Την προηγούμενη εβδομάδα, η Toyota άρχισε να πουλάει στην Κίνα το πιο φθηνό έξυπνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο (Electric Vehicle, EV) αξίας 20.000 δολαρίων, με στόχο να ανταγωνιστεί τις κινεζικές εταιρείες και να ανακτήσει μερίδιο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Θεωρείται βέβαιο ότι οι αγοραστές θα εντυπωσιαστούν από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του, που ανταγωνίζονται εκείνα των κινεζικών εταιρειών. Όπως αναφέρει το Reuters, οι προσπάθειες της Toyota να ανταγωνιστεί τα προηγμένα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων άλλων εταιρειών, δεν έχουν αποδώσει.

Η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Πρόκειται για μια αγορά όπου κυριαρχούν τοπικοί παίκτες, όπως για παράδειγμα ο κινεζικός γίγαντας BYD.

Η Toyota μόλις ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για το τελευταίο -και πολύ φθηνότερο- μοντέλο της, το Bozhi 3X. Μαζί με τον κινέζο εταίρο της, τον κρατικό όμιλο Guangzhou Automobile Group (GAC), η Toyota παρουσίασε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο, σε μια έκθεση αυτοκινήτου στο Πεκίνο πέρυσι.

Θα καταφέρει η Toyota να ανταγωνιστεί την BYD στην κινεζική αγορά, με το νέο της EV;

Μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή της παρουσίασης ελήφθησαν περισσότερες από 10.000 παραγγελίες, έγραψε ο Peng Baolin, αντιπρόεδρος πωλήσεων της GAC Toyota, στον λογαριασμό του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

Τιμές

Η τιμή για τα μοντέλα με δυνατότητες πλοήγησης παρόμοιες με την πλήρως αυτοκινούμενη έκδοση της Tesla ξεκινά από 19.297,66 δολάρια. Η λιγότερο προηγμένη έκδοση κοστίζει 14,452.98 δολάρια, καθιστώντας το το φθηνότερο EV της Toyota στην Κίνα.

Η έξυπνη έκδοση είναι εξοπλισμένη με ένα τσιπ Orin X, ένα lidar και το λογισμικό έξυπνης οδήγησης της Momenta, το οποίο είναι συγκρίσιμο με τις αντίστοιχες εκδόσεις.

Δεδομένης της χαμηλής τιμολόγησης, η GAC Toyota αρνήθηκε να σχολιάσει ερωτήσεις σχετικά με τα σχέδια εξαγωγών και το πόσο κερδοφόρο θα είναι το μοντέλο.

Ένας μακροχρόνιος πόλεμος τιμών στην αγορά EV της Κίνας εισήλθε σε νέα φάση τον περασμένο μήνα, αφού η BYD δήλωσε ότι θα προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοηθούμενης οδήγησης σε διάφορα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τιμολογούνται κάτω από 10.000 δολάρια, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Ο χρόνος θα δείξει αν τελικά η Toyota καταφέρει με το φθηνότερο EV μοντέλο της να προσελκύσει αγοραστές και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή