
Νέο πεδίο ανάπτυξης για τις κορυφαίες μάρκες αναψυκτικών η αγορά των πιο «υγιεινών» προιόντων, όπως τα πρεβιοτικά. Η PepsiCo ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα αγοράσει τη μάρκα αναψυκτικών Poppi για 1,95 δισεκατομμύρια δολάρια, επεκτεινόμενη στην κατηγορία των «πιο υγιεινών αναψυκτικών» σε μια εποχή που η εταιρεία μάχεται με την πτώση της ζήτησης για τα παραδοσιακά της ποτά και σνακ.
Την ίδια στιγμή η ανταγωνίστρια Coca-Cola επιχειρει να επεκτείνει το εμπορικό σήμα Simply για να λανσάρει ένα πρεβιοτικό αναψυκτικό με την ονομασία «Simply Pop».
Οι νέοι Αμερικανοί στρέφονται όλο και περισσότερο σε πιο υγιεινά αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στροφής σε προϊόντα γυμναστικής και σ΄εναν τρόπο ζωής, σημειώνει το Reuters.
Ομότιμες εταιρείες όπως η Celsius Holdings και η Keurig Dr Pepper έχουν επίσης στοχεύσει στην αγορά, εξαγοράζοντας μικρότερους κατασκευαστές ποτών ενέργειας και ευεξίας.
Η συμφωνία με την Poppi ενισχύει την παρουσία της PepsiCo στην κατηγορία των υγιεινών ποτών, σε μια εποχή που οι πολλαπλές αυξήσεις τιμών επιβαρύνουν τη ζήτηση για τα αναψυκτικά της εταιρείας όπως και για τα σνακ Lay’s, ωθώντας την εταιρεία να προβλέψει αδύναμα ετήσια κέρδη.
Τα πρεβιοτικά αναψυκτικά έχουν γίνει μια κορυφαία αναπτυσσόμενη κατηγορία στις ΗΠΑ στο τμήμα των ανθρακούχων ποτών, λόγω της αλλαγής της προτίμησης σε ποτά που εστιάζουν περισσότερο στην υγεία του εντέρου.
Λιγότερη ζάχαρη
Το Poppi συνδυάζει πρεβιοτικά, χυμό φρούτων και μηλόξυδο για να δημιουργήσει ένα αναψυκτικό χαμηλών θερμίδων με όχι περισσότερα από πέντε γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα, δήλωσε η PepsiCo.
Οι λιανικές πωλήσεις της εταιρείας με έδρα το Όστιν του Τέξας σημείωσαν άλμα 122%, σε σχέση με πέρυσι, κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 22 Φεβρουαρίου και πλέον κατέχει μερίδιο περίπου 1% της συνολικής κατηγορίας ανθρακούχων αναψυκτικών, σύμφωνα με την BNP Paribas.
Η Poppi, που ιδρύθηκε από τον Στιβ και την Αλισον Ελσγουόρθ , ήταν αρχικά γνωστή ως Mother και μετονομάστηκε το 2020. Οι ιδρυτές εμφανίστηκαν στο Shark Tank το 2018 και είχαν κερδίσει την υποστήριξη του επενδυτή και συνιδρυτή της CAVU Consumer Partners , Ροχαν Οζα.


Latest News

Economist: Τα ενοίκια εκτοξεύονται, ο αριθμός των κατοικιών μειώνεται
Οι ενοικιαστές στις εύπορες χώρες είναι οργισμένοι με τα υψηλά ενοίκια - Τι αναφέρει ανάλυση του Economist

Φρανσουά Βιλερουά: Αυτογκόλ ο αμερικανικός εμπορικός πόλεμος
Ο μεγάλος χαμένος της πολιτικής Τραμπ θα είναι οι ΗΠΑ, εξηγεί ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Γαλλίας Φρανσουά Βιλερουά ντε Γκαλό

Η Audi θα περικόψει έως 7.500 θέσεις εργασίας μέχρι το 2029
Συμφωνία διοίκησης - εργαζομένων στην Audi για σταδιακή περικοπή θέσεων εργασίας αλλά και προστασία θέσεων εργασίας έως το τέλος του 2033

Το κοβάλτιο της κινεζικής Lygend παρακάμπτει τους δασμούς Trump μέσω... Ινδονησίας
Το καθεστώς των δασμών που επιβάλουν οι ΗΠΑ ωθεί όλο και περισσότερους αγοραστές να στραφούν για κοβάλτιο στην Ινδονησία

Ο Τραμπ ακυρώνει διάταγμα με την κατώτατη αμοιβή ανά ώρα
Οι ομοσπονδιακοί εργολάβοι, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας, απασχολούν περίπου το 20% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.

Οριακή ανάκαμψη των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο
Η εικόνα των λιανικών πωλήσεων αυξάνει την αβεβαιότητα για την οικονομία

ΟΟΣΑ: Ο εμπορικός πόλεμος Τραμπ «βλάπτει σοβαρά» την παγκόσμια οικονομία
Καμπανάκι ΟΟΣΑ για περαιτέρω κατακερματισμό και τροφοδότηση των πληθωριστικών πιέσεων από τον εμπορικό πόλεμο Τραμπ

Μονάδα στη Γερμανία εξετάζει η κινεζική BYD
Μάλλον δεν διαφεύγει της BYD η πρόθεση της νέας γερμανικής κυβέρνησης να ενθαρρύνει τις επενδύσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

Πλαφόν 10% στο κέρδος για τα είδη διατροφής στην Ουγγαρία
Η θέσπιση πλαφόν στην Ουγγαρία θα παραμείνει σε ισχύ έως τις 31 Μαΐου - Θα εξεταστεί ενδεχόμενο παράτασης

Forever 21: Πτωχεύει για δεύτερη φορά μέσα σε έξι χρόνια στις ΗΠΑ
Η Forever 21 ανακοίνωσε ότι τα καταστήματα και η ιστοσελίδα της στις ΗΠΑ θα συνεχίσουν να λειτουργούν, καθώς ξεκινά η διαδικασία εκκαθάρισης