
Με την ύφεση να την ταλαιπωρεί εδώ και αρκετά τρίμηνα, η Nike βλέπει τις πωλήσεις να μειώνονται, τη μετοχή της να έχει χάσει περισσότερο από το ένα τέταρτο της αξίας της τον τελευταίο χρόνο και το νέο διευθύνοντα σύμβουλο, Έλλιοτ Χιλ, τελικά, να χρειάζεται βοήθεια για να αλλάξει την πορεία της αθλητικής εταιρείας.
Και στο σημείο αυτό, ήρθε η χείρα βοηθείας από την Κιμ Καρντάσιαν.
Η Nike συνεργάζεται με την επιχειρηματία και influencer για μια νέα μάρκα που ονομάζεται «NikeSkims». Η συλλογή, η οποία βασίζεται στη δημοφιλή σειρά shapewear (εσώρουχα και ενδύματα που ακολουθούν και διαμορφώνουν τις γραμμές του σώματος) της Skims, «θα απευθύνεται στην παγκόσμια βιομηχανία fitness και activewear με την καλύτερη καινοτομία στην κατηγορία της στην υπηρεσία όλων των αθλητριών», όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά από τους εκπροσώπους της Nike.

Και Nike και Skims
Λίγες είναι οι λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές σχετικά με το οικονομικό τίμημα για τη σύμπραξη των δύο brands. Ωστόσο, η μάρκα θα κυκλοφορήσει πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή την άνοιξη online και σε «επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης», ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το 2026.
Η νέα συλλογή είναι σημαντική για τη Nike, η οποία δεν έχει συνεργαστεί με κάποια εξωτερική εταιρεία στο παρελθόν για τη δημιουργία μιας νέας μάρκας, βασιζόμενη μάλλον σε εξαγορές ή αξιοποιώντας δημοφιλείς αθλητές (π.χ. Μάικλ Τζόρνταν) για τα εμβληματικά αθλητικά παπούτσια και τα ρούχα.
Στην αρχή η Skims της Καρντάσιαν πρότεινε μια κοινή σειρά προϊόντων, στη συνέχεια όμως το κοινό αυτό στοιχείο πήρε προεκτάσεις για κάτι ακόμη μεγαλύτερο – και έτσι δημιουργήθηκε η NikeSkims. «Περισσότερο από μια συνεργασία, η νέα μάρκα θα θέσει ένα νέο πρότυπο στην παγκόσμια βιομηχανία γυμναστικής και ενεργητικής ένδυσης με μια εκτεταμένη σειρά προπονητικής ένδυσης, υποδημάτων και αξεσουάρ», αναφέρεται στο δελτίο τύπου.
Το όφελος από το νέο brand
Η νέα μάρκα θα βοηθήσει τη Nike να είναι πιο σημαντική στην κατηγορία των activewear, βοηθώντας την να ανταγωνιστεί ευθέως την Lululemon, σε μια κατηγορία «όπου έχει υποχωρήσει και παίζει δεύτερο βιολί», σύμφωνα με τον Νιλ Σόντερς, αναλυτή λιανικής και διευθύνοντα σύμβουλο της GlobalData Retail.
«Θεωρητικά, η Nike θα έπρεπε να έχει όλες τις δεξιότητες που απαιτούνται για να προωθήσει το δικό της brand στη γυναικεία ένδυση, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι έχει χάσει μέρος της ικανότητάς της να αφηγείται ιστορίες, να καινοτομεί και να εντυπωσιάζει τους καταναλωτές», δήλωσε ο Σόντερς στο CNN. «Η συνεργασία με την Skims διορθώνει ορισμένες από αυτές τις αδυναμίες».

O Τζενς Γκρέντε, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skims
Ποια είναι η Skims
Η Skims υπήρξε μια σημαντική ιστορία επιτυχίας για την Καρντάσιαν, με την ιδιωτική εταιρεία να αποτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια δολάρια από τον Ιούλιο του 2023.
Η μάρκα στοχεύει στην καθημερινή ένδυση που αρχικά επικεντρώθηκε στις γυναίκες, ενώ επεκτάθηκε και με μια ανδρική σειρά και συνάπτοντας χορηγίες με το NBA, το WNBA και την ομάδα των ΗΠΑ για τους πιο πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.
«Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Skims έχει επαναπροσδιορίσει το τοπίο των εσωρούχων και των casual ενδυμάτων, προασπίζοντας τη συμμετοχικότητα και την αυτοπεποίθηση», πρόσθεσε ο Τζενς Γκρέντε, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skims.
«Τώρα, συνεργαζόμαστε με τη Nike, τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην αθλητική απόδοση και την καινοτομία, και είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε ένα νέο πρότυπο στην αγορά των activewear. Αυτή η συνεργασία θα δώσει τη δυνατότητα στα άτομα να κινούνται με αυτοπεποίθηση και να εκφράζονται αυθεντικά, ενώνοντας την εστίαση της Skims στην αυτοπεποίθηση του σώματος και την αυτοέκφραση με την αδιάκοπη επιδίωξη της Nike για αθλητική υπεροχή».
Για τη γυναίκα
Τους στόχους αυτούς επιβεβαίωση και η Κιμ Καρντάσιαν, ως συνιδρύτρια και Chief Creative Officer, η οποία έκανε λόγο για «τη βαθιά δέσμευση για καινοτομία, συμμετοχικότητα και υπέρβαση των ορίων, με γνώμονα την ακλόνητη πίστη στη δύναμη των γυναικών». «Αυτή η συνεργασία είναι το αποκορύφωμα αυτού του κοινού οράματος, παρέχοντας προϊόντα που είναι σχολαστικά σχεδιασμένα για να σμιλεύουν και να αποδίδουν για κάθε σώμα. Κάθε λεπτομέρεια έχει γίνει αντικείμενο εμμονής και έχει μελετηθεί προσεκτικά. Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που θα παρουσιάσουμε την πρώτη μας συλλογή αυτή την άνοιξη».
Η έμφαση στο γυναικείο στοιχείο, δεν είναι τυχαία.
Όπως τονίζουν οι δύο εταιρείες, η NikeSkims βασίζεται στην ευρύτερη αφοσίωση της Nike στην ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικής της δραστηριότητας, εμπνέοντας γυναίκες και κορίτσια σε όλο τον κόσμο να κάνουν μεγάλα όνειρα – και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τα επιδιώξουν με κορυφαία στον κλάδο ρούχα και υποδήματα γυμναστικής, μαζί με νέα γυναικεία αθλητικά ρούχα, όπως τα Air Max Muse και Air Superfly, και χαρακτηριστικές σιλουέτες, όπως τα A’One και Sabrina 2.
Η νέα συλλογή είναι σημαντική για τη Nike, η οποία δεν έχει συνεργαστεί με κάποια εξωτερική εταιρεία στο παρελθόν για τη δημιουργία μιας νέας μάρκας
Ο ανταγωνισμός απέναντι στη Nike
Εν τω μεταξύ, η Nike αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από νεοσύστατες μάρκες για τρέξιμο, όπως η Hoka και η On. Επιπλέον, οι πελάτες αλλάζουν τη συμπεριφορά τους, αποφεύγοντας τις διακριτικές αγορές ακριβών αθλητικών παπουτσιών και ρούχων για βασικά είδη και εμπειρίες όπως συναυλίες και ταξίδια. Η Nike άλλαξε πρόσφατα διευθύνοντες συμβούλους για να την βοηθήσει να αλλάξει πορεία.
Η Nike ανακοίνωσε πτώση 8% στις πωλήσεις της στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, γεγονός που σηματοδοτεί ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αγωνίζεται. Ωστόσο, οι μετοχές αναζωογονήθηκαν μετά την είδηση της Καρτνάσιαν- σημειώνοντας άνοδο σχεδόν 3% – στις πρώτες συναλλαγές. Εν τω μεταξύ, οι μετοχές της Lululemon υποχώρησαν σχεδόν το ίδιο ποσό.


Latest News

Από ατμομηχανή της ΕΕ, ο «μεγάλος ασθενής» - Ποια είναι η εικόνα της Γερμανίας
Τα τελευταία χρόνια η Γερμανία έχει μετατραπεί από κινητήριος δύναμη σε αναπτυξιακό βαρίδι για την ευρωζώνη

Τραμπ: Ο... τυφώνας που τα σάρωσε όλα μέσα σε 30 μόλις ημέρες
Από την ορκωμοσία του στις 20 Ιανουαρίου μέχρι σήμερα, ο Τραμπ έχει υπογράψει 73 εκτελεστικά διατάγματα - Μία από τις βασικές προεκλογικές υποσχέσεις του ήταν η μείωση του κόστους ζωής

Αυξήθηκαν τα πλαστά ευρώ μετά την πανδημία - Ποια χαρτονομίσματα πρέπει να προσέχετε
Το 97,8% των πλαστών τραπεζογραμματίων εντοπίστηκε σε χώρες της ζώνης του ευρώ, ενώ το 1,3% εντοπίστηκε σε κράτη μέλη της ΕΕ

«Καμπανάκι» Scope για Ευρώπη - Ο κίνδυνος από την αύξηση των αμυντικών δαπανών
Οι νέοι στόχοι για αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ θα αύξανε τα ελλείμματα και το χρέος στην ΕΕ, λέει η Scope

Αναιμική άνοδος του σύνθετου PMI στη Γερμανία
Η βελτίωση του PMI για τη μεταποίηση στη Γερμανία παραμένει σε έδαφος ύφεσης

Πληθαίνουν οι φωνές για αλλαγές στην Ευρώπη – Τι ζητούν οι επενδυτές
Κύμα για αλλαγές της «αποτυχημένης» αγοράς τιτλοποίησης έχει υψωθεί στη Ευρώπη

Η Ιαπωνία «φλερτάρει» τον Μασκ για να σώσει τη Nissan - Το σχέδιο για την Tesla
Εχει προηγηθεί η αποχώρηση της Nissan από την πρόταση συγχώνευσης 58 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Honda

Σε υψηλό διετίας ο πληθωρισμός της Ιαπωνίας - Ωθηση στη γερακίσια στάση της BoJ
Ο πληθωρισμός στην Ιαπωνία βρίσκεται πάνω από τον στόχο του 2% που θέτει η BoJ εδώ και 34 μήνες

Εκτοξεύτηκε η μετοχή της Alibaba μετά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα
Η Alibaba ανακοίνωσε την Πέμπτη καθαρά έσοδα 48,945 δισεκατομμυρίων γιουάν για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου

Η Temu παίρνει κεφάλι στον εμπορικό πόλεμο του Τραμπ
Η Temu μπήκε για πρώτη φορά στην αμερικανική αγορά το 2022 - Γιατί την προτιμούν καταναλωτές και έμποροι - Οι διαφορές με την Amazon