Μεγάλη συζήτηση -και όχι μόνον στο χώρο της ναυτιλίας – έχει προκαλέσει η δήλωση του Αμερικανού προέδρου για την επιβολή λιμενικών τελών στα πλοία της Κίνας.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση στην οποία προέβη μια απο τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες, η γαλλική CMA CGM. « Οι προτάσεις των ΗΠΑ να πλήξουν τα κινεζικά πλοία με υψηλά λιμενικά τέλη θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλες τις εταιρείες μιας ναυτιλιακής βιομηχανίας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην οποία τα περισσότερα πλοία κατασκευάζονται στην Κίνα», δήλωσε την Παρασκευή η ναυτιλιακή CMA CGM.

Το γραφείο του εμπορικού αντιπροσώπου των ΗΠΑ έχει προτείνει τη χρέωση έως και 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων για τα κινεζικής κατασκευής πλοία που εισέρχονται σε αμερικανικά λιμάνια στο πλαίσιο της έρευνάς του για την επέκταση της Κίνας στους τομείς της ναυπηγικής, της ναυτιλίας και της εφοδιαστικής.

«Περισσότερα απο τα μισά πλοία»

«Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, οπότε αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο οικονομικός διευθυντής Ραμόν Φερνάντεζ .

Η CMA CGM, η οποία ελέγχεται από την οικογένεια του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Rodolphe Saade, είναι η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Έχει μεγάλη παρουσία στις ΗΠΑ, λειτουργώντας αρκετούς λιμενικούς τερματικούς σταθμούς, ενώ η θυγατρική APL διαθέτει 10 πλοία υπό αμερικανική σημαία, δήλωσε ο Ραμόν Φερνάντεζ.

Ερωτηθείς σχετικά με την Ocean Alliance, μια συμφωνία κοινοχρησίας πλοίων στην οποία συμμετέχουν η CMA CGM και ασιατικοί εταίροι, συμπεριλαμβανομένης της κινεζικής COSCO, είπε ότι η CMA CGM δεν είχε ενδείξεις ότι η συμμαχία θα μπορούσε να τεθεί υπό αμφισβήτηση ενόψει της πολιτικής των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία