Το ενδεχόμενο να δημιουργήσει ένα τρίτο εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ευρώπη και ειδικά στη Γερμανία, εξετάζει η μεγάλη κινεζική βιομηχανία  ηλεκτρικών οχημάτων BYD και την αποκλειστική είδηση μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Σημειώνεται ότι η μεγαλύτερη οικονομία και αγορά αυτοκινήτων της Ευρωπης αντιτάχθηκε πέρυσι στους δασμούς της ΕΕ στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα ενώ απο
την άλλη πλευρά οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν να δημιουργήσουν εργοστάσια παραγωγής και συναρμολόγησης στην Ευρώπη.

Οι μεγάλες κινεζικές βιομηχανίες επιδιώκουν, άλλωστε,  να πωλούν περισσότερα αυτοκίνητα χαμηλότερου κόστους στην περιοχή καθώς η ζήτηση επιβραδύνεται στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Θέλουν επίσης να αποφύγουν τους εισαγωγικούς δασμούς που επέβαλε η Ευρωπαική Ενωση πέρυσι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος Στέλα Λι  δήλωσε σε συνέντευξή της νωρίτερα αυτό το μήνα στη γερμανική έκδοση Automobilwoche ότι η BYD εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει μια τρίτη εγκατάσταση για την εξυπηρέτηση της ευρωπαϊκής αγοράς τα επόμενα δύο χρόνια – εκτός από τις δύο που κατασκευάζει στην Ουγγαρία και την Τουρκία – αλλά δεν είπε πού.

Η πηγή είπε ότι η Γερμανία είναι η κορυφαία επιλογή της BYD, αν και το θέμα αμφισβητείται εσωτερικά λόγω του υψηλού εργατικού και ενεργειακού κόστους της χώρας, της χαμηλής παραγωγικότητας και της χαμηλής ευελιξίας. Δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση, σημειώνει το Reuters.

Η «οδηγία του Πεκίνου»

Η εταιρεία εξετάζει τη Δυτική Ευρώπη για ένα τρίτο εργοστάσιο επειδή θέλει να χτίσει την αναγνώριση της μάρκας και την αποδοχή μεταξύ των Ευρωπαίων πελατών ως τοπικός κατασκευαστής, δήλωσε η πηγή που μίλησε ανώνυμα.

Πάντως,  η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σταθμίζει διάφορους παράγοντες όπως το κόστος εργασίας και την παραγωγικότητα καθώς και το γεγονός ότι η νέα κυβέρνηση της Γερμανίας αναμένεται να ενθαρρύνει τις επενδύσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

Αλλά η εταιρεία τηρεί επίσης την οδηγία του Πεκίνου να μην επενδύσει σε χώρες που υποστήριξαν τους εισαγωγικούς δασμούς, δήλωσε η πηγή. Αυτό σημαίνει ότι η BYD κάνει επί του παρόντος εκπτώσεις σε ορισμένες χώρες μέλη της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας και της Γαλλίας, επειδή υποστήριξαν τους δασμούς, πρόσθεσε η πηγή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή