Το εργοτάξιο Flyover στη Θεσσαλονίκη επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ενός έργου που όπως είπε «θα δώσει μια πολύ σημαντική κυκλοφοριακή ανακούφιση στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης».

Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε το Flyover, «ένα έργο το οποίο ωριμάσαμε, δημοπρατήσουμε και υλοποιούμε ως κυβέρνηση με ορίζοντα αποπεράτωσης τα μέσα του 2027» ενώ τονίσει ότι το τέλος της τετραετίας «θα συμπίπτει και με την παράδοση αυτού του πολύ σημαντικού έργου υποδομής».

Ο πρωθυπουργός όπως μεταδίδει το ertnews.gr τόνισε ότι την έμφαση που δίνει η κυβέρνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι αδιαπραγμάτευτη, προσθέτοντας πως το μετρό ήδη λειτουργεί και πως συνεχίζει σε μία πολύ σημαντική αναβάθμιση του στόλου των λεωφορείων της πόλης.

Επιπλέον, ανέφερε ότι «η κυβέρνηση συνεχίζει απερίσπαστη την υλοποίηση του κυβερνητικού της έργου και η σημαντική έμφαση την οποία δίνουμε στα έργα υποδομής αποτέλεσε μία από τις κεντρικές δεσμεύσεις τις οποίες δώσαμε στον ελληνικό λαό το 2023, όταν μας εμπιστεύτηκε και πάλι με την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας».

Τον πρωθυπουργό στην επίσκεψή του συνόδευαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Υποδομών, Νίκος Ταχιάος.

Το έργο του fly over

Να σημειωθεί ότι σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες της αναβάθμισης της εσωτερικής περιφερειακής (Flyover) Θεσσαλονίκης, και τα έργα εκτελούνται με κανονικούς ρυθμούς, σε πολλά μέτωπα, και έχει αναλάβει η κοινοπραξία ABAΞ – ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ για λογαριασμό της «Κεδρηνός Λόφος» (Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης).

Ειδικότερα σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται οι χωματουργικές εργασίες, καθώς και οι εργασίες κατασκευής τεχνικών και υδραυλικών έργων.

Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 7,6 χλμ.

Τμήμα της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (Flyover) είναι μία γέφυρα πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., που θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα.

Πώς θα κατασκευαστεί ο Flyover

Για την κατασκευή του flyover θα χρησιμοποιηθεί κυλιόμενο μεταλλικό καλούπι, που θα κινείται υδραυλικά επί των βάθρων. Η κατασκευή της θεμελίωσης της παραπάνω γέφυρας είναι σε εξέλιξη, με 14 φρέατα θεμελίωσης να βρίσκονται υπό κατασκευή.

Το έργο το οποίο επισκέφθηκε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, εκτιμάται ότι θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας.

Μετά την ολοκλήρωσή του, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα.

Σήμερα στο έργο κατασκευής του Flyover απασχολούνται περίπου 300 άτομα και 70 βαριά μηχανήματα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά

Tα βασικά χαρακτηριστικά του έργου είναι:

  • 12 χιλιόμετρα έργου
  • 9 ανισόπεδοι κόμβοι
  • 7,6 χιλιόμετρα υπερυψωμένης λεωφόρου ταχείας κυκλοφορίας με τις προσβάσεις αυτής
  • 4 χιλιόμετρα γέφυρας ταχείας κυκλοφορίας (Flyover)
  • 9 γέφυρες
  • 2 στέγαστρα
  • 1 σήραγγα
  • 20.000 συνολική χωρηικότητα οχημάτων/ώρα στις δύο κατευθύνσεις στην περιοχή της ΥΤΛ
  • Εκσυγχρονισμός και βελτιστοποίηση υποδομών και εγκαταστάσεων υφιστάμενου δικτύου, καθώς και στοχευμένες επεμβάσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Χωρίς ασφάλεια το ταξίδι με τρένα – Τα «ήξεις-αφήξεις» Σταϊκούρα για τα έργα στον σιδηρόδρομο
Κατασκευές |

Χωρίς ασφάλεια το ταξίδι με τρένα – Τα «ήξεις-αφήξεις» Σταϊκούρα για τα έργα στον σιδηρόδρομο

Το μετακινούμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του τμήματος στον σιδηρόδρομο που καταστράφηκε από τον Daniel και οι επικίνδυνες αφύλακτες διαβάσεις σε όλη τη χώρα