Το ενδεχόμενο πώλησης εξετάζει η εμβληματική αλυσίδα χοτ ντογκ που ιδρύθηκε πριν από περισσότερο από έναν αιώνα στο Coney Island της Νέας Υόρκης, η Nathan’s Famous, σύμφωνα με άτομα που μίλησαν στους Financial Times.

Η μάρκα, γνωστή για τον ετήσιο διαγωνισμό κατανάλωσης χοτ ντογκ στο Μπρούκλιν, βρίσκεται σε σχετικές προκαταρκτικές συζητήσεις, σύμφωνα με δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα. Οι συνομιλίες είναι ακόμη πρώιμες και δεν είναι βέβαιο ότι η εταιρεία θα κατορθώσει να εξασφαλίσει μια συμφέρουσα συμφωνία ή αν θα αποφασίσει να παραμείνει στο χρηματιστήριο.

Καντίνες: Γιατί εξαφανίζονται απο τη Νέα Υόρκη;

Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας είναι περίπου 350 εκατομμύρια δολάρια, με τη μετοχή να κλείνει στα 87,51 δολάρια την Τετάρτη στη Νέα Υόρκη. Οι μετοχές της έχουν αυξηθεί σχεδόν 12% από την αρχή του έτους.

Ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι και μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων είναι πιθανοί αγοραστές της Nathan’s, η οποία έχει ενισχύσει τα έσοδα τα τελευταία τρίμηνα. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Nathan ‘s ανέφερε έσοδα άνω των 31 εκατομμυρίων δολαρίων για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, αυξημένα κατά 9% από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Η εταιρεία πλήρωσε επίσης μέρισμα σε μετρητά.

Ο Χάουαρντ Λόρμπερ, ο μεγιστάνας πίσω από τον μεσίτη ακινήτων Douglas Elliman και τον όμιλο τσιγάρων Vector, κατέχει το 25% των μετοχών της εταιρείας, σύμφωνα με τις ρυθμιστικές καταθέσεις, και βρίσκεται στο διοικητικό συμβούλιο ως εκτελεστικός πρόεδρος.

Η Nathan’s διαχειρίζεται τέσσερα εστιατόρια που ανήκουν στην εταιρεία στις ΗΠΑ και παρέχει franchise άλλα 230 εστιατόρια παγκοσμίως. Αλλά η πώληση επώνυμων συσκευασμένων προϊόντων της Nathan’s σε σούπερ μάρκετ και άλλους λιανοπωλητές μέσω συμφωνιών αδειοδότησης είναι το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησής της.

Το Nathan’s άνοιξε για πρώτη φορά το 1916 από τον Πολωνό μετανάστη Νέιθαν Χαντβέρκερ ως μια μικρή καντίνα που πουλούσε χοτ-ντογκ στο Coney Island, μια περιοχή αναψυχής που φιλοξενεί ένα γνωστό λούνα παρκ και τον ξύλινο πεζόδρομο κατά μήκος της ακτής στα νότια της Νέας Υόρκης.

Ο Χαντβέρκερ εξασφάλισε ένα δάνειο 300 δολαρίων από φίλους, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, και άρχισε να πουλά χοτ-ντογκ με τη «μυστική συνταγή της γυναίκας του».

Από τότε, η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα.

Έγινε γνωστό για τη φιλοξενία ενός ετήσιου διαγωνισμού κατανάλωσης χοτ-ντογκ στις 4 Ιουλίου, Ημέρα της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ, μια παράδοση που ξεκίνησε το 1972 και προσελκύει περισσότερους από 40.000 θαυμαστές κάθε χρόνο. Τα προϊόντα της Nathan’s πωλούνται στις ΗΠΑ και σε 18 άλλες χώρες.

Το αρχικό περίπτερο για χοτ ντογκ είναι ακόμα ανοιχτό στο Coney Island, λίγα μόλις τετράγωνα από το τρενάκι Cyclone.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή