Η Nike επεκτείνει τη σειρά επωνυμιών της μέσω μιας σπάνιας συνεργασίας με την Skims της Kim Kardashian. Είναι ένα στοίχημα ότι η ισχύς της σταρ μπορεί να έχει παρόμοιο αντίκτυπο με τις γυναίκες, παρόμοιο με εκείνο του Μάικλ Τζόρνταν για τον γίγαντα των αθλητικών ειδών.

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την Τρίτη την NikeSkims, μια σειρά ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ άθλησης για γυναίκες. Ενώ η Nike συνεργάζεται τακτικά με αθλητές και διασημότητες για αθλητικά ρούχα περιορισμένης έκδοσης, αυτό φαίνεται ένα βήμα παραπάνω από αυτή την τυπική συνεργασία.

Είναι η πρώτη φορά που η Nike συνεργάζεται με υπάρχουσα εξωτερική εταιρεία για τη δημιουργία μιας επωνυμίας. Είναι “win-win” και για τις δύο εταιρείες, δήλωσε η Ρέιτσελ Γουλφ, αναλύτρια λιανικής στην αδελφή εταιρεία του Business Insider EMARKETER.

Καθώς η Nike προωθεί το στοίχημα της για δημοτικότητα σε όλα τα φύλα αυξάνοντας τα στοιχήματά της σε αθλήτριες, μια συμφωνία με μια υπερδύναμη γυναικείων ενδυμάτων όπως η Skims θα τροφοδοτήσει την «επίθεση γοητείας προς τα φύλα» της, όπως την αποκάλεσε ο CEO Έλιοτ Χιλ κατά τη διάρκεια πρόσφατης ανακοίνωσης αποτελεσμάτων. Η μακροπρόθεσμη συμφωνία, για την οποία καμία εταιρεία δεν αποκάλυψε τις οικονομικές λεπτομέρειες, σηματοδοτεί την αρχή ενός brand ειδικά για γυναικεία ρούχα που προορίζεται να υπάρξει μαζί με την Jordan, τη Nike και την Converse.

Nike

O Έλιοτ Χιλ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nike

Η Nike και η σχέση με τον Τζόρνταν

Ωστόσο, θυμίζει τη μεγαλύτερη συνεργασία της Nike μέχρι σήμερα, αυτή με τον Μάικλ Τζόρνταν. Το 1984, ο δημοφιλής μπασκετμπολίστας υπέγραψε συμφωνία με τη Nike για 500.000 δολάρια το χρόνο, συν τα δικαιώματα, σύμφωνα με το Forbes. Την επόμενη χρονιά παρουσίασαν στον κόσμο την Air Jordans με την κυκλοφορία του Air Jordan 1.

Καθώς τα υποδήματα Air Jordans αυξάνονταν σε δημοτικότητα, επεκτάθηκαν πέρα ​​από τα παπούτσια μπάσκετ για να συμπεριλάβουν σπορ ρούχα. Σήμερα, ο ίδιος ο Τζόρνταν έχει καθαρή περιουσία 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Nike του πλήρωσε περίπου 260 εκατομμύρια δολάρια προ φόρων κατά το περασμένο οικονομικό έτος, σύμφωνα με το Forbes.

Σαράντα χρόνια αργότερα, η μάρκα Jordan εξακολουθεί να είναι ένας παράγοντας εσόδων για την εταιρεία. Απέφερε περίπου 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ισοδύναμα έσοδα χονδρικής για το οικονομικό έτος 2024, περίπου το 17% των συνολικών ισοδύναμων πωλήσεων χονδρικής της Nike.

Όπως χρησιμοποίησε την τεράστια δημοτικότητα του Τζόρνταν πριν από δεκαετίες, η παγκόσμια επιρροή της Καρντάσιαν και οι περισσότεροι από 350 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram θα δώσουν πολύτιμη ώθηση στην προβολή της Nike. Η Καρντάσιαν ίδρυσε την Skims το 2019 ως επωνυμία ρούχων άθλησης προτού επεκταθεί σε ενδύματα casual και εκτιναχθεί σε μέγεθος, φτάνοντας σε αξία 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.

«Η Nike έχει την ευκαιρία να επωφεληθεί από την έντονη δημοτικότητα του Skims μεταξύ των γυναικών καταναλωτών, οι οποίες αποτελούν σημαντικό κοινό-στόχο για την αθλητική μάρκα, ενώ η Skims έχει πρόσβαση σε μια πολύ μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών καθώς και στις κατασκευαστικές δυνατότητες της Nike», είπε η Γουλφ στο Business Insider.

Οι εκπρόσωποι της Nike παρέπεμψαν το BI σε ένα δελτίο τύπου ως απάντηση σε ένα αίτημα για σχολιασμό. Η Skims δεν ανταποκρίθηκε αμέσως. Nike

Υπέρ και κατά του NikeSkims

Οι δύο μάρκες εργάζονται στο NikeSkims από το 2023, ανέφεραν οι New York Times. Ο διευθύνων σύμβουλος της Skims, Γιενς Γκρέντε, έκανε παραλληλισμούς μεταξύ της Skims και της Nike τον Οκτώβριο του 2024, αλλά οι ειδικοί φάνηκαν διστακτικοί να συμφωνήσουν εκείνη την εποχή.

Ενώ η Nike έχει γίνει μια μάρκα που μπορεί να πουλήσει «πολλά πράγματα σε πολλούς ανθρώπους», όπως το είπε ο αναλυτής της BMO Σίμεον Σίγκελ, άλλοι είπαν ότι η εγγύτητα της Skims με την Καρντάσιαν θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.

«Η Skims δεν είναι πιθανό να είναι μια επωνυμία «για όλους», επειδή θα υπάρξουν άνθρωποι που δεν θέλουν τη σχέση με την Κιμ Καρντάσιαν», δήλωσε τον Οκτώβριο ο Μάθιου Κουίντ, διευθυντής του Center on Global Brand Leadership στο Columbia Business School.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να μην σκεφτείς την Καρντάσιαν «ως τον Μάικλ Τζόρνταν των influencers», είπε ο Γκρέντε στους New York Times. Η καθαρή της περιουσία, όπως εκτιμάται από το Forbes πριν από τη συμφωνία, είναι 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η NikeSkims αναμένεται να κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη με μια παγκόσμια επέκταση που έχει προγραμματιστεί για το 2026. Η δύναμη της Skims να προσελκύει καταναλωτές αποδείχθηκε στη συνεργασία της με την μάρκα ενδυμάτων The North Face, η οποία εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία στις 10 Δεκεμβρίου, ανέφερε το Women’s Wear Daily.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή