
Με την συμμετοχήτου ομίλου Royal Caribbean Group, ενισχύεται η πρωτοβουλία Methane Abatement in Maritime Innovation Initiative (MAMII) που στόχο έχει την μείωση των εκπομπών μεθανίου από τα πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου. Η εταιρεία κρουαζιέρας προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο μελών που περιλαμβάνει τις BP, Capital Gas, CMA CGM, GTT, Lloyd’s Register, MSC, NYK Lines και Shell, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ευρεία δέσμευση του κλάδου στην πρωτοβουλία.
Royal Caribbean: Η προσφορά γνώσεων
Σημειώνεται ότι η αντιμετώπιση των εκπομπών μεθανίου αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ναυτιλιακό κλάδο- καθώς τα μεταβατικά καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), υιοθετούνται όλο και περισσότερο. Στο πλαίσιο αυτό οι ηγέτες εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών μεθανίου για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αλυσίδας αξίας. Η MAMII, η οποία ιδρύθηκε το 2022 και διευθύνεται από την Safetytech Accelerator, ενώνει ηγέτες του κλάδου, καινοτόμους της τεχνολογίας και ενδιαφερόμενους φορείς της ναυτιλίας για την ανάπτυξη τεχνολογιών που παρακολουθούν, μετρούν και μετριάζουν τις εκπομπές μεθανίου από πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Royal Caribbean αναμένεται να παράσχει πολύτιμες γνώσεις και να υποστηρίξει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της MAMII για την ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μείωσης των εκπομπών μεθανίου σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επείγουσα πρόκληση
Ο Steve Price, Διευθυντής Προγράμματος του Safetytech Accelerator, σχολίασε: «Η μείωση του μεθανίου αποτελεί επείγουσα πρόκληση καθώς εργαζόμαστε για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ναυτιλιακού τομέα. Η σημαντική συμβολή του μεθανίου στην υπερθέρμανση του κλίματος καθιστά το θέμα αυτό ένα ζήτημα που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Με τη συμμετοχή του ομίλου Royal Caribbean Group, κερδίζουμε έναν εταίρο που μοιράζεται την αποφασιστικότητά μας να προωθήσουμε την καινοτομία και τη συνεργασία για την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου ζητήματος».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενταχθούμε στους ηγέτες του κλάδου και θα συνεργαστούμε στην πρωτοβουλία MAMII, η οποία πιστεύουμε ότι θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην ανταλλαγή πληροφοριών και στην ανάπτυξη εργαλείων που απαιτούνται για τη διαχείριση των εκπομπών μεθανίου», δήλωσε ο Palle Laursen, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος ναυτιλίας της Royal Caribbean Group. «Δεσμευόμαστε για τη συνεργασία στον κλάδο και συνεργασίες όπως αυτή είναι το κλειδί για την επίτευξη του Destination Net Zero, της στρατηγικής μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ώστε να επιτύχουμε καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050».
Υπενθυμίζεται ότι η MAMII δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση σχετικά με την διαφυγή μεθανίου στην ατμόσφαιρα στα πλοία που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο και τις διαθέσιμες τεχνολογίες για την αντιμετώπισή της. Η έκθεση, χρησιμεύει ως έκκληση προς τους ηγέτες του κλάδου να συμμετάσχουν στην προσπάθεια καταπολέμησης των εκπομπών μεθανίου.


Latest News

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal