
«Τρέχουν» από τον ΟΛΘ οι διαδικασίες για το εμβληματικό έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΟΛΘ υπέβαλε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής όλα τα απαραίτητα έγγραφα ζητώντας την έγκριση για την εκτέλεση του έργου επέκτασης του Προβλήτα 6 του Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Μετά τη δημοσίευση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος που ενέκρινε το αναπτυξιακό Master Plan του Λιμανιού, τον Φεβρουάριο, ένα ακόμα βήμα έγινε για την υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης του Προβλήτα 6 με την κατάθεση των σχετικών εγγράφων στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Η έγκριση των αρμόδιων αρχών θα επιτρέψουν την άμεση εκκίνηση των εργασιών.
Οι στόχοι του ΟΛΘ για την προβλήτα 6
Η επέκταση του Προβλήτα 6 θα επιτρέψει την υποδοχή και εξυπηρέτηση πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών μέχρι και 24.000 Teus, αναβαθμίζοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα, την εμπορική δραστηριότητα και τη διεθνή θέση του λιμανιού.
Το μεγάλο αυτό έργο είχε αρχικό προϋπολογισμό 130 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 30 μήνες από την έναρξη των εργασιών. Η επένδυση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, καθώς και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Σημειώνεται ότι ανάδοχος του έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής» έχει αναδειχθεί, ύστερα από απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε., στο σχήμα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ Α.Ε.».
Επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ
Υπενθυμίζεται ότι βάσει των όρων της σύμβασης παραχώρησης με το ελληνικό δημόσιο, ο ΟΛΘ υποχρεούται να υλοποιήσει επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ, με πρωταγωνιστή το εμβληματικό έργο επέκτασης του 6ου Προβλήτα, μία παρέμβαση που θα πολλαπλασιάσει την δυναμικότητα του λιμένα.
Μεταξύ άλλων, το τεχνικό πρόγραμμα της ΟΛΘ Α.Ε περιλαμβάνει το έργο «Αποκατάστασης και Αξιοποίησης των Εγκαταστάσεων του Παλαιού Τελωνειακού Σταθμού», καθώς επίσης έργα βελτίωσης, επισκευής, συντήρησης, αναβάθμισης και ανακατασκευής των υφιστάμενων υποδομών του λιμένα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επενδύσεις αυτές, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της διασύνδεσης του λιμανιού με το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο (ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδός), καθώς και με επιπλέον μη υποχρεωτικές επενδύσεις, θα καλλιεργήσουν διασυνοριακές συνέργειες και θα ενισχύσουν περαιτέρω τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του λιμένα, συνεισφέροντας σημαντικά στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.


Latest News

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων