Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, που είναι δηλαδή ενσωματωμένες σε ηλεκτρονικά πορτοφόλια, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029, από 5,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με νέα μελέτη της Juniper Research. Υπολογίζεται ότι το ύψος των συναλλαγών μέσω εικονικών καρτών θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029

Αυτό αντιπροσωπεύει σημαντική επιτάχυνση σε σύγκριση με την περίοδο 2021-2025, κατά την οποία η αξία των συναλλαγών με εικονικές κάρτες αυξήθηκε κατά 175%.

Η επιτάχυνση αυτή θα τροφοδοτηθεί από την ανάπτυξη της οικονομίας της συνδρομής τόσο στις αγορές B2B όσο και στις καταναλωτικές αγορές- οδηγώντας σε αύξηση της ζήτησης για απρόσκοπτες λύσεις επαναλαμβανόμενων πληρωμών, τις οποίες οι εικονικές κάρτες είναι σε μοναδική θέση να παρέχουν.

Η έκθεση της Juniper Research προσδιορίζει ότι η αύξηση των υπηρεσιών που βασίζονται σε συνδρομές θα οδηγήσει στην αυξημένη υιοθέτηση των εικονικών καρτών, καθώς οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές αναζητούν πιο αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης των επαναλαμβανόμενων πληρωμών.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές αναζητούν βολικές μεθόδους πληρωμής για την πρόσβαση σε ψηφιακές συνδρομές από εταιρείες του εξωτερικού

Οι εικονικές κάρτες βελτιστοποιούνται για τη διαχείριση συνδρομών μέσω της δυνατότητας καθορισμού ορίων, παρακολούθησης των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο και ανάθεσης εικονικών καρτών σε συγκεκριμένες συνδρομές ή εταιρείες. Αυτό θα είναι ιδιαίτερα πολύτιμο στις αγορές B2B, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να εξισορροπήσουν την αυτοματοποίηση με την εποπτεία κατά την πραγματοποίηση επαναλαμβανόμενων πληρωμών υψηλής αξίας.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές αναζητούν βολικές μεθόδους πληρωμής για την πρόσβαση σε ψηφιακές συνδρομές από εταιρείες του εξωτερικού- δημιουργώντας μια προσοδοφόρα ευκαιρία για τους παρόχους εικονικών καρτών. Για να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία και να παρακάμψουν το χαμηλό επίπεδο τραπεζικής διείσδυσης στις αναδυόμενες αγορές, οι πάροχοι εικονικών καρτών θα πρέπει να συνεργαστούν με εταιρείες τηλεπικοινωνιών για να προσφέρουν εικονικές κάρτες στην τεράστια πελατειακή τους βάση.

Η επικεφαλής της έρευνας Λοριέν Κάρτερ σχολίασε: «Η συνεργασία με τοπικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι ζωτικής σημασίας για τη σύνδεση των οικονομικά αποκλεισμένων καταναλωτών με τη διεθνή αγορά ψηφιακών συνδρομών. Για να προσελκύσουν αυτή την ομάδα, οι πάροχοι εικονικών καρτών θα πρέπει να καινοτομήσουν στις διασυνοριακές τους δυνατότητες, ιδίως βελτιώνοντας τις λειτουργίες τους σε πολλαπλά νομίσματα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης – Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη
Επιχειρήσεις |

Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης

«Να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο γιατί δεν ξέρει πώς να οργανώσει  διαχρονικά ακόμη και τα χρήματα από αυτοχρηματοδοτούμεν κονδύλια», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης