
Σε κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση αναδείχθηκε το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, καθώς η εμπιστοσύνη των καταναλωτών το τοποθέτησε στην 1η θέση μεταξύ των φυσικών μεταλλικών νερών στην Ελλάδα, για το 2024, εξασφαλίζοντάς του μερίδιο αγοράς 20,4%*.
Η ανάδειξη του νερού Βίκος ως το Νο1* φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 δεν είναι τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα. Και είναι αυτές οι επιλογές που το τοποθετούν ψηλά στις προτιμήσεις των προμηθευτών, με τους οποίους χτίζει γερές επιχειρηματικές συνεργασίες και το φέρνουν πιο κοντά στον καταναλωτή.
Μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του, το brand Βίκος αποδεικνύει καθημερινά την υπεροχή του σε πολλαπλά επίπεδα.
Με μια μακρά ιστορία επιτυχίας, το brand Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας, φτάνοντας απευθείας από τις πηγές της Ηπείρου στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων δροσίζοντας τις στιγμές τους με τη μοναδικότητά του.
Το τρίπτυχο καινοτομία, στρατηγική ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά είναι αυτό που οδηγεί το brand Βίκος στην κορυφή, ενώ συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της με επενδύσεις σε καίριους τομείς.
Δυναμική παρουσία στην Αγορά HORECA
Η μάρκα Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τη σειρά φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πραγματοποίησε ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας νέες premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας.
Η ανάπτυξη στον κλάδο HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου.
Συμμετοχή στην Έκθεση HORECA 2025
Σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας, τη HORECA 2025, δεν θα μπορούσε η μάρκα Βίκος να μην είναι δυναμικά παρούσα, αναδεικνύοντας τις καινοτομίες της εταιρείας και ενισχύοντας τις συνεργασίες της με retailers και επαγγελματίες HORECA που επενδύουν σε μάρκες ηγετικής θέσης με προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.
Επαναλανσάρισμα του Βίκος Cool Tea – Premium
Η αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει το δυναμικό επαναλανσάρισμα του Cool Tea.
Η premium σειρά παγωμένου τσαγιού, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος.
Με την ίδια ποιοτική σύνθεση που το έχει καταστήσει μια αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών, το Βίκος Cool Tea επαναλανσάρεται με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.
Το νέο packaging σε συσκευασία αλουμινίου, αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά.
«Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα»
Με αρχή το «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» η μάρκα Βίκος, μέσω ενός πολυδιάστατου προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Ο Β-οίκος της ζωής μας», υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων που εστιάζουν στην προστασία του περιβάλλοντος, στην υγεία, στην αθλητική ανάπτυξη, στην υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, στον πολιτισμό και στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.
Περιβάλλον
Στον τομέα του περιβάλλοντος, η εταιρεία προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων.
Εθελοντισμός
Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία και την κοινωνική αλληλεγγύη. Η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί πυρήνα αυτής της δέσμευσης, καθώς αντανακλά την αξία της προσφοράς και της στήριξης προς τον συνάνθρωπο.
Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών ζητημάτων, όπως της υπογεννητικότητας.
Στο πλαίσιο αυτό, στέκεται δίπλα στην τοπική κοινωνία της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Η διαχρονική στήριξη της μάρκας Βίκος στην εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του αξιακού της συστήματος και της δέσμευσης της για ενίσχυση του ανθρωπιστικού ιδεώδους.
Κοινωνική προσφορά
Στο πεδίο της κοινωνικής προσφοράς, η μάρκα Βίκος στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες.
Ειδικότερα, μέσα από τη συνεργασία της με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΑΟΜ ΑμεΑ), στηρίζει αθλητές με αναπηρία, προάγοντας την ισότητα και την ενσωμάτωση στον αθλητισμό. Μέσω αυτών των ενεργειών, η μάρκα Βίκος προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς και συμπεριληπτικού τρόπου ζωής.
Πολιτισμός
Τέλος στο κομμάτι του πολιτισμού η μάρκα Βίκος ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία, μέσα από συνεργασίες με θεσμούς που αναδεικνύουν τον ελληνικό πολιτισμό.
Στο πλαίσιο αυτό, η μάρκα Βίκος διατηρεί πολυετή συνεργασία με το Φεστιβάλ Δωδώνης, έναν σημαντικό πολιτιστικό θεσμό που αναδεικνύει τη διαχρονική αξία της αρχαίας Δωδώνης, καθώς και με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας τον Παιδικό Διαγωνισμό – Cycladic Kids Festival, που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την επαφή των παιδιών με την τέχνη και τον πολιτισμό.
Όλα τα παραπάνω συνιστούν την επιτυχημένη δράση του brand Βίκος, η οποία συνθέτει μια πολυδιάστατη «προσωπικότητα» που απλώνεται από το επιχειρείν μέχρι την κοινωνία. Με συνεργασίες και δράσεις που το καθιστούν παρόν σε μια ευρεία γκάμα τομέων που ενδιαφέρουν τόσο τον καταναλωτή όσο και τον επιχειρηματικό κόσμο, έχοντας ως γνώμονα ότι η υπεύθυνη και επικερδής επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να είναι ξεκομμένη από την κοινωνία στην οποία απευθύνεται.
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water


Latest News

Στον Large Cap του FTSE Russell η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από 10 Μαρτίου
Η αλλαγή έγινε στο πλαίσιο της τριμηνιαίας αναθεώρησης των δεικτών του οίκου

Τράπεζα Πειραιώς: Ξεκινά η συγχώνευση με την Πειραιώς Financial Holdings
Με την ολοκλήρωση της Συγχώνευσης, η Τράπεζα θα διατηρήσει την άδεια που κατέχει ως πιστωτικό ίδρυμα

Νέο μέλος εκλέχθηκε στο ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς
O Jeremy John Masding αντικαθιστά τον παραιτηθέντα Σολομώντα Μπεράχα

Aegean: Ακυρώσεις και αλλαγές πτήσεων στις 28 Φεβρουαρίου λόγω της απεργίας
Επαναπρογραμματισμός των πτήσεων της Aegean λόγω απεργίας - Αναλυτικά οι πίνακες των πτήσεων

Μικρή αύξηση στα κέρδη του δ' 3μηνου του ΟΤΕ περιμένει η ΑΧΙΑ
Για το τρίμηνο, η ΑΧΙΑ αναμένει ότι ο όμιλος θα παρουσιάσει έσοδα 919,1 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα κατά 1,2% σε ετήσια βάση

ΑΧΙΑ: Στα 9,10 ευρώ η τιμή στόχος για τον ΔΑΑ - Tι περιμένει στα αποτελέσματα του 2024
Η σύσταση της AXIA για τη μετοχή είναι για αγορά, με τιμή στόχο στα 9,10 ευρώ

ΑΧΙΑ για Metlen: Οι 4 πιθανές κατευθύνσεις για το στόχο των 2 δισ. στα EBITDA
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση για αγορά στη μετοχή και την τιμή στόχο στα 48,60 ευρώ - Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος προανήγγειλε δύο εταιρικές ενέργειες

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alpha – Όσα έγιναν στο πρώτο Culture Day
Με τη συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν ο νέος εταιρικός σκοπός και οι αξίες της Alpha Bank

Στα €493,8 εκατ. το χαρτοφυλάκιο της Premia Properties - Οι επενδύσεις του 2024
Ακίνητα και συμμετοχές, αυξημένες κατά 64%, για την Premia Properties το 2024 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

Η Trade Estates καλύπτει ομολογιακό δάνειο 9 εκατ. ευρώ της Evitenco
Στόχος της απόφασης της Trade Etates είναι να προχωρήσει η κατασκευή κέντρου logistics στον Ασπρόπυργο για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Διανομής της InterIkea.