
Νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων που αναβαθμίζει τα πρότυπα ασφάλειας, υιοθέτησε η μονάδα πετρελαιοειδών των ΕΛΠΕ στη Βόρεια Ελλάδα γεγονός που σχολιάζεται ευμενώς από την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση της η Ένωση, τα μέλη της υποδέχθηκαν «με ιδιαίτερη ικανοποίηση» την πρόσφατη έκδοση του νέου Κανονισμού Επιλογής Ρυμουλκών από τα ΕΛ.ΠΕ. Βορ. Ελλάδος.
Η Ελληνική Ένωση Ρυμουλκών τονίζει ακόμη ότι «αταλάντευτη θέση μας είναι ότι στεκόμαστε υπέρμαχοι κάθε προσπάθειας που αναβαθμίζει την ασφάλεια των ρυμουλκήσεων στα λιμάνια και ιδιαίτερα σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών».
«Νέα εποχή» στις ρυμουλκήσεις
«Αναμφισβήτητα βρισκόμαστε ενώπιον μιας νέας εποχής και μιας νέας δυναμικής στον κλάδο των ρυμουλκών στη χώρα μας, η οποία αυξάνει ουσιαστικά τα επίπεδα ασφάλειας των ρυμουλκών και των ρυμουλκήσεων των πλοίων, έχοντας ως αποτέλεσμα την προστασία της ανθρώπινης ζωής, των λιμενικών εγκαταστάσεων και του θαλασσίου περιβάλλοντος», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης.
Σημειώνεται όπως εξηγεί ο ίδιος ότι «όλα αυτά είναι συνέπεια της εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος 83/2022 για τα ρυμουλκά» που προβλέπει νέες σύγχρονες και απαιτητικές προδιαγραφές για τις ρυμουλκήσεις στο πλαίσιο και των διεθνών κανονισμών.
Σύμφωνα με τον κ. Ξηραδάκη «ο νέος Κανονισμός Επιλογής Ρυμουλκών που εξέδωσαν τα ΕΛ.ΠΕ. Βορείου Ελλάδος κινείται σταθερά στην κατεύθυνση αυτή και την χαιρετίζουμε ανεπιφύλακτα».
Στην συνέχεια θέτει το ερώτημα, αν μετά την εξέλιξη αυτή, «οι γνωστοί αρνητές της ασφάλειας και του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας θα αποφασίσουν να κινηθούν δικαστικά κατά των ΕΛ.ΠΕ. και του νέου Κανονισμού, όπως έπραξαν στην περίπτωση του αντίστοιχου Κανονισμού ρυμουλκήσεων του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, μολονότι τα ΕΛ.ΠΕ. θέσπισαν αυστηρότερες απαιτήσεις ή επιτέλους θα συνειδητοποιήσουν ότι η αντιπαραγωγική τους οπτική στις εξελίξεις πρέπει να σταματήσει»;
«Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω» και όσοι «επιμένουν να μείνουν στο παρελθόν της ανασφάλειας θα παραμείνουν εκεί ξεχασμένοι για πάντα», καταλήγει στην δήλωση του ο κ. Ξηραδάκης.


Latest News

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων