Η AirAsia, ο μεγαλύτερος οικονομικός αερομεταφορέας της Νοτιοανατολικής Ασίας πρόκειται να μειώσει περαιτέρω τις τιμές των εισιτηρίων και να επεκτείνει τον στόλο του.

Οπως λέει ο Μπο Λινγκαμ, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου,  η στρατηγική μπορεί να βοηθήσει την AirAsia να κερδίσει περισσότερους ταξιδιώτες και να αυξήσει τα έσοδα.
«Δεν μπορώ να έχω πολύ υψηλούς ναύλους, πρέπει να τονώσουμε τη ζήτηση, προσθέτει.

Ο Μπο Λινγκαμ, δήλωσε ότι θέλει να επαναφέρει τις τιμές των εισιτηρίων σε επίπεδα κάπως συγκρίσιμα με τις εποχές πριν από την Covid-19 και στόχος του είναι να το επιτύχει αυτό μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Ωστόσο, είναι προσεκτικός για το πόσο βαθιές θα είναι οι περικοπές, σημειώνοντας ότι πολλά εξαρτώνται από τη μείωση του κόστους καυσίμων.

Τιμές εισιτηρίων

Τα αεροπορικά εισιτήρια δεν θα είναι ποτέ αυτά που ήταν πριν από την πανδημία, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου AirAsia. Ακόμη και με μειώσεις, «[οι τιμές των εισιτηρίων της AirAsia] θα είναι τουλάχιστον 10% έως 15% υψηλότερες».

Ωστόσο, πιστεύει ότι η AirAsia μπορεί να κάνει τις τιμές της αρκετά ελκυστικές ώστε να καταγράψει την άνοδο του πανασιατικού τουρισμού που τροφοδοτείται από τη χαλάρωση των περιορισμών έκδοσης βίζας. Ο Λινγκαμ σχεδιάζει να αυξήσει τις πτήσεις της AirAsia προς την Ινδία και την Κίνα καθώς και προς την Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ.

Η μητρική της εταιρεία, η πολυεθνική της Μαλαισίας Capital A, αντιμετωπίζει προβλήματα από την πανδημία και τέθηκε σε καθεστως παρακολούθησης  από το χρηματιστήριο της Μαλαισίας το 2022. Επιδιώκει να απορρίψει αυτό το καθεστώς μέχρι τον Μάιο, μετα την ολοκληρωση της αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει και την πώληση των περιουσιακών στοιχείων.

Κερδοφορία

Ο διευθύνων σύμβουλος της AirAsia, όπως αναφέρει η WSJ,  είπε ότι ο πρόσφατα συγχωνευμένος όμιλος θα επιδιώξει να σημειώσει κέρδη φέτος, προσθέτοντας ότι η AirAsia στοχεύει να ανακτήσει τη χωρητικότητα επιβατών στο 90% των προπανδημικών επιπέδων ή περισσότερο μέχρι φέτος και έχει αναδιαρθρώσει τα δρομολόγια της προς πιο κερδοφόρους προορισμούς.

«Νομίζω ότι βρισκόμαστε στο τέλος όλης αυτής της ανάκαμψης», δήλωσε ο Λινγκαμ, ο οποίος είναι στον όμιλο AirAsia για περισσότερες από δύο δεκαετίες.

Αγορά αεροσκαφών

Τα σχέδια του διευθύνοντος συμβούλου είναι φιλόδοξα και βρίσκεται σε συνομιλίες με την Embraer (Βραζιλία) , την Comac (Κίνα)  και την Airbus (Ευρωπαικό κονσόρτσιουμ).  Μια παραγγελία περίπου 50-100 τζετ από έναν από τους τρεις κατασκευαστές αεροπλάνων μπορεί να οριστικοποιηθεί μέχρι τον Ιούνιο, είπε.

Η AirAsia έχει επίσης βάλει στόχο να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στη Νοτιοανατολική Ασία. ενω σύμφωνα με τον Μπο Λινγκαμ , σκοπεύει στη δημιουργία ένος κόμβου χαμηλού κόστους αντίστοιχο με το Ντουμπάι στην [Κουάλα Λουμπούρ].

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή