
Οι γονείς που αποκτούν λιγότερα παιδιά αγοράζουν πιο ακριβές παιδικές τροφές, σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα διατροφής της Nestlé, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αλλάζει τη στρατηγική της για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο της μείωσης των γεννήσεων.
Η Nestlé, όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, προσπαθεί να ωθήσει τους πελάτες της στην αγορά λιγότερων και ακριβότερων προϊόντων, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει μια δυνητικά συρρικνούμενη πελατειακή βάση και το υψηλότερο κόστος των συστατικών, μια στρατηγική γνωστή ως premiumisation.
Η Serena Aboutboul δήλωσε στους Financial Times ότι οι άνθρωποι με λιγότερα παιδιά, ή ένα μόνο παιδί, «τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα. Βλέπουμε μια σαφή μείωση του αριθμού των παιδιών ανά νοικοκυριό. Και αυτό οδηγεί στο premiumisation».

Nestlé: Η μείωση των γεννήσεων
Ο ελβετικός όμιλος ανακοίνωσε ότι η σταθερή μείωση των παγκόσμιων ποσοστών γεννήσεων, τόσο στις αναπτυσσόμενες χώρες όσο και στις πλουσιότερες οικονομίες, οδηγεί τη ζήτηση στα υψηλότερης ποιότητας βρεφικά προϊόντα του, όπως τα Sinergity, NAN και Illuma.
Η διατροφή είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας της Nestlé, μετά τον καφέ και τα προϊόντα για κατοικίδια ζώα. Η κατηγορία περιλαμβάνει βρεφικές κρέμες, παιδικές τροφές, ροφήματα και γάλατα σε σκόνη, όπως τα Nesquik, Milo και Nido.
Σε μια επικαιροποίηση των αποτελεσμάτων για το σύνολο του έτους τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις βρεφικής διατροφής αυξήθηκαν με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στις πωλήσεις της ακριβότερης βρεφικής κρέμας NAN και της μάρκας μαζικής αγοράς Lactogen.
Η ίδια στοχεύει σε ανάπτυξη για τη βρεφική και την παιδική διατροφή με μέσο ετήσιο ρυθμό 2-3% και 3% αντίστοιχα μεταξύ 2025 και 2027, σε σύγκριση με 5% ανάπτυξη για τα εμπορικά σήματα διατροφής ενηλίκων, συμπεριλαμβανομένων των συμπληρωμάτων για γυναίκες και γήρανση.
Οι χώρες σε όλο τον κόσμο παλεύουν με τη μείωση των γεννήσεων, με τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού να ζουν σήμερα σε χώρες με ποσοστά γεννήσεων ανά γυναίκα κάτω από το λεγόμενο «ποσοστό αντικατάστασης» του 2,1.
Η Aboutboul δήλωσε ότι ένα μέρος αυτού του φαινομένου είναι ότι οι γυναίκες κάνουν παιδιά αργότερα στη ζωή τους, όταν είναι συνήθως πιο σταθερές οικονομικά, προσθέτοντας επίσης δυναμική στην αύξηση των πωλήσεων των ακριβότερων εμπορικών σημάτων.
Η στόχευση της Nestlé
Εκτός από τη στόχευση σε προϊόντα υψηλότερης ποιότητας για μωρά, η Nestlé στρέφεται επίσης περαιτέρω σε τομείς όπως η παροχή συμπληρωμάτων διατροφής και εμπλουτισμένων τροφίμων για ηλικιωμένους, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γήρανσης του πληθυσμού.
Η Aboutboul δήλωσε ότι η Nestlé, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Laurent Freixe, «διευρύνει τα όρια» της κατηγορίας διατροφής της, σε προϊόντα για μητέρες, μεγαλύτερα παιδιά και για τον ηλικιωμένο πληθυσμό.
«Έχεις [λιγότερα] μωρά, αλλά μπορείς να κοιτάξεις τα νήπια, να κοιτάξεις τις μητέρες και να αναπτύξεις μια στρατηγική για την υγιή γήρανση και τη μακροζωία, η οποία είναι μια αυξανόμενη τάση», είπε.
Εκτός από την επέκταση των πιο ακριβών τμημάτων της, το τμήμα διατροφής της Nestlé μειώνει το κόστος των προϊόντων της μαζικής αγοράς, τα οποία περιλαμβάνουν το προσιτό γάλα Nestogen και τα δημητριακά Cerevita, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει την αυξανόμενη πόλωση των καταναλωτικών δαπανών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατευθύνει τα φθηνότερα προϊόντα της σε ευάλωτους πληθυσμούς στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, όπου ο υποσιτισμός και η «ακατάλληλη» βρεφική διατροφή εξακολουθούν να είναι υψηλά.


Latest News

Μαζικές «αποχωρήσεις» από το Υπουρεγείο Υγείας στις ΗΠΑ - Το σχέδιον των απολύσεων
«Εθελοντικές...» αποχωρήσεις σχεδιάζει ο Τραμπ - Στα 25.000 δολάρια η αποζημίωση

«Καμία ανησυχία για την κλιματική αλλαγή στην Αφρική»... διαπιστώνει η Ουάσιγκτον
«Ο άνθρακας μεταμόρφωσε τον κόσμο μας και τον έκανε καλύτερο» - Τι είπε ο Κρις Ράιτ στους υπουργούς ενέργειας της Αφρικής

Αρνητικός ο πληθωρισμός στην Κίνα για πρώτη φορά μετα απο 13 μήνες
Το Πεκίνο αναθεώρησε επίσης προς τα κάτω τον ετήσιο στόχο του για τον πληθωρισμό των τιμών καταναλωτή σε «περίπου 2%»

Ο Τραμπ κατεβάζει το διακόπτη στην ηλεκτρική σύνδεση Ιράκ-Ιράν
Με την απόφασή της η κυβέρνηση των ΗΠΑ υποχρεώνει το Ιράκ να σταματησει να αγοράζει ενέργεια απο το Ιράν

Κινέζοι αγοράζουν «κρυφά» ποσοστά στις εταιρείες του Μασκ - Τι σχεδιάζουν
Σύμφωνα με δημοσίευμα των FT, κινέζοι αποκτούν ποσοστά σε εταιρείες του Ίλον Μάσκ - Εγείρονται ανησυχίες σχετικά με το ενδεχόμενο αθέμιτης επιρροής και σύγκρουσης συμφερόντων

Η πρόκληση της αύξησης των αμυντικών δαπανών για την Ισπανία
Η αύξηση των αμυντικών δαπανών ενεργοποιεί 550 εταιρείες και δημιουργεί 121.000 θέσεις εργασίας στην Ισπανία

Το σκληρό πόκερ, τα παζάρια, οι επιπτώσεις και οι κίνδυνοι από τους δασμούς Τραμπ
Απανωτές και διαρκείς συσκέψεις στα επιτελεία ευρωπαϊκών εταιρειών φέρνουν οι νέοι δασμοί

Ο Μπράνσον της Virgin επενδύει στον σιδηρόδρομο - Θέλει να ανταγωνιστεί τη Eurostar
Η Virgin θέλει να χρηματοδοτήσει την προσπάθειά της να δρομολογήσει σιδηροδρομικές υπηρεσίες στη Μάγχη για να ανταγωνιστεί την Eurostar,

Ξαναγράφεται ο χάρτης των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη
Εξαγορές και συγχωνεύσεις στην Ευρώπη για δημιουργία λιγότερων αλλά ισχυρότερων ομίλων που θα αλλάξουν τις ισορροπίες

Αλλαγή πλεύσης για την Campari - Βάζει φρένο στις επιθετικές εξαγορές ελέω Τραμπ
Ο ιταλικός όμιλος αλκοολούχων ποτών Campari σχεδιάζει να βάλει «φρένο» στις συγχωνεύσεις και τις εξαγορές