Κατά 4% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της  Unilever , το δ’ τρίμηνο, ελαφρώς χαμηλότερα από την εκτίμηση για 4,1%. Για το σύνολο του έτους, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,2% σε σχέση με τις εκτιμήσεις για 4,3%.

Η εταιρεία ενημέρωσε για τη διάσπαση της επιχειρηματικής μονάδας παγωτού της, η οποία περιλαμβάνει μάρκες όπως οι Ben & Jerry’s και Magnum, αναφέροντας ότι θα αποσχιστεί μέσω ενός τριπλού χρηματιστηριακού καταχωρητήριου.  Η μονάδα παγωτού θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο σε Άμστερνταμ, Λονδίνο και Νέα Υόρκη.

Ben & Jerry’s: Κατηγορεί τη Unilever ότι λογόκρινε μια δήλωση για τον Τραμπ

Η αύξηση στις καθαρές πωλήσεις προήλθε από την διεύρυνση κατά 2,9% στον όγκο πωλήσεων. Τα καθαρά λειτουργικά περιιώρια ανήλθαν στο 18,4%, έναντι εκτίμησης για 18,3%. Και τα δύο μεγέθη ήταν σύμφωνα με τις ετήσιες προβλέψεις της εταιρείας.

Οι μετοχές της Unilever υποχώρησαν κατά 6,7% στις 09:29 π.μ. ώρα Λονδίνου.

Ο CEO Hein Schumacher δήλωσε στην CNBC την Πέμπτη, ότι η ανάπτυξη καθοδηγήθηκε από τις 30 λεγόμενες «δυνατές μάρκες» της εταιρείας — όπως οι Dove, Comfort, Vaseline και Liquid I.V. — οι οποίες ήταν και το κεντρικό σημείο του σχεδίου ανάπτυξης που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο.

«Οι 30 δυνατές μάρκες αύξησαν τις πωλήσεις τους με ποσοστό 5,3% το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τον μέσο όρο της εταιρείας», είπε ο Schumacher στην Julianna Tatelbaum.

Οι προβλέψεις

Σε σχέση με τις προβλέψεις της για το 2025, η βρετανική εταιρεία ανέφερε ότι αναμένει αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους εντός του εύρους 3% έως 5%. Επίσης, ανέφερε ότι αναμένει «μετριοπαθή βελτίωση» στο καθαρό λειτουργικό περιθώριο, κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

«Βλέπουμε τις αγορές να επιβραδύνονται. Αυτό θα συνεχιστεί και στο πρώτο τρίμηνο. Παρά τις αγορές, σκοπεύουμε να αναπτυχθούμε πιο γρήγορα από τον ανταγωνισμό. Πιστεύω ότι αυτό επιτεύχθηκε το 2024 και θέλουμε να το κάνουμε ξανά στο πρώτο τρίμηνο, αλλά γενικά βλέπουμε πιο δύσκολες συνθήκες», είπε ο Schumacher.

Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών έχουν αντιμετωπίσει πίεση τα τελευταία τρίμηνα, καθώς η αύξηση των κόστους παραγωγής ώθησε τις τιμές υψηλότερα και ανάγκασε τους καταναλωτές να στραφούν σε πιο φθηνές εναλλακτικές λύσεις ιδιωτικών ετικετών.

Ωστόσο, μιλώντας στο CNBC την Τετάρτη, ο Jon Cox, επικεφαλής ευρωπαϊκών μετοχών καταναλωτικών αγαθών στην Kepler Cheuvreux, δήλωσε ότι τώρα φαίνεται πως η προοπτική για τον τομέα μπορεί να είναι πιο αισιόδοξη.

«Ίσως έχουμε περάσει την αιχμή, μετά από δύο αρκετά δραματικά χρόνια στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών», είπε ο Cox.

«Μπαίνοντας στο νέο έτος, θα πρέπει να δούμε ένα πιο κανονικοποιημένο περιβάλλον τιμολόγησης, αλλά παράλληλα πολλές από αυτές τις εταιρείες επενδύουν περισσότερο στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, σε μεγαλύτερες και πιο τολμηρές καινοτομίες και ταυτόχρονα διαφημίζουν περισσότερο από ποτέ.»

Ο Cox πρόσθεσε ότι αυτές οι εξελίξεις θα μπορούσαν να αντιστρέψουν κάποιες από τις απώλειες μεριδίου έναντι των προϊόντων ιδιωτικών ετικετών και να επιταχύνουν περαιτέρω την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Δασμοί Τραμπ: Το εμπορικό έλλειμμα θα σώσει το Λονδίνο;
Διεθνή |

Ερωτηματικό για την κυβέρνηση Στάρμερ οι δασμοί Τραμπ- Το Λονδίνο ελπίζει σε μια εξαίρεση [γραφήματα]

Η Βρετανία ελπίζει ότι θα αποφύγει τους δασμούς Τραμπ - Το εμπορικό ισοζύγιο αγαθών της Βρετανίας με τις ΗΠΑ παρουσίασε έλλειμμα 164 εκατ. λιρών (195 εκατ. ευρώ) το τέταρτο τρίμηνο του 2024