Την επιθυμία της να γίνει ο Νο. 1 οίκος πολυτελούς μόδας που δραστηριοποιείται στον τομέα της ομορφιάς, αποφάσισε να υποστηρίξει στην πράξη η Dolce & Gabbana, σχεδιάζοντας να αυξήσει τη λιανική αξία του συγκεκριμένου βραχίονα από 1 δισ. ευρώ σε 3 δισ. ευρώ έως το 2026, μπροστά στις απειλητικές διαθέσεις και κινήσεις παικτών της αγοράς πολυτέλειας, με πιο πρόσφατη την αναπάντεχη απόφαση της Louis Vuitton.

Αυτή η στρατηγική καινοτομίας περιλαμβάνει νέους πυλώνες γυναικείων αρωμάτων, ένα ντεμπούτο στην περιποίηση της επιδερμίδας και την έναρξη ειδικών χώρων ομορφιάς μέσα στις υπάρχουσες μπουτίκ λιανικής πώλησης. Επιπλέον, μια πλήρη ανανέωση της κολλεξιόν μακιγιάζ για να συνδυάσει την ταυτότητα μόδας της μάρκας με τις τελευταίες τάσεις καλλυντικών και τα υψηλής ποιότητας ιταλικά συστατικά.

Η δημιουργία της D&G

Ήταν τον Φεβρουάριο του 2009, όταν το σχεδιαστικό δίδυμο Domenico Dolce και Stefano Gabbana, λάνσαρε τη δική του σειρά μακιγιάζ που έφερε το όνομα της μάρκας την οποία θεμελίωσαν το 1985 στο Legnano.

Καθοριστική για την απόφαση αυτή στάθηκε η συνεργασία τους με την make-up artist Pat McGrath, η οποία 16 χρόνια αργότερα θα δώσει τα φώτα της και στη Louis Vuitton, που αποφάσισε να κάνει τη δική της είσοδο στην αγορά ομορφιάς.

Από το 2016 έως το 2021, η Shiseido διατηρούσε τον έλεγχο των αδειών D&G Beauty, αλλά όταν αυτές έληξαν, ο ιταλικός οίκος μόδας αποφάσισε να αναλάβει τη μάρκα εσωτερικά. Μεταξύ 2022 και 2024, η μάρκα επεκτάθηκε γρήγορα, φέρνοντας περισσότερους από 300 νέους υπαλλήλους στο πλαίσιο της D&G Beauty.

Η Dolce & Gabbana σκοπεύει να αυξήσει τη λιανική αξία του βραχίονα της ομορφιάς από 1 δισ. ευρώ σε 3 δισ. ευρώ έως το 2026

«Κλειδί» η ομορφιά για το μέλλον

Και τώρα, ο τομέας ομορφιάς της Dolce & Gabbana αναδεικνύεται στο «κλειδί» για ένα ανεξάρτητο μέλλον στον ταχέως μεταβαλλόμενο κλάδο της πολυτέλειας.

Η εταιρεία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις ομορφιάς ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2027, μετά τη μετάβαση από την αδειοδότηση στην άμεση διαχείριση της παραγωγής και διανομής των αρωμάτων, του μακιγιάζ και της περιποίησης της επιδερμίδας της, πρόσθεσε στο Business of Fashion ο διευθύνων σύμβουλος Alfonso Dolce.

Τα έσοδα από τα προϊόντα ομορφιάς αναμένεται να αυξηθούν περισσότερο από 20% για τους 12 μήνες μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025, σε 610 εκατομμύρια ευρώ, ανεβάζοντας τα συνολικά ετήσια έσοδα σε περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο ανταγωνισμός

Η στροφή της Dolce & Gabbana στην ομορφιά έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για τον κλάδο της μόδας, όπου η παγκόσμια ύφεση έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον ορισμένων ανταγωνιστών της.

Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ Prada SpA πλησιάζει σε συμφωνία για την αγορά της Gianni Versace Srl, ενώ η εμβληματική μάρκα Giorgio Armani συγκλόνισε τον κλάδο πέρυσι, όταν δήλωσε ότι δεν αποκλείει πλέον τη συγχώνευση ή την εισαγωγή στο χρηματιστήριο μόλις αποχωρήσει από τη σκηνή ο δημιουργός της.

Η κατηγορία μακιγιάζ «prestige», με τις τιμές να κυμαίνονται από περίπου 45 έως 80 ευρώ, αποτελεί ένα απαιτητικό και πολυπληθές πεδίο δραστηριότητας. dolce & gabbana

Και οι μάρκες που θεωρούνται ότι έχουν επιστημονικά διαπιστευτήρια, ή εκείνες στις οποίες ηγούνται make-up artists με φανατικούς ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φέρονται να έχουν πλεονέκτημα έναντι των εμπορικών σημάτων που προσφέρουν απλώς μια κομψή συσκευασία και ένα όνομα κύρους – αυτά τουλάχιστον ισχυρίζονται οι αναλυτές.

Ενδεικτικές είναι οι περιπτώσεις άλλων οίκων: η Prada, η Celine και η Dries Van Noten λάνσαραν καλλυντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ η Burberry επαναδραστηριοποιήθηκε στην κατηγορία μόλις πέρυσι, προσχωρώντας σε καθιερωμένους παίκτες πολυτελείας όπως η Chanel, η Dior, η Giorgio Armani και η YSL Beauty. Η Miu Miu που ανήκει στην Prada, αναμένεται επίσης να λανσάρει μια σειρά ομορφιάς αργότερα φέτος.

Η περίπτωση της Louis Vuitton

Η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας -με βάση τα έσοδα, τα οποία εκτιμάται ότι έφτασαν τα 21,9 δισ. ευρώ πέρυσι-, προσέλαβε τη βρετανίδα μακιγιέζ Pat McGrath ως δημιουργική διευθύντρια του νέου εγχειρήματος, το οποίο θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο σε 116 καταστήματα Louis Vuitton με 55 κραγιόν (ο αριθμός αντιστοιχεί στο λατινικό LV), 10 lip balms και οκτώ παλέτες σκιών ματιών.

Το μακιγιάζ θα συνοδεύεται από μια σειρά εξειδικευμένων δερμάτινων ειδών για αποθήκευση και μεταφορά των προϊόντων, όπως μικρά μπαούλα και θήκες κραγιόν που παραπέμπουν στα αντίστοιχα προϊόντα που λάνσαρε ο οίκος το 1854. Όλες οι φόρμουλες και οι συσκευασίες κατασκευάζονται στη Γαλλία και τα δερμάτινα είδη στα ευρωπαϊκά ατελιέ της Louis Vuitton, σύμφωνα με τους Financial Times.

Τα προϊόντα θα διανέμονται μόνο στα καταστήματα Vuitton, τα οποία είναι περισσότερα από 400 σε όλο τον κόσμο. «Στη Louis Vuitton έχουμε κάποια ταμπού και ένα από αυτά είναι η διανομή- κάθε προϊόν Louis Vuitton πωλείται από τα χέρια της ίδιας της Louis Vuitton», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος Pietro Beccari, που εντάχθηκε στη Louis Vuitton από τον Dior στις αρχές του περασμένου έτους. «Ποτέ, μα ποτέ δεν θα βρείτε τα προϊόντα της Louis Vuitton στα Sephora».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή