
Η Volkswagen AG ανέβαλε τον στόχο της κερδοφορίας της κατά τρία χρόνια, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία είναι αντιμέτωπη με τις χαμηλές πωλήσεις και το κόστος της συρρίκνωσης των διογκωμένων δραστηριοτήτων της.
Η VW στοχεύει πλέον σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,5% το 2029, αντί για το επόμενο έτος, καθώς μειώνει τη δυναμικότητα και τους εργαζομένους της για να αντισταθμίσει τη χαμηλότερη ζήτηση στην Ευρώπη και την Κίνα. Οι αποδόσεις του brand μειώθηκαν στο 2,9% πέρυσι, ανακοινώθηκε σήμερα, το χαμηλότερο από το 2020.
«Αντιμετωπίσαμε και θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε σημαντικούς αντίθετους ανέμους, χαμηλότερη από την αναμενόμενη ανάπτυξη σε βασικές αγορές και επίμονο πληθωρισμό», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής David Powels κατά τη διάρκεια ενημέρωσης επενδυτών μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της VW.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές
Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και ο ολοένα και πιο σκληρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη – η οποία δεν έχει ακόμη επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα ζήτησης – έχουν επιβαρύνει την κερδοφορία της VW. Οι προηγούμενες προσπάθειες ανάκαμψης έχουν παρεμποδιστεί από τις χαμηλές επιδόσεις στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Oliver Blume στα τέλη του περασμένου έτους συνήψε συμφωνία με τα συνδικάτα για να καταστήσει το brand πιο αποτελεσματικό. Τα μέτρα περιλαμβάνουν τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας στις γερμανικές εγκαταστάσεις της κατά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες και τη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερες από 35.000 άτομα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρεία προβλέπει λειτουργικό περιθώριο κέρδους άνω του 4% φέτος και 5,5% το 2027.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους πιεσμένους καταναλωτές της Ευρώπης, αλλά το πρώτο από αυτά – ένα EV κάτω των 25.000 ευρώ με την ονομασία ID. 2all – δεν θα παραδοθεί μέχρι το επόμενο έτος. Η μάρκα έχει επίσης μεγάλες προσδοκίες για το ID. EVERY1, ένα συμπαγές EV που πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή του σε δύο χρόνια στην Πορτογαλία.
«Με τα μικρά αυτοκίνητα, η προσδοκία για περιθώριο κέρδους 6,5% είναι μεγάλη», δήλωσε ο Powels, προσθέτοντας ότι είναι βέβαιος ότι η μάρκα θα επιτύχει αυτές τις αποδόσεις μέχρι το 2029.


Latest News
![ΗΠΑ: Σύγκρουση συμφερόντων για τον «πολύ» Ιλον Μάσκ [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/trump-musk-1-600x397.jpg)
Σύγκρουση συμφερόντων για τον «πολύ» Ιλον Μάσκ [γράφημα]
Ερωτηματικά και ανησυχία προκαλεί στις ΗΠΑ η πιθανή σύγκρουση συμφερόντων ανάμεσα στον επικεφαλής της DOGE Ιλον Μασκ και τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες που ελέγχει

Τέλος για το «Μαύρο Μηδέν» - Η Γερμανία ξεκινά τις δαπάνες
Η Γερμανία που απεχθανόταν το δημόσιο χρέος τόσο ώστε έφτιαξε άγαλμα ένα μεγάλο μαύρο μηδέν, αλλάζει σελίδα

Ο Τραμπ και ο Σι προετοιμάζονται για έναν πόλεμο που δεν θέλει κανείς
Οι δασμοί των ΗΠΑ αποσκοπούν στην ενίσχυση της εθνικής ασφάλειας, αλλά ο Τραμπ αποξενώνει συμμάχους που θα χρειαζόταν σε οποιαδήποτε στρατιωτική σύγκρουση με την Κίνα

Ποια μοντέλα της Tesla δεν είναι διαθέσιμα στην Κίνα - Το πλήγμα από τους δασμούς
Τα μοντέλα που κατασκευάζει η Tesla στις ΗΠΑ αντιμετωπίζουν πλέον τους ανταποδοτικούς δασμούς της Κίνας σε αμερικανικά προϊόντα

Ο γητευτής των αγορών Ρέι Ντάλιο και η προφητεία για την παγκόσμια τάξη
Ο ιδρυτής του πιο πετυχημένου hedge fund στον κόσμο, χτυπά καμπανάκι όχι μόνο για δασμούς αλλά και για γεωπολιτική, κλίμα, δανεισμό, πολιτικά κατεστημένα

«Πέρασε» το νομοσχέδιο για τη διάσωση της British Steel
Η εθνικοποίηση είναι μια επιλογή, λένε για τη British Steel, υπουργοί της κυβέρνησης Στάρμερ

Η Ιταλία δεν θα χρησιμοποιήσει τη ρήτρα διαφυγής, λέει ο υπουργός Οικονομίας
Ο υπουργός Οικονομίας της Ιταλίας δηλωσε ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένουν το τέλος της συνόδου του ΝΑΤΟ τον Ιούνιο πριν λάβουν οποιαδήποτε απόφαση

Οι τρεις στρατηγικές των ευρωπαϊκών εταιρειών για να αντιμετωπίσουν τους δασμούς Τραμπ
Οι περισσότερες εταιρείες από την Ευρώπη επιλέγουν μεταξύ τριών στρατηγικών για να αντιμετωπίσουν την «καταιγίδα» δασμών Τραμπ

Οι δασμοί θα μειώσουν τις πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, λένε αναλυτές
Η Goldman Sachs υποθέτει ότι οι καθαρές τιμές των νέων οχημάτων στις ΗΠΑ θα αυξηθούν κατά περίπου 2.000 έως 4.000 δολάρια στο επόμενο χρονικό διάστημα

Ο Τραμπ εξαιρεί τηλέφωνα, υπολογιστές και τσιπ από τους νέους δασμούς
Η νέα δασμολογική οδηγία περιλαμβάνει επίσης εξαιρέσεις για άλλες ηλεκτρονικές συσκευές και εξαρτήματα από τους δασμούς του Τραμπ