Σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια έχει αποτιμηθεί η Huda Beauty, η εταιρεία καλλυντικών που ξεκίνησε το 2013 από την blogger Huda Kattan και τις αδελφές της Mona και Alya και έχει φτάσει σήμερα να πουλάει πάνω από εκατό προϊόντα στο διαδίκτυο, από ψεύτικες βλεφαρίδες μέχρι λιπ γκλος.

Με καταγωγή από το Ντουμπάι, αποτελεί το next big thing στην ομορφιά καθώς έχει βρει θέση στα ράφια των μεγαλύτερων αλυσίδων, όπως η Sephora στην ελληνική αγορά, ενώ πρωταγωνιστεί σε viral βίντεο στα social media και φυσικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ομορφιά: Τι ψάχνουν οι Ελληνίδες στο ίντερνετ – Από τη Dior ως την Morrocanoil

Η Huda Beauty, οι ΗΠΑ και το Ντουμπάι

Γεννημένες στην Οκλαχόμα από Ιρακινούς γονείς και μεγαλωμένες σε διάφορα μέρη στις ΗΠΑ και πλέον με έδρα το Ντουμπάι, οι τρεις αδελφές έχτισαν την αυτοκρατορία τους από το μηδέν και τώρα έχουν μία από τις πιο επιτυχημένες μάρκες ομορφιάς στον κόσμο.

Η Huda Beauty είναι αυτή τη στιγμή η #1 μάρκα ομορφιάς με τους περισσότερους followers στο Instagram, ξεπερνώντας «βαριά» ονόματα όπως Glossier, Kylie Cosmetics και Colourpop, με πάνω από 54,7 εκατομμύρια followers.  Οι αντίπαλες Kylie Cosmetics και Rare Beauty της Σελένα Γκόμεζ, έχουν 24,7 εκατομμύρια και 8 εκατομμύρια followers, αντίστοιχα.

Το 2017, η TSG Consumer Partners απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία, το οποίο οι ιδρυτές της Huda Beauty σκοπεύουν τώρα να εξαγοράσουν.

Huda Beauty

Οι αυτοδημιούργητες αδελφές Hattan

Το αυτοδημιούργητο mega-brand ομορφιάς ήταν το πνευματικό τέκνο της Huda Kattan, η οποία ενθαρρύνθηκε να ακολουθήσει την αγάπη και το πάθος της για το μακιγιάζ, αφού απολύθηκε απροσδόκητα από την δουλειά της. Αμέσως μετά γράφτηκε σε σχολή αισθητικής στο Λος Άντζελες και αργότερα θα εργαζόταν ως makeup artist για τη Revlon στο Ντουμπάι.

Το 2010, η Huda ξεκίνησε ένα blog στο WordPress το οποίο ονόμασε «Huda Beauty» όπου μοιραζόταν με τον κόσμο τις συμβουλές και τα κόλπα του επαγγέλματός της. Αργότερα άρχισε να γυρίζει σεμινάρια μακιγιάζ και κριτικές προϊόντων για τα βασικά είδη μακιγιάζ και ομορφιάς της.

Καθώς το blog ομορφιάς της κέρδιζε όλο και περισσότερους οπαδούς, η Huda, με τη βοήθεια των αδελφών της και ένα δάνειο 6.000 δολαρίων, αποφάσισε να λανσάρει το πρώτο της προϊόν, μια συλλογή ψεύτικων βλεφαρίδων.

Με όπλο, τα social media

Για τους λάτρεις του μακιγιάζ και τους πιστούς θαυμαστές των καλλυντικών Huda Beauty, οι αδελφές Kattan δεν χρειάζονται συστάσεις. Είναι σταθερές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube, το Instagram, το Twitter και το TikTok την τελευταία δεκαετία.

Η Huda Kattan, η μεσαία αδελφή, είναι το πρόσωπο, η ιδρύτρια και η διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας.

Η Mona Kattan, η νεότερη, είναι συνιδρύτρια και πρόεδρος, καθώς και δημιουργός του βραχίονα αρωμάτων της μάρκας, Kayali Fragrances.

Η μεγαλύτερη αδελφή, Alya, είναι blogger και υπεύθυνη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας.

Με την πάροδο των ετών, κάθε μία έφερε τα δικά της δυνατά σημεία και την εμπειρία της στην απίστευτα επιτυχημένη αυτοκρατορία ομορφιάς αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Η Huda Beauty, η Kayali και η σειρά περιποίησης δέρματος Wishful Skin συνδυάζουν τη λάμψη και την αυθεντικότητα, γεγονός που έχει βοηθήσει να συγκεντρώσει ένα τόσο αφοσιωμένο κοινό, που ουδεμία σχέση έχει με τους συνήθεις υπόπτους της Gen Zalpha.

Το «κλειδί» για την επιτυχία τους είναι κρυμμένο στις ηλικίες 20-24.

@kayali My Top @KAYALI Fragrance Layers with Yum Boujee Marshmallow | 81! 🩷 Whether you’re feeling extra cozy or wanting to elevate your scent game, I’ve got you! Mix, match, and make it yours ✨ Which combo are you dying to try? 👀👇 #YumBoujeeMarshmallow #KAYALI #MonaKattan #MonasYumDiner #Scentgasm #SOTD ♬ original sound – Kayali

Η επιτυχία και τα αρώματα Kayali

Μετά τις ψεύτικες βλεφαρίδες, ήρθε η σειρά των καλλυντικών, με κορυφαία σε πωλήσεις και στην Ελλάδα, την ομώνυμη πούδρα, αλλά και το μολύβι χειλιών Lip Contour 2.0, το #FauxFilter Luminous Matte Liquid Concealer, η κρέμα Tantour Contour and Bronzer, το μολύβι για τα φρύδια Bomb Brows Microshade Pencil, όπως και το αποκλεισιτκής διάθεσης στα Sephora, Power Bullet Matte Lipstick.

Σειρά είχαν τα αρώματα Kayali, που ξεκίνησαν ως brand πριν από έξι χρόνια και σήμερα περιλαμβάνει δύο σειρές αρωμάτων, που κοστίζουν περίπου 140 δολάρια το ένα σε μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ ή κυμαίνονται σε τιμές 30-100 ευρώ.

H επιτυχία των αρωμάτων ήταν τόσο μεγάλη, χάρη στην ποικιλία με διαφορετικά προϊόντα βανίλιας και θαλασσινές παραπομπές, που η αμερικανική εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίωνGeneral Atlantic συμφώνησε να αγοράσει μερίδιο.

Μετά την εξέλιξη αυτή, η Kayali αναμένεται να λειτουργήσει ως ανεξάρτητη μονάδα, ενώ η ιδρύτρια Mona Kattan θα συνεχίσει να είναι διευθύνουσα σύμβουλος και μετά την επένδυση της General Atlantic.

Σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια έχει αποτιμηθεί η Huda Beauty

Και επενδύσεις και φιλανθρωπίες

Πρόσφατα οι αδελφές Kattan δημιούργησαν τη Huda Beauty Investments, η οποία λειτουργεί ως επενδυτικό ταμείο για γυναικείες μάρκες στη Μέση Ανατολή και σχεδιάζουν να επεκταθούν στο μέλλον.

Η Huda Beauty έχει επίσης στραφεί στη φιλανθρωπία. Το 2021, δώρισε 1 εκατομμύριο γεύματα στην αποστολή 100 Million Meals Mission για την εξάλειψη της παγκόσμιας πείνας.

Η μάρκα έχει επίσης υποστηρίξει το Ταμείο Νομικής Υπεράσπισης της NAACP, τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και έχει χρησιμοποιήσει την επιρροή της για να μιλήσει και να υποστηρίξει τους νέους επιχειρηματίες στη Μέση Ανατολή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή