Αύξηση πωλήσεων κατά 18% κατέγραψε η Hermes International SCA το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προβλέψεις των αναλυτών για 11%, λαμβάνοντας ώθηση από την αυξημένη ζήτηση για το brand πολυτελείας την περίοδο των γιορτών.

Τόσο η Αμερική όσο και η περιοχή της Ασίας που περιλαμβάνει την Κίνα -η οποία έχει «τρομάξει» τους οίκους πολυτελείας εξαιτίας της επιβράδυνσης των πωλήσεών τους εκεί- είχαν πολύ καλύτερες επιδόσεις από ό, τι αναμενόταν.

Είδη πολυτέλειας: Γιατί η Louis Vuitton δυσκολεύεται αλλά η Hermès όχι

Η Hermes έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, όπως η Kering και η LVMH της Gucci, εν μέρει επειδή απευθύνεται σε πιο… βαριά πορτοφόλια, των οποίων οι δαπάνες τείνουν να είναι πιο αξιόπιστες από τους λιγότερο εύπορους πελάτες, κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης. Η Hermes εξακολουθεί να απολαμβάνει ισχυρή τιμολογιακή δύναμη και λίστες αναμονής για τις πολυπόθητες Birkin και Kelly τσάντες της.

Όλα τα τμήματα του οίκου Hernes είχαν άνοδο πωλήσεων, ακόμη και η επιχείρηση ρολογιών που περνά δύσκολες μέρες. Η μεγαλύτερη μονάδα, τα δερμάτινα είδη και οι τσάντες, σημείωσε αύξηση πωλήσεων σχεδόν 22%. Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα για το έτος ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την Παρασκευή σχέδια για έκτακτο μέρισμα €10 ανά μετοχή.
Ας σημειωθεί, δε, ότι οι μετοχές της Hermes έχουν σημειώσει άνοδο άνω του 20% από την αρχή του τρέχοντος έτους.

Μπόνους στους εργαζόμενους

Στην επικοινωνία του με τους δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas είπε ότι η Hermes επέβαλε αυξήσεις τιμών που κυμαίνονταν μεταξύ 6% και 7% παγκοσμίως φέτος. Η εταιρεία θα πληρώσει επίσης ένα μπόνους 4.500 ευρώ στους περισσότερους από 25.000 υπαλλήλους της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή