κ. Κυριακής υπογράμμισε πως είναι νωρίς για να αναφερθεί στο μοντέλο που θα ακολουθηθεί, ωστόσο έσπευσε να πει ότι βλέπουν μεγάλες ευκαιρίες ειδικά στην Κροατία.

Το πιο σημαντικό, σημείωσε, είναι να προσφέρουμε αξία σε καταναλωτές και συνεργάτες και όχι τόσο ο αριθμός των σημείων πώλησης. Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα την Κύπρου όπου είναι σε 35 σημεία ενώ συνολικά η αγορά αριθμεί 200. «Δεν είναι αυτοσκοπός να είμαστε παντού. Το 2023 είχαμε 364 σημεία και το 2024 σε 260 σημεία και οι πωλήσεις είναι μεγαλύτερες», είπε με νόημα.

Αύξηση πωλήσεων και μεριδίων

Κλείνοντας αναφέρθηκε στην ανοδική πορεία που παρουσιάζουν τα μεγέθη της Miele στην Ελλάδα, λέγοντας πως πέρυσι έκλεισε με αύξηση πωλήσεων 10%, στα 40 εκατ. ευρώ ενώ θετικά ήταν και τα EBITDA (περίπου 1,6 εκατ. ευρώ) ύστερα από αρκετά χρόνια. Και όλα αυτά όπως είπε ήρθαν χωρίς ανατιμήσεις την τελευταία διετία, αλλά με επένδυση στο brand που το καταναλωτικό κοινό έχει συνδέσει με την υψηλή ποιότητα.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στις εξαγωγές, λέγοντας πως πέρυσι ενισχύθηκαν κατά 44%.

Συνεργασία με αρχιτέκτονες

Συνολικά για την εικόνα της αγοράς, ο κ. Κυριαζής δεν περιμένει μεγάλες αυξομειώσεις όπως συνέβη το 2023 με την βουτιά στην κατηγορία της ψύξης (-40%) ενώ αναφορικά με τη σύνδεση με νέα καταναλωτικά κοινά σημείωσε ότι «δεν εφησυχάζουμε και δοκιμάζουμε διαρκώς πράγματα για να δούμε πώς θα διασυνδεθούμε με νέα κοινά». «Η βασική μας προτεραιότητα», τόνισε, είναι «να καλύπτουμε τον καταναλωτή και να δημιουργήσουμε efficiencies».

Χαρακτηριστικά ανέφερε την ανάπτυξη που παρουσιάζουν οι πολυτελείς κατοικίες, μια δυναμική κατηγορία που σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, οργανώνει ειδικές ομάδες από αρχιτέκτονες που θα ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό το κομμάτι της αγοράς και θα προτείνουν λύσεις στους πελάτες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ
Επιχειρήσεις |

Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ

Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές