
Το YouTube διατηρεί την κυριαρχία του στο χώρο του podcasting και αποτελεί τον πιο σημαντικό παίκτη της συγκεκριμένης αγοράς αλλά και εναν ισχυρό ανταγωνιστή τόσο για το Spotify όσο και για το Apple Podcasts. Σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη, η εταιρεία δήλωσε ότι το YouTube ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς θεατές podcast το μήνα.
Αυτή η κατάκτηση αναδεικνύει τη δημοτικότητα του YouTube στον κλάδο των podcast και τονίζει την προτίμηση των καταναλωτών στις μορφές βίντεο που έχουν προτεραιότητα. Πέρυσι, το YouTube ανέφερε ότι πάνω από 400 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου podcast παρακολουθήθηκαν σε οικιακές τηλεοράσεις .
Σημειωνεται ότι το YouTube Shorts έχει πλέον κατά μέσο όρο πάνω από 70 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές ενώ συμφωνα με την εταιρεία περισσότερες από 500 ώρες περιεχομένου μεταφορτώνονται στο YouTube κάθε λεπτό.
Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του YouTube στον κλάδο των podcast, το Spotify, επιχειρεί να αναπτυξει το περιεχόμενο βίντεο για να προσελκύσει περισσότερους θεατές και χρήστες.
Οπως αναφέρει το TechCrunch, πρόσφατα, το Spotify αύξησε την επένδυσή του στο video-first podcasting, αρχίζοντας να πληρώνει δημοφιλείς οικοδεσπότες βίντεο τον Νοέμβριο του 2024. Αυτή η κίνηση μπορεί να βοηθήσει το Spotify να φτάσει το YouTube, το οποίο ήδη μοιράζεται δισεκατομμύρια σε διαφημιστικά έσοδα με τους δημιουργούς.
Επιπλέον, το YouTube ανακοίνωσε ότι εφαρμόζει αλλαγές στις διαφημίσεις mid-roll με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία προβολής και παράλληλα να δώσει τη δυνατότητα στους δημιουργούς να κερδίσουν ενδεχομένως περισσότερα έσοδα.
Από τις 12 Μαΐου, το YouTube θα αλλάξει τον τρόπο που τοποθετεί τις διαφημίσεις. Αυτο θα γινεται πλέον σε κατάλληλα σημεία διακοπής στα βίντεο, όπως παύσεις και μεταβάσεις, αντί να διακόπτει τα βίντεο με μια διαφήμιση στη μέση μιας συνομιλίας ή μιας ακολουθίας δράσης.


Latest News

Η Raytheon (RTX) προειδοποιεί για πλήγμα 850 εκατ δολ. λόγω δασμών
Η Raytheon (RTX) ανέφερε έσοδα τριμήνου στα 20,3 δισ. δολάρια με κέρδη ανα μετοχή 1,47 δολ.

Bloomberg: Ο Μπέσεντ χαρακτήρισε «μη βιώσιμη» τη δασμολογική αντιπαράθεση με την Κίνα - Αναμένει αποκλιμάκωση
Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ έκανε αυτά τα σχόλια σε κλειστή συνάντηση με επενδυτές

Πώς αντιδρούν οι εταιρείες στους δασμούς Τραμπ
Αυξήσεις τιμών, αλλαγή προμηθευτών, μεταφορά παραγωγής και επενδύσεις είναι τα όπλα των εταιρειών απέναντι στους δασμούς Τραμπ

Λαγκάρντ: Ελπίζω ότι ο Τραμπ δεν θα απολύσει τον Πάουελ – Τι λέει για συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ
Η Λαγκάρντ δήλωσε ότι δεν θα σχολιάσει τις επιπτώσεις στις αγορές ενός γεγονότος που ελπίζει πως «δεν βρίσκεται καν στο τραπέζι»

Πρόωρες εκλογές στη Γαλλία εξετάζει ο Μακρόν
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Γάλλος πρόεδρος προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αυξημένη δημοτικότητά του που προέρχεται από τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο των ευρω-ατλαντικών σχέσεων

Κομισιόν: Νέος κανονισμός για την τόνωση των αμυντικών επενδύσεων
Σύμφωνα με την Κομισιόν, οι προτεινόμενες αλλαγές θα ενισχύσουν την ικανότητα της ΕΕ και των κρατών μελών να αναπτύσσουν, να κλιμακώνουν και να καινοτομούν σε βασικές αμυντικές ικανότητες

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες συμμετέχουν στο έργο για το κύριο άρμα μάχης (MBT)
Υπο το συντονισμό της Thales, το project για το κύριο άρμα μάχης (MBT) - Μια ελληνική και δυο κυπριακές εταιρείες στην ευρωπαική κοινοπραξία

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η δυσκολία των ρομπότ να φτιάξουν παπούτσια και οι δασμοί Τραμπ
Οι δασμοί δεν θα δώσουν δουλειά σε αμερικανικά χέρια, αλλά σε ακούραστες πλην αδέξιες μηχανές - Τι έδειξε το φιάσκο με τα παπούτσια της Nike

Mega deal στο χώρο των ασφαλιστικών εταιρειών - Συγχώνευση Helvetia - Baloise
Η συγχώνευση των Helvetia - Baloise θα δημιουργήσει εναν απο τους 10 μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς ομίλους στις ασφάλειες