Κάτω από τις εκτιμήσεις θα κινηθεί η ετήσια αύξηση των πωλήσεων για την Abercrombie & Fitch, καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες για ακριβότερα ενδύματα παραμένουν αδύναμες, οδηγώντας τις μετοχές της σε πτώση περίπου 8% κατά την premarket διαπραγμάτευση.

Οι καταναλωτικές δαπάνες ήταν αδύναμες μέχρι τον Φεβρουάριο λόγω του πληθωρισμού και της αβεβαιότητας γύρω από τον αντίκτυπο των δασμών του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία αναμένει λειτουργικό περιθώριο κέρδους 14% έως 15% για το σύνολο του έτους, συμπεριλαμβανομένης της εκτιμώμενης επίπτωσης των δασμών που ανακοινώθηκαν τον Φεβρουάριο σε προϊόντα που εισάγονται από την Κίνα, το Μεξικό και τον Καναδά στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων ανακοίνωσε επίσης ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αναμένει ότι οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις θα αυξηθούν στο εύρος 3% έως 5%, σε σύγκριση με τις προσδοκίες της αγοράς για αύξηση 6,77%, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Abercrombie & Fitch

To best seller, Sloane Pant

Τι πέτυχε την προηγούμενη χρονιά

Η πορεία αυτή έρχεται σε αντίθεση με τις προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί όταν το περίφημο Sloane Pant, το δημοφιλές παντελόνι που βοήθησε να ανέβουν κατά 274% οι μετοχές της Abercrombie & Fitch, της αμερικανικής εταιρείας ένδυσης με ιστορία 132 ετών, παρά το σκάνδαλο σεξουαλικής φύσεως που την είχε στιγματίσει το 2023.

Υπενθυμίζεται πως ο πρώην CEO της εταιρείας, Μάικλ Τζέφρις κατηγορήθηκε ότι επί μία δεκαετία διοικούσε ένα κύκλωμα σεξουαλικής εμπορίας για χρόνια, εκμεταλλευόμενος νεαρούς άνδρες που ήλπιζαν να γίνουν μοντέλα της Abercrombie.

Ο 80χρονος συνελήφθη στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου από τις αρχές για κύκλωμα sex trafficking ανδρών μαζί με τον σύντροφο και συνεργάτη του Μάθιου Σμιθ, 61, ενώ αφέθηκε αργότερα ελεύθερος μετά από καταβολή εγγυητικών επιστολών ύψους 10 εκατ. δολ.

Η αναγέννηση της Abercrombie & Fitch

Πριν από μια δεκαετία το εμπορικό σήμα της Abercrombie βρισκόταν στα τάρταρα, με τη ζήτηση να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Τώρα είναι η μάρκα που ορίζει το τι εστί μόδα, αποτελώντας μια από τις σημαντικότερες στιγμές αναγέννησης που έχει καταγραφεί ποτέ στη συγκεκριμένη βιομηχανία.

Η αναγέννηση της εταιρείας ξεκίνησε με μια στρατηγική στροφή μακριά από την premium, ελιτίστικη εικόνα της. Η μάρκα μετατόπισε την εστίασή της προς τη συμμετοχικότητα, την ποικιλομορφία και την αυθεντικότητα – αξίες που βρίσκουν μεγάλη απήχηση τόσο στους millennials όσο και στη Gen Z.

Αυτό την οδήγησε σε μια σειρά τριμηνιαίων αυξήσεων των πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 12 έως 13% το 2024. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα αυξήσει τον ετήσιο όγκο της εταιρείας στα 4,82 δισ. δολάρια από 4,3 δισ. δολάρια το 2023, φέρνοντάς την πιο κοντά στο να ξεπεράσει τα 5 δισ. δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή