Οργανική ανάπτυξη και εξαγορές οδηγούν τον όμιλο Ferrero στην επόμενη ημέρα, μετά τα πρόσφατα αποτελέσματα για το κλείσιμο του 2023, σύμφωνα με τα οποία ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 17 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά +20,7% σε σύγκριση με τα 14 δισ. του περσινού έτους.

Παρά τη γενικότερη δυσκολία της χρονιάς λόγω των οικονομικών και γεωπολιτικών προκλήσεων, οι θετικοί δείκτες του ομίλου Ferrero τόνισαν τον ορθό προσανατολισμό που ακολουθεί στη στρατηγική ανάπτυξης ο εκτελεστικός πρόεδρος και απόγονος της οικογένειας, Giovanni Ferrero, με την αρωγή του διευθύνοντα συμβούλου, Lapo Civiletti.

Ferrero Greece: Στα 53,88 εκατ. ευρώ ο τζίρος για το 2023

Από το Πιεμόντε σε όλο τον κόσμο

Η εταιρεία που ξεκίνησε το ταξίδι της στη μικρή πόλη Άλμπα στο Πιεμόντε της Ιταλίας το 1946, σήμερα έχει καταφέρει να είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες συσκευασμένων γλυκών στον κόσμο, με πάνω από 35 εμβληματικές μάρκες που πωλούνται σε περισσότερες από 170 χώρες.

Από το 1946, τα αδέλφια Pietro και Giovanni Ferrero εργάστηκαν μαζί στο μικρό ζαχαροπλαστείο της οικογένειας για να δημιουργήσουν εκείνα τα προϊόντα που θα ταυτίζονταν με το όνομα «Ferrero».

Η οικογένεια Ferrero ήταν ηπρώτη ιταλική βιομηχανία μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, που άνοιξε εγκαταστάσεις παραγωγής και γραφεία στο εξωτερικό στον τομέα των ζαχαρωδών, μετατρέποντας την εταιρεία σε έναν διεθνή παίκτη.

Ferrero

Η διεθνής επέκτασή της άρχισε το 1956, όταν άνοιξε ένα μεγάλο εργοστάσιο στη Γερμανία. Λίγο αργότερα, ακολούθησε η μονάδα στη Γαλλία, και από εκεί και πέρα η ανάπτυξή της ήταν ραγδαία σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική, Αφρική, Αυστραλία και Νοτιοανατολική Ασία.

Στην πορεία αυτή βοήθησε η εμβληματική Nutella που δημιουργήθηκε το 1964, το λανσάρισμα των Kinder τέσσερα χρόνια μετά, τα μικρά και αειθαλή καραμελάκια Tic Tac το 1969, το αβγό Kinder το 1974, όπως και τα Ferrero Rocher που κακομαθαίνουν τους λάτρεις τους το 1984.

Εξακολουθώντας να είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, στην τρίτη πλέον γενιά της, η Ferrero συνεχίζει να αναπτύσσεται, αξιοποιώντας την κληρονομιά, την τεχνογνωσία και τις εμβληματικές της ιδιαιτερότητες για να λανσάρει νέα προϊόντα και να φέρει στην οικογένεια νέες μάρκες όπως οι Thorntons, Fannie May, Butterfinger, Eat Natural και η εταιρεία παραγωγής παγωτού Wells Enterprises.

Εδραίωση μεριδίων αγοράς

Ο όμιλος Ferrero κατάφερε να συνεχίσει την ισχυρή ανάπτυξή του και να εδραιώσει το μερίδιο αγοράς του σε όλες τις κατηγορίες και τις περιοχές χάρη στην ανθεκτικότητα των εμπορικών σημάτων και του επιχειρηματικού του μοντέλου.

Τα εργοστάσια παραγωγής της Ferrero παγκοσμίως αυξήθηκαν σε 37 από 32 το προηγούμενο έτος, ενώ το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό του Ομίλου στις 31 Αυγούστου 2023 ανερχόταν σε 47.212 εργαζόμενους, από 41.441 στις 31 Αυγούστου 2022.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε μια περίοδο ισχυρής ανάπτυξης παρά τις οικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, με τις συνεχιζόμενες πληθωριστικές πιέσεις να παραμένουν παράγοντας σε όλο τον κόσμο. Εκτός από την αύξηση των εσόδων, το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό αυξήθηκε επίσης κατά πάνω από 5.000 άτομα, γεγονός που αποτελεί απόδειξη του μακροπρόθεσμου οράματος της επιχειρηματικής μας στρατηγικής», δήλωσε ο Daniel Martinez Carretero, Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Ferrero.

Ο όμιλος υλοποιήσε συνολικές επενδύσεις κεφαλαίου ύψους 811 εκατ. ευρώ – οι κυριότερες επενδύσεις αφορούσαν ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό στην Ιταλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία και την Ισπανία

Κλειδί, οι εξαγορές

Στα τέλη Ιανουαρίου 2023, ο Όμιλος ολοκλήρωσε την εξαγορά της Wells Enterprises Inc., των δραστηριοτήτων της και του ισχυρού χαρτοφυλακίου των εμβληματικών εμπορικών σημάτων της, στα οποία περιλαμβάνονται τα Blue Bunny, Blue Ribbon Classics, Bomb Pop και Halo Top. Η εξαγορά αποτελεί μέρος της στρατηγικής φιλοδοξίας ανάπτυξης του Ομίλου Ferrero για την επέκταση των δραστηριοτήτων του στη Βόρεια Αμερική και στην κατηγορία του παγωτού. Η συμφωνία περιλάμβανε επίσης τέσσερις αμερικανικές εγκαταστάσεις παραγωγής, που βρίσκονται στις πολιτείες της Αϊόβα, της Νεβάδα και της Νέας Υόρκης. Ferrero

Ακολουθώντας την ίδια στρατηγική, στα τέλη Μαρτίου 2023, απέκτησε το Fresystem Group, την ιταλική οικογενειακή επιχείρηση που παράγει κατεψυγμένα προϊόντα αρτοποιίας. Η συγκεκριμένη κίνηση κρίθηκε κρίσιμη, καθώς ακολουθεί το λανσάρισμα των Nutella Muffins, τα οποία παράγονται από την Fresystem από το 2021.

Νέα προϊόντα από τη Ferrero

Κατά την οικονομική χρήση 2022-2023, ο όμιλος λάνσαρε μια σειρά από νέες σειρές προϊόντων υπό τις μάρκες Kinder, Rocher και Raffaello στο πλαίσιο της κατηγορίας παγωτού σε όλη την Ευρώπη, όπως και τα μπισκότα Nutella και τηςNutella B-ready στις ΗΠΑ.

Την ίδια στιγμή, επέκτεινε την παραγωγική του ικανότητα για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της Ferrero. Κατά την παρούσα οικονομική περίοδο πραγματοποιήθηκαν συνολικές επενδύσεις κεφαλαίου ύψους 811 εκατ. ευρώ – οι κυριότερες επενδύσεις αφορούσαν ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό στην Ιταλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία και την Ισπανία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή