Σε κυκλοφορία δόθηκε από τον Όμιλο AKTOR και το τελευταίο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, που είχε υποστεί καταστροφικές ζημιές έπειτα την σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την διακοπή κυκλοφορίας στην Ολυμπία Οδό, την πρόκληση σημαντικών ζημιών στον αυτοκινητόδρομο και στη γέφυρα, και οδήγησε στην ανάγκη καθαιρέσεων και αποκατάστασης των οδικών υποδομών της περιοχής.

Το έργο

Ειδικότερα, ο Όμιλος AKTOR ανέλαβε την επισκευή και ενίσχυση όλων των στοιχείων, καθώς και την ανακατασκευή του φορέα του δεξιού κλάδου της υφιστάμενης γέφυρας, η οποία είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Η γέφυρα άνω διαβάσεως Α039 βρίσκεται στη Χ.Θ. 76+400 του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας, μεταφέρει την κυκλοφορία της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου πάνω από τον νέο Αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού και απέχει περίπου 100 μέτρα από τον Ισθμό της Κορίνθου και περίπου 1.2 χλμ. από την ακτή των Ισθμίων.

Στο άνω τμήμα της γέφυρας, το οποίο αποτελεί τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, πραγματοποιήθηκαν εργασίες πλήρους ανακατασκευής και αποκατάστασης. Και για την διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου ως εναλλακτικής διαδρομής, σε όλες τις φάσεις κατασκευής των εργασιών, ο Όμιλος επισκεύασε πλήρως τις βυθιζόμενες γέφυρες στην περιοχή των Ισθμίων, οι οποίες ήταν σε μερική λειτουργία τα τελευταία χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2024, έπειτα από έκκληση της πολιτείας, η καθαίρεση της γέφυρας πραγματοποιήθηκε σε χρόνο – ρεκόρ από τον Όμιλο AKTOR και σε 48 ώρες ο αυτοκινητόδρομος είχε δοθεί πάλι στην κυκλοφορία και με πλήρη ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα. Παράλληλα, ξεκίνησαν οι αναζητήσεις για την επιλογή της προσφορότερης λύσης αποκατάστασής της, οι οποίες κατέληξαν σε μία σύνθετη λύση ανακατασκευής, που ικανοποιούσε τις αυστηρές χρονικές δεσμεύσεις για την ολοκλήρωση του έργου και την εκ νέου απόδοση του στην κυκλοφορία.

Η κατασκευή του νέου φορέα ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου, όταν και δόθηκε ο αυτοκινητόδρομος σε κυκλοφορία πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων. Μετά την περίοδο των εορτών, ξεκίνησαν εργασίες επισκευής και ενίσχυσης του φορέα αριστερού κλάδου και η πλήρης ανακατασκευή του ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ ο αυτοκινητόδρομος δόθηκε σε κυκλοφορία πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, στις 28 Φεβρουαρίου 2025. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών, σε συνδυασμό με το μέγεθος του τεχνικού έργου (2.000 τ.μ. φορέα μέσα 4 μήνες), αποτέλεσε μια πρόκληση που επιτεύχθηκε με επιτυχία από την εταιρεία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα