Οι γονείς που αποκτούν λιγότερα παιδιά αγοράζουν πιο ακριβές παιδικές τροφές, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα διατροφής της Nestlé, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αλλάζει τη στρατηγική της για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο της μείωσης των γεννήσεων.

Η Nestlé, όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, προσπαθεί να ωθήσει τους πελάτες της στην αγορά λιγότερων και ακριβότερων προϊόντων, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει μια δυνητικά συρρικνούμενη πελατειακή βάση και το υψηλότερο κόστος των συστατικών, μια στρατηγική γνωστή ως premiumisation.

Η Serena Aboutboul δήλωσε στους Financial Times ότι οι άνθρωποι με λιγότερα παιδιά, ή ένα μόνο παιδί, «τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα. Βλέπουμε μια σαφή μείωση του αριθμού των παιδιών ανά νοικοκυριό. Και αυτό οδηγεί στο premiumisation».

Nestlé: Η μείωση των γεννήσεων

Ο ελβετικός όμιλος ανακοίνωσε ότι η σταθερή μείωση των παγκόσμιων ποσοστών γεννήσεων, τόσο στις αναπτυσσόμενες χώρες όσο και στις πλουσιότερες οικονομίες, οδηγεί τη ζήτηση στα υψηλότερης ποιότητας βρεφικά προϊόντα του, όπως τα Sinergity, NAN και Illuma.

Η διατροφή είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας της Nestlé, μετά τον καφέ και τα προϊόντα για κατοικίδια ζώα. Η κατηγορία περιλαμβάνει βρεφικές κρέμες, παιδικές τροφές, ροφήματα και γάλατα σε σκόνη, όπως τα Nesquik, Milo και Nido.

Σε μια επικαιροποίηση των αποτελεσμάτων για το σύνολο του έτους τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις βρεφικής διατροφής αυξήθηκαν με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στις πωλήσεις της ακριβότερης βρεφικής κρέμας NAN και της μάρκας μαζικής αγοράς Lactogen.

Η ίδια στοχεύει σε ανάπτυξη για τη βρεφική και την παιδική διατροφή με μέσο ετήσιο ρυθμό 2-3% και 3% αντίστοιχα μεταξύ 2025 και 2027, σε σύγκριση με 5% ανάπτυξη για τα εμπορικά σήματα διατροφής ενηλίκων, συμπεριλαμβανομένων των συμπληρωμάτων για γυναίκες και γήρανση.

Οι χώρες σε όλο τον κόσμο παλεύουν με τη μείωση των γεννήσεων, με τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού να ζουν σήμερα σε χώρες με ποσοστά γεννήσεων ανά γυναίκα κάτω από το λεγόμενο «ποσοστό αντικατάστασης» του 2,1.

Η Aboutboul δήλωσε ότι ένα μέρος αυτού του φαινομένου είναι ότι οι γυναίκες κάνουν παιδιά αργότερα στη ζωή τους, όταν είναι συνήθως πιο σταθερές οικονομικά, προσθέτοντας επίσης δυναμική στην αύξηση των πωλήσεων των ακριβότερων εμπορικών σημάτων.

Η στόχευση της Nestlé

Εκτός από τη στόχευση σε προϊόντα υψηλότερης ποιότητας για μωρά, η Nestlé στρέφεται επίσης περαιτέρω σε τομείς όπως η παροχή συμπληρωμάτων διατροφής και εμπλουτισμένων τροφίμων για ηλικιωμένους, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γήρανσης του πληθυσμού.

Η Aboutboul δήλωσε ότι η Nestlé, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Laurent Freixe, «διευρύνει τα όρια» της κατηγορίας διατροφής της, σε προϊόντα για μητέρες, μεγαλύτερα παιδιά και για τον ηλικιωμένο πληθυσμό.

«Έχεις [λιγότερα] μωρά, αλλά μπορείς να κοιτάξεις τα νήπια, να κοιτάξεις τις μητέρες και να αναπτύξεις μια στρατηγική για την υγιή γήρανση και τη μακροζωία, η οποία είναι μια αυξανόμενη τάση», είπε.

Εκτός από την επέκταση των πιο ακριβών τμημάτων της, το τμήμα διατροφής της Nestlé μειώνει το κόστος των προϊόντων της μαζικής αγοράς, τα οποία περιλαμβάνουν το προσιτό γάλα Nestogen και τα δημητριακά Cerevita, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει την αυξανόμενη πόλωση των καταναλωτικών δαπανών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατευθύνει τα φθηνότερα προϊόντα της σε ευάλωτους πληθυσμούς στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, όπου ο υποσιτισμός και η «ακατάλληλη» βρεφική διατροφή εξακολουθούν να είναι υψηλά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή