
Αποκλειστικά αυγά από κότες εκτός κλωβών (αχυρώνα, ελευθέρας βοσκής και βιολογικής εκτροφής) προσφέρει σε όλα τα καταστήματά της πανελλαδικά η ΑΒ Βασιλόπουλος, με στόχο την προώθηση της ηθικής εκτροφής και την ενίσχυση της ευζωίας των ζώων, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Το στοίχημα για επιστροφή στα κέρδη – Τι συμβαίνει με τα καταστήματα
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί το πρώτο καθοριστικό βήμα μιας ευρύτερης στρατηγικής, που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των ζώων που εμπλέκονται στην εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας.
Η ΑΒ σκοπεύει να επεκτείνει αυτήν την πρωτοβουλία και σε άλλα ζωικά προϊόντα, διασφαλίζοντας ότι η ευημερία των ζώων βρίσκεται στο επίκεντρο των πρακτικών της.

Σύμφωνα με έρευνα του CIWF (Compassion in World Farming), το 40% από τα 390 εκατ. κότες στην Ευρωπαϊκή Ένωση στεγάζονται σε κλουβιά για όλη τη διάρκεια της παραγωγικής τους ζωής. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αλλαγή, έχει ήδη ολοκληρώσει τη μετάβαση σε cage-free αυγά (από κότες εκτός κλωβών), σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, οι οποίοι υποστήριξαν αυτή την πρωτοβουλία με ποσοστό 99,8%.
Για την ΑΒ Βασιλόπουλος τα cage-free αυγά είναι μόνο η αρχή. Η ΑΒ σκοπεύει να επεκτείνει αυτήν την πρωτοβουλία και σε άλλα ζωικά προϊόντα, διασφαλίζοντας ότι η ευημερία των ζώων βρίσκεται στο επίκεντρο των πρακτικών της.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος υιοθετεί το Five Domains model
Η ΑΒ Βασιλόπουλος υιοθετεί το Five Domains model, ένα σύγχρονο πλαίσιο που αναγνωρίζει όχι μόνο τις φυσικές ανάγκες των ζώων, αλλά και την ψυχική τους ευημερία.
Το μοντέλο αυτό εστιάζει σε πέντε βασικούς τομείς:
1. Διατροφή: Η εξασφάλιση της σωστής διατροφής και ενυδάτωσης.
2. Φυσικό περιβάλλον: Η δημιουργία ενός άνετου και ασφαλούς περιβάλλοντος.
3. Υγεία: Η πρόληψη και η θεραπεία ασθενειών και τραυματισμών.
4. Συμπεριφορική αλληλεπίδραση: Η δυνατότητα έκφρασης φυσιολογικής συμπεριφοράς.
5. Ψυχική κατάσταση: Η εξασφάλιση θετικών συναισθημάτων και αποφυγή στρες ή δυσφορίας.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει «να επενδύει σε πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα και μια πιο υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα, με σεβασμό στα ζώα, το περιβάλλον και την κοινωνία».


Latest News

Γιατί «γκρεμίζονται» οι φούρνοι – 800 λουκέτα μέσα τρία χρόνια
«Λουκέτο» έχουν βάλει την τελευταία τριετία 800 φούρνοι – Οι λόγοι – Η επιδότηση του κόστους ενέργειας, ο καφές και η κόντρα με την Ελληνική Ένωση Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της