
Την επιθυμία της να γίνει ο Νο. 1 οίκος πολυτελούς μόδας που δραστηριοποιείται στον τομέα της ομορφιάς, αποφάσισε να υποστηρίξει στην πράξη η Dolce & Gabbana, σχεδιάζοντας να αυξήσει τη λιανική αξία του συγκεκριμένου βραχίονα από 1 δισ. ευρώ σε 3 δισ. ευρώ έως το 2026, μπροστά στις απειλητικές διαθέσεις και κινήσεις παικτών της αγοράς πολυτέλειας, με πιο πρόσφατη την αναπάντεχη απόφαση της Louis Vuitton.
Αυτή η στρατηγική καινοτομίας περιλαμβάνει νέους πυλώνες γυναικείων αρωμάτων, ένα ντεμπούτο στην περιποίηση της επιδερμίδας και την έναρξη ειδικών χώρων ομορφιάς μέσα στις υπάρχουσες μπουτίκ λιανικής πώλησης. Επιπλέον, μια πλήρη ανανέωση της κολλεξιόν μακιγιάζ για να συνδυάσει την ταυτότητα μόδας της μάρκας με τις τελευταίες τάσεις καλλυντικών και τα υψηλής ποιότητας ιταλικά συστατικά.
Η δημιουργία της D&G
Ήταν τον Φεβρουάριο του 2009, όταν το σχεδιαστικό δίδυμο Domenico Dolce και Stefano Gabbana, λάνσαρε τη δική του σειρά μακιγιάζ που έφερε το όνομα της μάρκας την οποία θεμελίωσαν το 1985 στο Legnano.
Καθοριστική για την απόφαση αυτή στάθηκε η συνεργασία τους με την make-up artist Pat McGrath, η οποία 16 χρόνια αργότερα θα δώσει τα φώτα της και στη Louis Vuitton, που αποφάσισε να κάνει τη δική της είσοδο στην αγορά ομορφιάς.
Από το 2016 έως το 2021, η Shiseido διατηρούσε τον έλεγχο των αδειών D&G Beauty, αλλά όταν αυτές έληξαν, ο ιταλικός οίκος μόδας αποφάσισε να αναλάβει τη μάρκα εσωτερικά. Μεταξύ 2022 και 2024, η μάρκα επεκτάθηκε γρήγορα, φέρνοντας περισσότερους από 300 νέους υπαλλήλους στο πλαίσιο της D&G Beauty.
Η Dolce & Gabbana σκοπεύει να αυξήσει τη λιανική αξία του βραχίονα της ομορφιάς από 1 δισ. ευρώ σε 3 δισ. ευρώ έως το 2026
«Κλειδί» η ομορφιά για το μέλλον
Η εταιρεία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις ομορφιάς ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2027, μετά τη μετάβαση από την αδειοδότηση στην άμεση διαχείριση της παραγωγής και διανομής των αρωμάτων, του μακιγιάζ και της περιποίησης της επιδερμίδας της, πρόσθεσε στο Business of Fashion ο διευθύνων σύμβουλος Alfonso Dolce.
Τα έσοδα από τα προϊόντα ομορφιάς αναμένεται να αυξηθούν περισσότερο από 20% για τους 12 μήνες μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025, σε 610 εκατομμύρια ευρώ, ανεβάζοντας τα συνολικά ετήσια έσοδα σε περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο ανταγωνισμός
Η στροφή της Dolce & Gabbana στην ομορφιά έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για τον κλάδο της μόδας, όπου η παγκόσμια ύφεση έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον ορισμένων ανταγωνιστών της.
Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ Prada SpA πλησιάζει σε συμφωνία για την αγορά της Gianni Versace Srl, ενώ η εμβληματική μάρκα Giorgio Armani συγκλόνισε τον κλάδο πέρυσι, όταν δήλωσε ότι δεν αποκλείει πλέον τη συγχώνευση ή την εισαγωγή στο χρηματιστήριο μόλις αποχωρήσει από τη σκηνή ο δημιουργός της.
Η κατηγορία μακιγιάζ «prestige», με τις τιμές να κυμαίνονται από περίπου 45 έως 80 ευρώ, αποτελεί ένα απαιτητικό και πολυπληθές πεδίο δραστηριότητας.
Και οι μάρκες που θεωρούνται ότι έχουν επιστημονικά διαπιστευτήρια, ή εκείνες στις οποίες ηγούνται make-up artists με φανατικούς ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φέρονται να έχουν πλεονέκτημα έναντι των εμπορικών σημάτων που προσφέρουν απλώς μια κομψή συσκευασία και ένα όνομα κύρους – αυτά τουλάχιστον ισχυρίζονται οι αναλυτές.
Ενδεικτικές είναι οι περιπτώσεις άλλων οίκων: η Prada, η Celine και η Dries Van Noten λάνσαραν καλλυντικά τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ η Burberry επαναδραστηριοποιήθηκε στην κατηγορία μόλις πέρυσι, προσχωρώντας σε καθιερωμένους παίκτες πολυτελείας όπως η Chanel, η Dior, η Giorgio Armani και η YSL Beauty. Η Miu Miu που ανήκει στην Prada, αναμένεται επίσης να λανσάρει μια σειρά ομορφιάς αργότερα φέτος.
Η περίπτωση της Louis Vuitton
Η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας -με βάση τα έσοδα, τα οποία εκτιμάται ότι έφτασαν τα 21,9 δισ. ευρώ πέρυσι-, προσέλαβε τη βρετανίδα μακιγιέζ Pat McGrath ως δημιουργική διευθύντρια του νέου εγχειρήματος, το οποίο θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο σε 116 καταστήματα Louis Vuitton με 55 κραγιόν (ο αριθμός αντιστοιχεί στο λατινικό LV), 10 lip balms και οκτώ παλέτες σκιών ματιών.
Το μακιγιάζ θα συνοδεύεται από μια σειρά εξειδικευμένων δερμάτινων ειδών για αποθήκευση και μεταφορά των προϊόντων, όπως μικρά μπαούλα και θήκες κραγιόν που παραπέμπουν στα αντίστοιχα προϊόντα που λάνσαρε ο οίκος το 1854. Όλες οι φόρμουλες και οι συσκευασίες κατασκευάζονται στη Γαλλία και τα δερμάτινα είδη στα ευρωπαϊκά ατελιέ της Louis Vuitton, σύμφωνα με τους Financial Times.
Τα προϊόντα θα διανέμονται μόνο στα καταστήματα Vuitton, τα οποία είναι περισσότερα από 400 σε όλο τον κόσμο. «Στη Louis Vuitton έχουμε κάποια ταμπού και ένα από αυτά είναι η διανομή- κάθε προϊόν Louis Vuitton πωλείται από τα χέρια της ίδιας της Louis Vuitton», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος Pietro Beccari, που εντάχθηκε στη Louis Vuitton από τον Dior στις αρχές του περασμένου έτους. «Ποτέ, μα ποτέ δεν θα βρείτε τα προϊόντα της Louis Vuitton στα Sephora».


Latest News

Το οικονομικό ημερολόγιο της εβδομάδας που έρχεται: Τα βλέμματα στην ΕΚΤ και στον Καναδά
Τα κυριότερα οικονομικά γεγονότα της παγκόσμιας οικονομίας την εβδομάδα που έρχεται

Νίκη στο... παρά πέντε για την Apple - Γλίτωσε τη μεγαλύτερη κρίση από την πανδημία
Πριν από την τελευταία εξαίρεση, η Apple είχε προσαρμόσει την εφοδιαστική της αλυσίδα ώστε να κατασκευάζει περισσότερα iPhones για τις ΗΠΑ στην Ινδία

Δυναστεία των Brenninkmeijers: Πώς μια οικογενειακή αυτοκρατορία 39 δισ. ευρώ «ανοίγεται» σε ξένους επενδυτές
Η δυναστεία των Brenninkmeijers, της αλυσίδας λιανικής C&A, απορρίπτει τη συνηθισμένη της μυστικότητα για να προσελκύσει περισσότερους εξωτερικούς επενδυτές, επιδιώκοντας τον διπλασιασμό των διαχειρίσιμων περιουσιακών της στοιχείων

Καθηγητές του Χαρβάρντ μηνύουν την κυβέρνηση Τραμπ
Το υπαρξιακό «πιστόλι στον κρόταφο» των Πανεπιστημίων

Ιαπωνία: Δεν θα χρησιμοποιήσει τα αμερικανικά ομόλογα ως μοχλό πίεσης στις συνομιλίες με τις ΗΠΑ
Ιαπωνία και ΗΠΑ θα καθίσουν στο τραπέζι των συνομιλιών για τους δασμούς στις 17 Απριλίου

Αύριο ανακοινώνει λεπτομέρειες για τις εξαιρέσεις στους δασμούς ο Τραμπ
Ο Τραμπ δήλωσε σε δημοσιογράφους επί του προεδρικού αεροσκάφους: «Θα σας δώσω αυτή την απάντηση τη Δευτέρα. Θα είμαι πολύ συγκεκριμένος τη Δευτέρα»

«90 deals σε 90 ημέρες» - Πού «σκοντάφτει» ο στόχος του Τραμπ
Τη Δευτέρα θα βρίσκεται στην Ουάσιγκτον για διαπραγματεύσεις ο επικεφαλής εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Μάρος Σέφκοβιτς
![ΗΠΑ: Σύγκρουση συμφερόντων για τον «πολύ» Ιλον Μάσκ [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/trump-musk-1-600x397.jpg)
Σύγκρουση συμφερόντων για τον «πολύ» Ιλον Μάσκ [γράφημα]
Ερωτηματικά και ανησυχία προκαλεί στις ΗΠΑ η πιθανή σύγκρουση συμφερόντων ανάμεσα στον επικεφαλής της DOGE Ιλον Μασκ και τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες που ελέγχει

Τέλος για το «Μαύρο Μηδέν» - Η Γερμανία ξεκινά τις δαπάνες
Η Γερμανία που απεχθανόταν το δημόσιο χρέος τόσο ώστε έφτιαξε άγαλμα ένα μεγάλο μαύρο μηδέν, αλλάζει σελίδα

Ο Τραμπ και ο Σι προετοιμάζονται για έναν πόλεμο που δεν θέλει κανείς
Οι δασμοί των ΗΠΑ αποσκοπούν στην ενίσχυση της εθνικής ασφάλειας, αλλά ο Τραμπ αποξενώνει συμμάχους που θα χρειαζόταν σε οποιαδήποτε στρατιωτική σύγκρουση με την Κίνα