
Νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων που αναβαθμίζει τα πρότυπα ασφάλειας, υιοθέτησε η μονάδα πετρελαιοειδών των ΕΛΠΕ στη Βόρεια Ελλάδα γεγονός που σχολιάζεται ευμενώς από την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση της η Ένωση, τα μέλη της υποδέχθηκαν «με ιδιαίτερη ικανοποίηση» την πρόσφατη έκδοση του νέου Κανονισμού Επιλογής Ρυμουλκών από τα ΕΛ.ΠΕ. Βορ. Ελλάδος.
Η Ελληνική Ένωση Ρυμουλκών τονίζει ακόμη ότι «αταλάντευτη θέση μας είναι ότι στεκόμαστε υπέρμαχοι κάθε προσπάθειας που αναβαθμίζει την ασφάλεια των ρυμουλκήσεων στα λιμάνια και ιδιαίτερα σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών».
«Νέα εποχή» στις ρυμουλκήσεις
«Αναμφισβήτητα βρισκόμαστε ενώπιον μιας νέας εποχής και μιας νέας δυναμικής στον κλάδο των ρυμουλκών στη χώρα μας, η οποία αυξάνει ουσιαστικά τα επίπεδα ασφάλειας των ρυμουλκών και των ρυμουλκήσεων των πλοίων, έχοντας ως αποτέλεσμα την προστασία της ανθρώπινης ζωής, των λιμενικών εγκαταστάσεων και του θαλασσίου περιβάλλοντος», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης.
Σημειώνεται όπως εξηγεί ο ίδιος ότι «όλα αυτά είναι συνέπεια της εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος 83/2022 για τα ρυμουλκά» που προβλέπει νέες σύγχρονες και απαιτητικές προδιαγραφές για τις ρυμουλκήσεις στο πλαίσιο και των διεθνών κανονισμών.
Σύμφωνα με τον κ. Ξηραδάκη «ο νέος Κανονισμός Επιλογής Ρυμουλκών που εξέδωσαν τα ΕΛ.ΠΕ. Βορείου Ελλάδος κινείται σταθερά στην κατεύθυνση αυτή και την χαιρετίζουμε ανεπιφύλακτα».
Στην συνέχεια θέτει το ερώτημα, αν μετά την εξέλιξη αυτή, «οι γνωστοί αρνητές της ασφάλειας και του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας θα αποφασίσουν να κινηθούν δικαστικά κατά των ΕΛ.ΠΕ. και του νέου Κανονισμού, όπως έπραξαν στην περίπτωση του αντίστοιχου Κανονισμού ρυμουλκήσεων του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, μολονότι τα ΕΛ.ΠΕ. θέσπισαν αυστηρότερες απαιτήσεις ή επιτέλους θα συνειδητοποιήσουν ότι η αντιπαραγωγική τους οπτική στις εξελίξεις πρέπει να σταματήσει»;
«Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω» και όσοι «επιμένουν να μείνουν στο παρελθόν της ανασφάλειας θα παραμείνουν εκεί ξεχασμένοι για πάντα», καταλήγει στην δήλωση του ο κ. Ξηραδάκης.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)