
Η κατασκευή του δεύτερου πλοίου επόμενης γενιάς της Neptune Lines, της Μελίνας Τραυλού προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, ξεκίνησε στα ναυπηγεία Fujian Mawei Shipbuilding Ltd. στο Fujian της Κίνας. Στις 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή τελετή κοπής χάλυβα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη κατασκευής ενός πλοίου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της εταιρείας σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη κατασκευής για το δεύτερο από τα τέσσερα προηγμένα σκάφη σε αυτή τη στρατηγική επέκταση του στόλου. Επισημαίνεται ότι το υπό ναυπήγηση πλοίο μεταφοράς οχημάτων MW467-2, είναι το δεύτερο πλοίο ενός επενδυτικού σχεδίου του Genesis Project της Neptune Lines που αφορά στην ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων μεταφορικής ικανότητας 4.200 ceu το κάθε ένα, τα οποία είναι διπλού καυσίμου και έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν την ικανότητα φορτίου κατά 36% ενώ παράλληλα μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές αερίων ρύπων.
Εξοπλισμένα με υβριδικά ενεργειακά συστήματα, διαθέτουν εγκαταστάσεις μπαταριών για μέγιστη ισχύ, ικανότητα διπλού καυσίμου (LNG/VLSFO), και την δυνατότητα ηλεκτροδότησης όταν βρίσκονται σε λιμάνι. Τα δυο πρώτα πλοία έχουν ορίζοντα παράδοσης το 2026.

Η δέσμευση της Neptune Lines
Με το Genesis Project αντικατοπτρίζεται η δέσμευση της Neptune Lines για την προστασία του περιβάλλοντος, επενδύοντας σε προηγμένες τεχνολογίες και ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας ως πρωτοπόρου στη βιωσιμότητα και στην τεχνολογική πρόοδο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Με τα δύο πλοία να έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2026, η Neptune Lines συνεχίζει να ανοίγει το δρόμο για ένα πιο πράσινο και αποτελεσματικό μέλλον στις θαλάσσιες μεταφορές, αναφέρει η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. H Neptune Lines ελέγχει ένα στόλο από 21 σύγχρονα πλοία Pure Car and Truck Carrier, διαφόρων μεγεθών που διαθέτουν μεταφορική ικανότητα από 1.500 μέχρι 6.500 οχημάτων.


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες