Η Μποτσουάνα προσπαθεί να πουλήσει μεγάλα διαμάντια σε πλούσιους νέους Αμερικανούς για να απαλύνει τα οικονομικά της προβλήματα. Για να το πετύχει  και να τους προσεγγίσει χρησιμοποιεί το Instagram και το TikTok .

Η αφρικανική χώρα προωθεί τα φυσικά της διαμάντια έναντι των φθηνότερων, εργαστηριακών αντιπάλων της, τονίζοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους και τα οφέλη των εσόδων από τα διαμάντια για το έθνος.

H υπουργός ορυχείων της Μποτσουάνα, Μπογκόλο Κενεγουέντο , στοχεύει σε εύπορους 20άρηδες και 30άρηδες, ιδίως σε εκείνους που αναζητούν κοσμήματα υψηλής ποιότητας, για να τοποθετήσει τα διαμάντια της Μποτσουάνα ως ένα premium προϊόν.

Κοινωνικά δίκτυα

Η Μποτσουάνα, ο μεγαλύτερος παραγωγός διαμαντιών στον κόσμο, στοιχηματίζει ότι η πώληση μεγάλων πολύτιμων λίθων σε πλούσιους νεαρούς Αμερικανούς θα απαλύνει τα οικονομικά της δεινά και προσπαθεί να τραβήξει το βλέμμα τους μέσω του Instagram και του TikTok, αναφέρει το Bloomberg.

Αυτό το στοίχημα την είδε να μπαίνει στον κόσμο της πολυτελούς διαφήμισης την περασμένη εβδομάδα, σερβίροντας και δειπνώντας τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ένα εστιατόριο με αστέρι Michelin στο Greenwich Village της Νέας Υόρκης για να πείσει τους εύπορους 20άρηδες και 30άρηδες να προτιμήσουν τις φυσικές πέτρες από τους εργαστηριακούς αντιπάλους τους.

«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να αντιμετωπίσουμε πραγματικά τα συνθετικά», δήλωσε η Μπογκόλο Κενεγουέντο, η 37χρονη υπουργός ορυχείων της Μποτσουάνα, σε συνέντευξή του από τη Νέα Υόρκη που έγινε ενόψει της εκδήλωσης της 12ης Μαρτίου.

Η βραδιά διοργανώθηκε με τον διαδικτυακό πωλητή κοσμημάτων υψηλής ποιότητας The Clear Cut, ο οποίος είναι «φωνή για τη γενιά Zs και μας βοηθά πραγματικά να προσαρμόσουμε την αφήγηση των φυσικών διαμαντιών στις ΗΠΑ σε μια συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα», είπε.

Ζωτικά έσοδα

Η Μπογκόλο Κενεγουέντο προωθεί τους πολύτιμους λίθους της χώρας του ενάντια στην επίθεση που δέχεται από φθηνότερες, εργαστηριακά παραγόμενες παραλλαγές, οι οποίες έχουν συντρίψει τις τιμές για φθηνότερους λίθους εις βάρος της Μποτσουάνα, η οποία λαμβάνει περισσότερο από το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της και το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγματικών εσόδων της από τους πολύτιμους λίθους.

Οι πωλήσεις διαμαντιών από την κοινοπραξία Debswana μεταξύ της De Beers, της μεγαλύτερης εταιρείας εξόρυξης διαμαντιών, και της Μποτσουάνα μειώθηκαν κατά 46% πέρυσι, σύμφωνα με την κεντρική τράπεζα.

Οι συνθετικοί λίθοι επωφελούνται επίσης από την αφήγηση περί διαμαντιών αίματος ότι τα έσοδα από την εξόρυξη πολύτιμων λίθων, στην περίπτωση παραγωγών όπως η Σιέρα Λεόνε και η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, έχουν χρηματοδοτήσει εμφύλιους πολέμους.
Σε απάντηση, η Μποτσουάνα αντιτείνει ότι είναι μια ακμάζουσα δημοκρατία και ότι τα έσοδα από τα διαμάντια, που ανακαλύφθηκαν στο έθνος της νότιας Αφρικής αμέσως μετά την ανεξαρτησία του το 1966, έχουν χρησιμοποιηθεί προς όφελος ολόκληρου του έθνους.

Στοίχημα για την κυβέρνηση

«Τα διαμάντια κάνουν καλό. Αυτό είναι το επιχείρημά μας», δήλωσε η υπουργός ορυχείων. «Σχεδόν όλοι στη Μποτσουάνα που έχουν περάσει από το δημοτικό σχολείο μέχρι το πανεπιστήμιο έχουν περάσει από την κυβέρνηση και από τα κρατικά έσοδα που προέρχονται από την πώληση των διαμαντιών».

Η Κενεγουέντο είναι μέλος ενός νέου υπουργικού συμβουλίου με φρέσκο πρόσωπο, το οποίο περιλαμβάνει μια 26χρονη υπουργό νεολαίας που στέφθηκε κάποτε Μις Μποτσουάνα, και προσπαθεί να δώσει νέα πνοή στην οικονομία της χώρας των 2,5 εκατομμυρίων κατοίκων.

Η οργή των ψηφοφόρων για την οικονομία οδήγησε στο σοκαριστικό εκλογικό αποτέλεσμα του Οκτωβρίου που ανέβασε στην εξουσία την «Ομπρέλα για τη Δημοκρατική Αλλαγή» του προέδρου Ντούμα Μπόκο, ανατρέποντας το κόμμα που κυβερνούσε επί 58 χρόνια

Με τα συνθετικά διαμάντια να υπερτερούν των φυσικών πολύτιμων λίθων στην αγορά κοσμημάτων κάτω των 750 δολαρίων, η χώρα στοχεύει στους αγοραστές ακριβότερων κοσμημάτων, ενώ τονίζει ότι οι πολύτιμοι λίθοι της μπορούν να εντοπιστούν στα ορυχεία της Μποτσουάνα μέσω της τεχνολογίας blockchain, είπε.
«Πιστεύουμε ότι έχουμε μια πολύ μοναδική αγορά άνω των πέντε καρατίων, την οποία μπορούμε πραγματικά να αξιοποιήσουμε και να τοποθετήσουμε τη μάρκα της Μποτσουάνα ως ένα διαμάντι υψηλής ποιότητας πάνω απ’ όλα», είπε.

Στόχος οι πλούσιοι Αμερικανοί

Σε αυτό το σημείο έρχεται η συμμαχία με εμπόρους λιανικής πώλησης όπως η The Clear Cut.

«Οι πελάτες μας είναι λίγο πιο ψηλά από τον μέσο αμερικανικό προϋπολογισμό», δήλωσε η Ολιβια Λαντάου , συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι οι περισσότεροι είναι στα τέλη της δεκαετίας των 20 ή στις αρχές των 30. «Ο μέσος όρος του δαχτυλιδιού αρραβώνων μας είναι περίπου 25.000 έως 30.000 δολάρια, γύρω στα δυόμισι έως τριάμισι καράτια διαμάντι με κεντρική πέτρα».

Αυτή η δημογραφική ομάδα ήταν το κύριο κοινό για τις fashion influencers με έδρα τη Νέα Υόρκη που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, συμπεριλαμβανομένων των Katee Bartlett, Serena Kerrigan και των άλλων 19 καλεσμένων εκείνης της βραδιάς.

Θέλουμε «να παρουσιάσουμε μια νέα αφήγηση που οι περισσότεροι καταναλωτές στις ΗΠΑ δεν έχουν ακούσει», δήλωσε η Λαντάου. Για τους influencers «είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκπαιδευτούν και να μοιραστούν επίσης την ιστορία με το κοινό τους».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Πυρηνική ενέργεια: Amazon, Google και Meta υποστηρίζουν τον τριπλασιασμό της έως το 2050
Διεθνή |

Πυρηνική ενέργεια: Amazon, Google και Meta υποστηρίζουν τον τριπλασιασμό της έως το 2050

Οι τεχνολογικοί γίγαντες ακολουθούν τις τράπεζες ζητώντας νέους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με πυρηνική ενέργεια για την κάλυψη των αυξανόμενων ενεργειακών απαιτήσεων και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής