«Η Mattel εργάζεται για τον μετασχηματισμό της αλυσίδας εφοδιασμού της από το 2018», υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος Ynon Kreiz κατά τη διάρκεια κλήσης για τα οικονομικά αποτελέσματα.

Πέρυσι, η παιχνιδοβιομηχανία έκλεισε ένα από τα εργοστάσια προμηθευτών της βαθμίδας 1 στην Κίνα στο πλαίσιο του προγράμματος βελτιστοποίησης που υλοποιεί για κερδοφόρα ανάπτυξη, σε μια κίνηση που αμφισβητήθηκε μεν, εξοικονόμησε δε στην εταιρεία 83 εκατομμύρια δολάρια το 2024.

«Ήταν μια προληπτική στρατηγική για τη διαφοροποίηση και τη δημιουργία μιας γεωγραφικά ισορροπημένης υποδομής εφοδιαστικής αλυσίδας που θα μας επιτρέψει να είμαστε καλύτερα τοποθετημένοι για διάφορα ενδεχόμενα», σημείωσε ο Kreiz. «Δεν αφορούσε κάποια συγκεκριμένη χώρα και δεν αφορούσε καν απαραίτητα τους δασμούς. Είχε να κάνει απλώς με τη διασφάλιση ενός ανθεκτικού, ευέλικτου, καλά διαφοροποιημένου συστήματος εφοδιαστικής αλυσίδας».

Τα αποτελέσματα της Mattel

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη καθαρές πωλήσεις ύψους 1,6 δισ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 2% σε ετήσια βάση και ελαφρώς περισσότερες από την εκτίμηση που έκανε η Visible Alpha. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 4% στο τρίμηνο σε 141 εκατ. δολάρια, υπερδιπλάσια από την πρόβλεψη για τα κέρδη.

Οι μετοχές της Mattel αυξήθηκαν κατά 9,5% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.

«Κοιτάζοντας προς το 2025, σκοπεύουμε να αυξήσουμε τόσο την κορυφή όσο και την κατώτατη γραμμή και αυτό περιλαμβάνει τους δασμούς που μόλις ανακοινώθηκαν», δήλωσε ο Kreiz.

Έρχονται αυξήσεις τιμών;

Σήμερα, η Mattel προμηθεύεται τα προϊόντα της από επτά χώρες, συμπεριλαμβανομένων των κύριων εργοστασίων παραγωγής στην Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τη Μαλαισία και το Μεξικό, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη κατάθεση 10-K της εταιρείας.

Ο CFO του ομίλου, Anthony DiSilvestro ανέφερε ότι λιγότερο από το 10% των προϊόντων της εταιρείας κατασκευάζεται στο Μεξικό, το οποίο θα μπορούσε επίσης να αντιμετωπίσει νέους αμερικανικούς δασμούς τις επόμενες εβδομάδες.

Επιπλέον, η Mattel σχεδιάζει να μετριάσει τον αντίκτυπο των δασμών μέσω άλλων μέτρων, όπως αυξήσεις τιμών, αν και ο DiSilvestro αρνήθηκε να μοιραστεί το εγχειρίδιο της εταιρείας.

Ωστόσο, νωρίτερα τον Φεβρουάριο, ο επικεφαλής της Mattel είχε επισημάνει στους Financial Times πως ενδέχεται να αυξήσει τις τιμές στις ΗΠΑ για να αντισταθμίσει το κόστος των δασμών του Ντόναλντ Τραμπ στα προϊόντα που παράγονται στο Μεξικό και την Κίνα

Ο Kreiz δήλωσε στους αναλυτές ότι η Mattel μετέτρεψε την αλυσίδα εφοδιασμού της σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, κάνοντας την εταιρεία να ξεχωρίζει μεταξύ των ανταγωνιστών της σε δύσκολες συνθήκες αγοράς.

«Είμαστε πολύ καλοί στη διαχείριση της πολυπλοκότητας», τόνισε ο Kreiz. «Αυτό δεν αφορά μόνο το κόστος, αλλά και την ποιότητα. Πρόκειται για τα επίπεδα εξυπηρέτησης. Έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο συνεργαζόμαστε με τους λιανοπωλητές. Έχει να κάνει με το πώς τοποθετούμε το σωστό προϊόν τη σωστή στιγμή, στη σωστή ποσότητα στο σωστό ράφι».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γερμανία: Το εκλογικό αποτέλεσμα ανακούφισε τις αγορές – Σε καθεστώς αβεβαιότητα παραμένει η βιομηχανία
Διεθνή |

Οι αγορές ανακουφίστηκαν από το αποτέλεσμα των γερμανικών εκλογών - Η βιομηχανία σε καθεστώς αβεβαιότητας

Για την ώρα, το τοπίο παραμένει θολό και αβέβαιο, καθώς συνεχίζονται οι συνομιλίες για τον σχηματισμό κυβέρνησης - Στο επίκεντρο το τρίπτυχο οικονομία, υποδομές, ενέργεια