Σε μια συμφωνία που η Audi χαρακτηριζει «συμφωνία για το μέλλον», κατέληξαν η διοίκηση της γερμανικής εταιρειας που ανήκει στον Ομιλο της Volkswagen και το συμβούλιο των  εργαζομένων.

Οπως ανακοινώθηκε η εταιρεία θα προχώρησει σε περικοπή έως και 7.500 θέσεων εργασίας στη Γερμανία έως το 2029 σε τομείς όπως η διοίκηση και η ανάπτυξη. Παράλληλα, στο πλαίσιο της συμφωνίας των δύο πλευρών για την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα των εργοστασίων, η Audi επεκτείνει το σχέδιο προστασίας των θέσεων εργασίας έως το τέλος του 2033.

Τα σχεδιαζόμενα μέτρα, που συμφωνήθηκαν τη Δευτέρα από τους εκπροσώπους της διοίκησης και των εργαζομένων, θα εξοικονομήσουν μεσοπρόθεσμα στην αυτοκινητοβιομηχανία 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως,  ενώ η εταιρεια θα επενδύσει συνολικά 8 δισεκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις της στη Γερμανία, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η premium αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο βασικό ηλεκτρικό μοντέλο στο εργοστάσιό της στο Ίνγκολσταντ και εξετάζει ένα ακόμη μοντέλο στο δεύτερο γερμανικό εργοστάσιό της στο Neckarsulm, ένα σημάδι για τους εκπροσώπους των γερμανών εργαζομένων που ανησυχούν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που επιλέγουν να παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) σε φθηνότερες χώρες.

«Οι διαπραγματεύσεις ήταν σκληρές, αλλά πάντα πραγματικές και προσανατολισμένες στη λύση… έπρεπε να κάνουμε συμβιβασμούς για να επιτρέψουμε οικονομική ευελιξία για πρόσθετες επενδύσεις», δήλωσε ο Γιοργκ Σλογκμπάουερ, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων.

O διευθύνων σύμβουλος της Audi Γκέρνοτ Ντόλνερ δήλωσε απο την πλευρά του: «Αυτή η σαφής συμφωνία θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα και τη μελλοντική ετοιμότητα της Audi».

Η Audi έχει ήδη περικόψει περίπου 9.500 θέσεις εργασίας στην παραγωγή από το 2019, μια κίνηση που είπε τότε θα απελευθερώσει δισεκατομμύρια ευρώ για να χρηματοδοτήσει τη στροφή της στα EV και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους στο 9%-11%, αναφέρει το Reuters.

Όμως η μάρκα τα πήγε άσχημα τα τελευταία χρόνια, με το λειτουργικό της περιθώριο να πέφτει στο 4,5% τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 από 7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους λόγω των αδύναμων πωλήσεων στις βασικές αγορές της και του κόστους διακοπής της παραγωγής,  στο εργοστάσιό της στις Βρυξέλλες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή