
Με την συμμετοχήτου ομίλου Royal Caribbean Group, ενισχύεται η πρωτοβουλία Methane Abatement in Maritime Innovation Initiative (MAMII) που στόχο έχει την μείωση των εκπομπών μεθανίου από τα πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου. Η εταιρεία κρουαζιέρας προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο μελών που περιλαμβάνει τις BP, Capital Gas, CMA CGM, GTT, Lloyd’s Register, MSC, NYK Lines και Shell, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ευρεία δέσμευση του κλάδου στην πρωτοβουλία.
Royal Caribbean: Η προσφορά γνώσεων
Σημειώνεται ότι η αντιμετώπιση των εκπομπών μεθανίου αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ναυτιλιακό κλάδο- καθώς τα μεταβατικά καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), υιοθετούνται όλο και περισσότερο. Στο πλαίσιο αυτό οι ηγέτες εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών μεθανίου για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αλυσίδας αξίας. Η MAMII, η οποία ιδρύθηκε το 2022 και διευθύνεται από την Safetytech Accelerator, ενώνει ηγέτες του κλάδου, καινοτόμους της τεχνολογίας και ενδιαφερόμενους φορείς της ναυτιλίας για την ανάπτυξη τεχνολογιών που παρακολουθούν, μετρούν και μετριάζουν τις εκπομπές μεθανίου από πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Royal Caribbean αναμένεται να παράσχει πολύτιμες γνώσεις και να υποστηρίξει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της MAMII για την ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μείωσης των εκπομπών μεθανίου σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επείγουσα πρόκληση
Ο Steve Price, Διευθυντής Προγράμματος του Safetytech Accelerator, σχολίασε: «Η μείωση του μεθανίου αποτελεί επείγουσα πρόκληση καθώς εργαζόμαστε για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ναυτιλιακού τομέα. Η σημαντική συμβολή του μεθανίου στην υπερθέρμανση του κλίματος καθιστά το θέμα αυτό ένα ζήτημα που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Με τη συμμετοχή του ομίλου Royal Caribbean Group, κερδίζουμε έναν εταίρο που μοιράζεται την αποφασιστικότητά μας να προωθήσουμε την καινοτομία και τη συνεργασία για την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου ζητήματος».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενταχθούμε στους ηγέτες του κλάδου και θα συνεργαστούμε στην πρωτοβουλία MAMII, η οποία πιστεύουμε ότι θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην ανταλλαγή πληροφοριών και στην ανάπτυξη εργαλείων που απαιτούνται για τη διαχείριση των εκπομπών μεθανίου», δήλωσε ο Palle Laursen, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος ναυτιλίας της Royal Caribbean Group. «Δεσμευόμαστε για τη συνεργασία στον κλάδο και συνεργασίες όπως αυτή είναι το κλειδί για την επίτευξη του Destination Net Zero, της στρατηγικής μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ώστε να επιτύχουμε καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050».
Υπενθυμίζεται ότι η MAMII δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση σχετικά με την διαφυγή μεθανίου στην ατμόσφαιρα στα πλοία που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο και τις διαθέσιμες τεχνολογίες για την αντιμετώπισή της. Η έκθεση, χρησιμεύει ως έκκληση προς τους ηγέτες του κλάδου να συμμετάσχουν στην προσπάθεια καταπολέμησης των εκπομπών μεθανίου.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί