Καλύτερα από τα αναμενόμενα ήταν τα τριμηνιαία αποτελέσματα για τη Macy’s Inc., η οποία ωστόσο εξέδωσε δυσμενείς ετήσιες προβλέψεις για τις πωλήσεις και τα κέρδη, επικαλούμενη «εξωτερικές αβεβαιότητες» και προειδοποιώντας για ασθενέστερες επιδόσεις στο μέλλον.

Η μεγαλύτερη αμερικανική εταιρεία πολυκαταστημάτων προέβλεψε καθαρές πωλήσεις για το τρέχον οικονομικό έτος μεταξύ 21 δισ. και 21,4 δισ. δολαρίων, κάτω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που συμμετείχαν στην έρευνα του Bloomberg. Η πρόβλεψη αυτή περιλαμβάνει τη μείωση των εσόδων από το κλείσιμο περισσότερων από 60 καταστημάτων Macy’s πέρυσι.

Σύμφωνα με το Business of Fashion, η Macy’s ανακοίνωσε επίσης ότι αναμένει οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα καταστήματα που είναι ανοιχτά για τουλάχιστον ένα χρόνο, να μειωθούν έως και 2% το 2025 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό φέρνει τη Macy’s πίσω από το σχέδιο που έχει θέσει ο διευθύνων σύμβουλός της, Τόνι Σπρινγκ.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν περίπου 5% στις συναλλαγές πριν ανοίξουν οι αμερικανικές αγορές. Η μετοχή είχε υποχωρήσει κατά 21% φέτος μέχρι την Τετάρτη, σε σύγκριση με τον δείκτη S&P 500 που είχε ελάχιστες μεταβολές.

Η Macy’s βρέθηκε αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο

Στο κλαμπ με τα «καλά τέταρτα τρίμηνα»

Η Macy’s εντάχθηκε σε μια ομάδα λιανοπωλητών, από την Foot Locker Inc. έως την Abercrombie & Fitch Co. και την Walmart Inc., που ανακοίνωσαν καλά τέταρτα τρίμηνα αλλά στη συνέχεια προειδοποίησαν τους επενδυτές για αδυναμία το επόμενο έτος.

Η Walmart, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, ξεκίνησε τις ανησυχίες πριν από δύο εβδομάδες, όταν προέβλεψε χαμηλότερα από τα αναμενόμενα κέρδη εν μέσω αβεβαιοτήτων γύρω από τις «παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες».

Η Target Corp. και η Best Buy Co. αύξησαν τις ανησυχίες νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, λέγοντας ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να αναμένουν υψηλότερες τιμές ως άμεσο αποτέλεσμα των δασμών που επέβαλε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ στο Μεξικό, τον Καναδά και την Κίνα.

Όλα αυτά συνθέτουν την εικόνα ενός κλάδου λιανικού εμπορίου που δοκιμάζεται από τη βύθιση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις ΗΠΑ και έναν ασταθή παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο.

Macy's

Η σύνεση της Macy’s

Η Macy’s υιοθετεί μια «συνετή προσέγγιση» στην καθοδήγησή της για το τρέχον οικονομικό έτος, ανέφερε η αλυσίδα σε μια παρουσίαση, για να αντανακλά «τις εξωτερικές αβεβαιότητες που αντιμετωπίζουν η εταιρεία και οι πελάτες της».

Όταν ο Σπρινγκ ανέλαβε το τιμόνι πέρυσι, δεσμεύτηκε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις θα αυξηθούν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό από το 2025.

Η Wall Street χαιρέτισε την εστίαση του Σπρινγκ στο κλείσιμο των καταστημάτων Macy’s με χαμηλές επιδόσεις, ενώ παράλληλα προσέλαβε περισσότερο προσωπικό και βελτίωσε τις προθήκες των προϊόντων στα 125 καταστήματα που ο ίδιος και η ομάδα του θεωρούν ότι έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες. Προσπαθεί να συρρικνώσει το αποτύπωμα της Macy’s για να προσαρμοστεί στην επί δεκαετίες μείωση της ζήτησης για τα προϊόντα που πωλούνται στα πολυκαταστήματα και επίσης να την κάνει μια πιο κερδοφόρα εταιρεία.

Σύμφωνα με το Business of Fashion, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει «θεμελιώδεις βελτιώσεις» σε αυτά τα 125 σημεία, καθώς και στο διαδίκτυο, οι οποίες θα αντισταθμιστούν από τις ασθενέστερες επιδόσεις στα 225 περίπου καταστήματα όπου η Macy’s δεν έχει ακόμη εφαρμόσει τη νέα της στρατηγική ή έχει προγραμματίσει να κλείσει μετά το τρέχον έτος.

O Τόνι Σπρινγκ θέλει να βγάλει τα Macy’s από το παρελθόν και να το οδηγήσει στο μέλλον

Η Macy’s έκλεισε 64 καταστήματα πέρυσι, ενώ αναμένει να κλείσει άλλα 86 μέσα στην επόμενη διετία.

Ενώ η στρατηγική έχει οικονομικό νόημα, οι αναλυτές επισημαίνουν ότι είναι δύσκολη στιγμή για την εφαρμογή των αλλαγών δεδομένων των οικονομικών προκλήσεων, όπως ο πληθωρισμός, που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές της Macy’s.

Η Macy’s υπογράμμισε επίσης ότι αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή μεταξύ 2,05 και 2,25 δολαρίων για το τρέχον οικονομικό έτος, κάτω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών.

Παρά τις δυσμενείς προοπτικές για το έτος, μάλιστα, ανακοίνωσε πωλήσεις στο πιο πρόσφατο τρίμηνο που ήταν σύμφωνες με τις προβλέψεις των αναλυτών. Τα έσοδα στις πιο πολυτελείς αλυσίδες της εταιρείας, Bloomingdale’s και Bluemercury, αυξήθηκαν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή