Κάποτε η Forever 21 ήταν η αγαπημένη επιλογή για τις νεαρές κοπέλες. Η άνοδος όμως του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με την πτώση της επισκεψιμότητας των αμερικανικών εμπορικών κέντρων, την οδήγησε στην καταστροφή. Σήμερα, η εταιρεία οδηγείται σε πτώχευση για δεύτερη φορά.

Σύμφωνα με την αίτηση πτώχευσης που κατατέθηκε στο δικαστήριο του Ντελαγουέρ, η Forever 21 διαθέτει περιουσιακά στοιχεία αξίας μεταξύ 100 εκατ. και 500 εκατ. δολαρίων, ενώ οι υποχρεώσεις της κυμαίνονται μεταξύ 1 δισ. και 10 δισ. δολαρίων. Οι πιστωτές της εταιρείας εκτιμώνται μεταξύ 10.001 και 25.000.

Forever 21: To 2019 η πρώτη αίτηση πτώχευσης

Σύμφωνα με τo BBC, η Forever 21 είχε καταθέσει για πρώτη φορά αίτηση προστασίας από πτώχευση το 2019, αλλά τελικά αγοράστηκε από μια ομάδα επενδυτών μέσω κοινοπραξίας.

«Δεν καταφέραμε να βρούμε έναν βιώσιμο δρόμο, λόγω του ανταγωνισμού από ξένες εταιρείες fast fashion, καθώς και των αυξανόμενων εξόδων και των οικονομικών προκλήσεων που επηρεάζουν τους βασικούς πελάτες μας», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Μπραντ Σελ.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε εκποιήσεις προϊόντων στα καταστήματά της και ότι μέρος ή το σύνολο των περιουσιακών της στοιχείων θα πωληθούν μέσω μιας διαδικασίας που θα επιβλέπει το δικαστήριο.

Σε περίπτωση επιτυχημένης πώλησης, η εταιρεία ενδέχεται να αλλάξει πορεία και να μην προχωρήσει σε πλήρη εκκαθάριση των δραστηριοτήτων της

«Σε περίπτωση επιτυχημένης πώλησης, η εταιρεία ενδέχεται να αλλάξει πορεία και να μην προχωρήσει σε πλήρη εκκαθάριση των δραστηριοτήτων της», ανέφερε η ανακοίνωση. Η προστασία μέσω του Κεφαλαίου 11 (Chapter 11) στις ΗΠΑ αναβάλλει τις υποχρεώσεις μιας εταιρείας προς τους πιστωτές της, δίνοντάς της χρόνο να αναδιοργανώσει τα χρέη της ή να πουλήσει τμήματα της επιχείρησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα καταστήματα και οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Forever 21 εκτός των ΗΠΑ ανήκουν σε άλλους δικαιοδόχους και δεν θα επηρεαστούν από την αίτηση πτώχευσης.

Ένας κολοσσός της fast fashion σε πτώχευση

Σύμφωνα με το Reuters, η Forever 21 ανήκει στην Catalyst Brands, μια εταιρεία που δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2025 μέσω της συγχώνευσης της προηγούμενης ιδιοκτήτριάς της, Sparc Group, με την αλυσίδα πολυκαταστημάτων JC Penney.

Όταν ιδρύθηκε η Catalyst Brands, ανέφερε ότι εξετάζει «στρατηγικές επιλογές» για το μέλλον της Forever 21.

Η Authentic Brands θα συνεχίσει να κατέχει το εμπορικό σήμα και την πνευματική ιδιοκτησία της Forever 21, η οποία μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει σε διαφορετική μορφή.

Ο CEO της Authentic Brands, Τζέιμι Σάλτερ, είχε δηλώσει πέρυσι ότι η απόκτηση της Forever 21 ήταν «το μεγαλύτερο λάθος που έχω κάνει».

Ο κολοσσός της fast fashion ιδρύθηκε στο Λος Άντζελες το 1984 από μετανάστες από τη Νότια Κορέα.

Η διετής παρουσία στην Ερμού 

Τα προσιτά και μοντέρνα ρούχα και αξεσουάρ του brand κέρδισαν τεράστια δημοτικότητα στους νέους καταναλωτές τις επόμενες δεκαετίες, καθιστώντας την Forever 21 ανταγωνιστή γιγάντων όπως η Zara και η H&M.

Στην ακμή της, το 2016, η Forever 21 είχε 800 καταστήματα παγκοσμίως, εκ των οποίων τα 500 βρίσκονταν στις ΗΠΑ.

Στην Ελλάδα, η εταιρεία είχε ανοίξει το μοναδικό της κατάστημα στην Ερμού το 2017 αλλά το έκλεισε το Δεκέμβριο του 2019, μετά την πτώχευση της μητρικής στην Αμερική.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή