
Η AirAsia, ο μεγαλύτερος οικονομικός αερομεταφορέας της Νοτιοανατολικής Ασίας πρόκειται να μειώσει περαιτέρω τις τιμές των εισιτηρίων και να επεκτείνει τον στόλο του.
Οπως λέει ο Μπο Λινγκαμ, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, η στρατηγική μπορεί να βοηθήσει την AirAsia να κερδίσει περισσότερους ταξιδιώτες και να αυξήσει τα έσοδα.
«Δεν μπορώ να έχω πολύ υψηλούς ναύλους, πρέπει να τονώσουμε τη ζήτηση, προσθέτει.
Ο Μπο Λινγκαμ, δήλωσε ότι θέλει να επαναφέρει τις τιμές των εισιτηρίων σε επίπεδα κάπως συγκρίσιμα με τις εποχές πριν από την Covid-19 και στόχος του είναι να το επιτύχει αυτό μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Ωστόσο, είναι προσεκτικός για το πόσο βαθιές θα είναι οι περικοπές, σημειώνοντας ότι πολλά εξαρτώνται από τη μείωση του κόστους καυσίμων.
Τιμές εισιτηρίων
Τα αεροπορικά εισιτήρια δεν θα είναι ποτέ αυτά που ήταν πριν από την πανδημία, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου AirAsia. Ακόμη και με μειώσεις, «[οι τιμές των εισιτηρίων της AirAsia] θα είναι τουλάχιστον 10% έως 15% υψηλότερες».
Ωστόσο, πιστεύει ότι η AirAsia μπορεί να κάνει τις τιμές της αρκετά ελκυστικές ώστε να καταγράψει την άνοδο του πανασιατικού τουρισμού που τροφοδοτείται από τη χαλάρωση των περιορισμών έκδοσης βίζας. Ο Λινγκαμ σχεδιάζει να αυξήσει τις πτήσεις της AirAsia προς την Ινδία και την Κίνα καθώς και προς την Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ.
Η μητρική της εταιρεία, η πολυεθνική της Μαλαισίας Capital A, αντιμετωπίζει προβλήματα από την πανδημία και τέθηκε σε καθεστως παρακολούθησης από το χρηματιστήριο της Μαλαισίας το 2022. Επιδιώκει να απορρίψει αυτό το καθεστώς μέχρι τον Μάιο, μετα την ολοκληρωση της αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει και την πώληση των περιουσιακών στοιχείων.
Κερδοφορία
Ο διευθύνων σύμβουλος της AirAsia, όπως αναφέρει η WSJ, είπε ότι ο πρόσφατα συγχωνευμένος όμιλος θα επιδιώξει να σημειώσει κέρδη φέτος, προσθέτοντας ότι η AirAsia στοχεύει να ανακτήσει τη χωρητικότητα επιβατών στο 90% των προπανδημικών επιπέδων ή περισσότερο μέχρι φέτος και έχει αναδιαρθρώσει τα δρομολόγια της προς πιο κερδοφόρους προορισμούς.
«Νομίζω ότι βρισκόμαστε στο τέλος όλης αυτής της ανάκαμψης», δήλωσε ο Λινγκαμ, ο οποίος είναι στον όμιλο AirAsia για περισσότερες από δύο δεκαετίες.
Αγορά αεροσκαφών
Τα σχέδια του διευθύνοντος συμβούλου είναι φιλόδοξα και βρίσκεται σε συνομιλίες με την Embraer (Βραζιλία) , την Comac (Κίνα) και την Airbus (Ευρωπαικό κονσόρτσιουμ). Μια παραγγελία περίπου 50-100 τζετ από έναν από τους τρεις κατασκευαστές αεροπλάνων μπορεί να οριστικοποιηθεί μέχρι τον Ιούνιο, είπε.
Η AirAsia έχει επίσης βάλει στόχο να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στη Νοτιοανατολική Ασία. ενω σύμφωνα με τον Μπο Λινγκαμ , σκοπεύει στη δημιουργία ένος κόμβου χαμηλού κόστους αντίστοιχο με το Ντουμπάι στην [Κουάλα Λουμπούρ].


Latest News

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%

Κίνα για δασμούς: «Δεν θα πέσει δα και ο ουρανός να μας πλακώσει»
Η Κίνα δεν τρομάζει από τον εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ και βασίζεται στην «τεράστια εσωτερική αγορά» των 1,4 δισ. καταναλωτών

Τράπεζες: Τα γραφεία συναλλαγών βγάζουν τρελό χρήμα από το χάος των δασμών του Τραμπ
Οι τράπεζες Goldman Sachs, JPMorgan και Morgan Stanley σημείωσαν τεράστια άλματα στα έσοδα από συναλλαγές