Η Uber κατηγόρησε την αντίπαλη υπηρεσία παράδοσης φαγητού DoorDash για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές σε μήνυση που κατέθεσε στην Καλιφόρνια.

Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο δήλωσε ότι ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της στην αγορά παράδοσης φαγητού είχε εξαναγκάσει τα εστιατόρια να συνεργαστούν αποκλειστικά μαζί της, απειλώντας να επιβάλει ποινές ή να υποβιβάσει τα εστιατόρια στην εφαρμογή DoorDash.

Η Uber ζητά απροσδιόριστη αποζημίωση και μια απόφαση που θα αναγκάσει την DoorDash να αλλάξει τις επιχειρηματικές της πρακτικές.

Uber: Ο Ακμαν έχτισε μερίδιο αξίας 2,3 δισ. δολαρίων – Άλμα 10% για τη μετοχή της εταιρείας

Οι κατηγορίες της Uber

«Εστιατόρια σε όλη τη χώρα μας είπαν ότι οι τακτικές εκφοβισμού της DoorDash τους αφήνουν μπροστά σε μια αδύνατη επιλογή: να υποκύψουν στις απαιτήσεις τους ή να πληρώσουν το τίμημα», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Αμερικής της Uber Eats. «Αναλαμβάνουμε νομική δράση, επειδή ο ανταγωνισμός πρέπει να ενδυναμώνει τα εστιατόρια».

Η αγωγή ανοίγει ένα νέο μέτωπο στη μάχη μεταξύ των εταιρειών για μερίδιο αγοράς στην ανταγωνιστική αγορά των υπηρεσιών παράδοσης φαγητού που επιταχύνθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.

«Η υπόθεση της Uber δεν έχει καμία βάση», δήλωσε η DoorDash. «Οι ισχυρισμοί τους είναι αβάσιμοι και βασίζονται στην αδυναμία τους να προσφέρουν στους εμπόρους, τους καταναλωτές ή τους ταχυμεταφορείς μια ποιοτική εναλλακτική λύση».

Το DoorDash Drive δίνει τη δυνατότητα σε εστιατόρια και αλυσίδες take away να λειτουργούν τις δικές τους επώνυμες εφαρμογές και ιστοσελίδες, αλλά όλα τα logistics παράδοσης να διεκπεραιώνονται από το DoorDash. Οι πελάτες χρεώνονται με ένα τέλος ανά παραγγελία.

Η DoorDash εγκαινίασε τη λεγόμενη υπηρεσία πρώτου μέρους το 2016, ενώ η Uber ακολούθησε το παράδειγμά της με τη δική της έκδοση «Uber Direct» τέσσερα χρόνια αργότερα.

Και οι δύο εταιρείες παράγουν σημαντικό μέρος των εσόδων τους από τις υπηρεσίες που προσφέρουν στα εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένων των τελών για την παράδοση, αλλά και της διαφήμισης στις αντίστοιχες πλατφόρμες τους. Η Uber ανακοίνωσε τα δεύτερα κέρδη της για ολόκληρο το έτος νωρίτερα αυτό το μήνα, ενώ η DoorDash ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα τα δεύτερα τριμηνιαία κέρδη της από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 2020.

Η DoorDash είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην αμερικανική αγορά παράδοσης φαγητού και έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι έχει περίπου το 90% όλων των μεγάλων εστιατορίων της χώρας στην πλατφόρμα της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή