
Από το Σάββατο 1η Μαρτίου άρχισε να ισχύει η δεύτερη φάση της μεταβατικής εφαρμογής του Π.Δ. 83/2022 και, συγκεκριμένα, η απόλυτη προτεραιότητα δραστηριοποίησης των συμμορφωμένων ρυμουλκών έναντι όλων των μη συμμορφωμένων, αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Από τα επίσημα στοιχεία που γνωστοποιήθηκαν από την ΟΛΠ Α.Ε. διαπιστώνεται με ιδιαίτερη ικανοποίηση ότι 54 ρυμουλκά πλοία δηλώνονται ως πλήρως συμμορφωμένα με το προεδρικό διάταγμα, αριθμός που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση του συνόλου των λιμενικών εγκαταστάσεων του Πειραιά και της Ελευσίνας, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση.
«Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν με τον επίσημο και εμφατικό τρόπο τις θέσεις της Ένωσής μας από τον Δεκέμβριο του 2022 όταν εκδόθηκε το π.δ. 83/2022, ότι ο κλάδος των ρυμουλκών θα συμμορφωθεί γρήγορα με τις απαιτήσεις του διατάγματος είτε με τα υπάρχοντα είτε με νέα ρυμουλκά πλοία», προσθέτει η Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Ένωση «διαψεύδει πανηγυρικά και αποστομώνει όλους εκείνους που με περισσή μιζέρια και με αποκλειστικά συντεχνιακό σκοπό εξακολουθούν όχι μόνο να αμφισβητούν το νέο θεσμικό πλαίσιο αλλά και προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τον Πρωθυπουργό και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την πραγματική εικόνα της εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος και την επάρκεια των ρυμουλκών για τις ανάγκες ρυμούλκησης των πλοίων, ιδιαίτερα στον Πειραιά, ζητώντας νέα παράταση στο προϊσχύσαν καθεστώς της κατά προτεραιότητα δραστηριοποίησης των συμμορφωμένων και των τελούντων σε διαδικασία συμμόρφωσης ρυμουλκών».
Είναι βέβαιο ότι η νέα εποχή για τον κλάδο των ρυμουλκών έχει ήδη ξεκινήσει ανεπιστρεπτί, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση. «Όσοι συνεχίζουν να ονειρεύονται την επάνοδο στο παρελθόν της ανασφάλειας και της εξυπηρέτησης αποκλειστικά και μόνο του οικονομικού τους οφέλους, πρέπει να αντιληφθούν την πραγματικότητα και να υπακούσουν στο δημόσιο συμφέρον για περισσότερη ασφάλεια για τους ανθρώπους, το περιβάλλον, τα εμπορεύματα, τα πλοία και τις εγκαταστάσεις», καταλήγει η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.


Latest News

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή