
Πάνω από το ένα τρίτο ή το 41%, των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορεί να αγοράσει προϊόντα περιόδου, με το 15% να δηλώνει ότι αυτό συμβαίνει «πολύ συχνά» ή «πάντα», σύμφωνα με νέα έρευνα της Aldi UK.
Έτσι, το Aldi αποφάσισε να βοηθήσει τους καταναλωτές και από σήμερα γίνεται το πρώτο σούπερ που προσφέρει τα εν λόγω προϊόντα δωρεάν.
Όπως αναφέρει το περιοδικό ESM η μελέτη της Aldi αποκάλυψε επίσης ότι το 30% των καταναλωτών αναγκάζεται να επιλέξει μεταξύ της αγοράς προϊόντων εμμήνου ρύσεως και άλλων καθημερινών προϊόντων, όπως τρόφιμα και ρούχα, ή τις πληρωμές λογαριασμών του νοικοκυριού.
Το ετήσιο κόστος της περιόδου εκτιμάται σε 128 λίρες ανά άτομο, σύμφωνα με δεδομένα του Channel 4, ενώ πάνω από το ένα πέμπτο (21%) των γυναικών που έχουν έμμηνο ρύση δυσκολεύονται οικονομικά.
Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα προϊόντα υγιεινής παραλείπονται από όσους δυσκολεύονται οικονομικά, καθώς προτιμούν να αγοράσουν γάλα (30%), φρέσκα φρούτα και λαχανικά (29%) και ψωμί (29%).
Όσοι δίνουν προτεραιότητα στην αγορά ταμπόν ή σερβιετών καταλήγουν να θυσιάζουν βασικά είδη
Όσοι δίνουν προτεραιότητα στην αγορά ταμπόν ή σερβιετών καταλήγουν να θυσιάζουν βασικά είδη όπως καθαριστικά προϊόντα για το σπίτι (26%) και βασικά τρόφιμα, όπως αυγά, ψωμί, γάλα και δημητριακά (18%).
Πρωτοβουλία της Aldi UK
Η Aldi UK ανακοίνωσε ότι οι τουαλέτες της θα διαθέτουν δωρεάν σερβιέτες και ταμπόν για όποιον τα χρειάζεται.
Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με τη φιλανθρωπική οργάνωση Bloody Good Period, που προωθεί την ισότητα στην πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου, για να δωρίσει πάνω από ένα εκατομμύριο προϊόντα περιόδου στη μάχη ενάντια στην επονομαζόμενη φτώχεια της περιόδου. Η εκστρατεία υποστηρίζεται επίσης από τη ραδιοφωνική και τηλεοπτική παρουσιάστρια και πρέσβειρα της Bloody Good Period, Κλάρα Άμφο.
Η Τζούλι Άσφιλντ, εμπορική διευθύντρια της Aldi UK, δήλωσε: «Δεν θέλουμε ποτέ οι πελάτες μας να αναγκάζονται να επιλέξουν μεταξύ της αγοράς προϊόντων περιόδου και της σίτισης των ίδιων ή των οικογενειών τους. Για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλη τη χώρα, η πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου είναι μια βασική και αναγκαία ανάγκη, και πιστεύουμε ότι η παροχή τους σε δημόσιες τουαλέτες είναι εξίσου σημαντική με το χαρτί υγείας και το σαπούνι».
Φτώχεια της περιόδου
Η έρευνα της Aldi έδειξε ότι το 39% όσων δυσκολεύονται να αγοράσουν προϊόντα περιόδου επιλέγει να πληρώσει πρώτα τους λογαριασμούς του νοικοκυριού, δείχνοντας το μέγεθος της φτώχειας της περιόδου.
Οι γυναίκες βασίζονται σε φίλους και οικογένεια (50%), στον χώρο εργασίας τους (19%) και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες – όπως κλινικές σεξουαλικής υγείας (13%), τράπεζες τροφίμων (12%) και ιατρεία (11%) – για να αποκτήσουν προϊόντα περιόδου, καθώς αυτά δεν είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε δημόσιες τουαλέτες στην Αγγλία και την Ουαλία.
Ωστόσο, το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι εξακολουθεί να μην έχει πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα και αναγκάζεται να χρησιμοποιεί υποκατάστατα, όπως χαρτί υγείας (62%) και χαρτί κουζίνας (31%).
Οι συνέπειες της φτώχειας της περιόδου ξεπερνούν το οικονομικό βάρος, με το 42% να δηλώνει ότι αισθάνεται ντροπή και το 33% να αισθάνεται αμηχανία.Αυτά τα συναισθήματα συχνά οδηγούν τους ανθρώπους να αποσύρονται από την καθημερινή ζωή, χάνοντας κοινωνικές εκδηλώσεις (31%), αθλητικές δραστηριότητες (23%) και ακόμη και την εργασία (20%) ή το σχολείο (10%), σύμφωνα με τη μελέτη.
Η Ρέιτσελ Γκρόκοτ, διευθύνουσα σύμβουλος της Bloody Good Period είπε ότι η φτώχεια της περιόδου είναι μία από τις κρίσεις που έχουν υποτιμηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο σήμερα, και ξεπερνά την αδυναμία αγοράς προϊόντων – αφορά την αξιοπρέπεια, την υγεία και την ευημερία εκατομμυρίων ανθρώπων. «Η πρόσβαση σε προϊόντα περιόδου δεν είναι πολυτέλεια – είναι ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα».


Latest News

Μπιλ Άκμαν: Γιατί βλέπει σύμπραξη Uber και Hertz
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Μπιλ Άκμαν αποκάλυψε ότι κατέχει σχεδόν το 20% των μετοχών της Hertz

Ο Πούτιν επαινεί τον Μασκ συγκρίνοντάς τον με σοβιετικό πρωτοπόρο πυραύλων
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν επαίνεσε τον Ίλον Μασκ για τα επιτεύγματά του στα διαστημικά ταξίδια και τον θεωρεί τολμηρό οραματιστή αντάξιο των σοβιετικών πρωτοπόρων του διοαστήματος

«Τσουνάμι» απολύσεων στις γερμανικές επιχειρήσεις - 1 στις 3 σχεδιάζει περικοπές το 2025
Οι προοπτικές για το 2025 παραμένουν ζοφερές στη Γερμανία και τον επιχειρηματικό της κόσμο, σύμφωνα με έρευνα

Έτοιμη για τη μεγάλη στροφή η Ευρώπη - Πώς επιδρούν οι δασμοί στο μοντέλο της
Η Citi προβλέπει μεγάλη στροφή στο οικονομικό μοντέλο της Γηραιάς Ηπείρου - Οι επιπτώσεις στο εμπόριο από τους δασμούς Τραμπ

Πάουελ: Το μεγάλο διακύβευμα της απόλυσής του – Ποιοι τον υπερασπίζονται
Ο Αμερικανός πρόεδρος ανέβασε τους τόνους εναντίον του κεντρικού τραπεζίτη με το Λευκό Οίκο να εξετάζει την απόλυσή του

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα

Ο γιoς δισεκατομμυριούχου κληρόνομου της Chanel αποκαλύπτει τις δικές του επενδύσεις
Ο 38χρονος Ντέιβιντ Βερτχάιμερ προσέλαβε τον Ντέιβιντ Αν για να ηγηθεί των επενδύσεών στην εταιρεία του 1686 Partners

Γιατί ο ακροδεξιός Φάρατζ θέλει τα... χλωριωμένα κοτόπουλα των ΗΠΑ στη Βρετανία
Ο Φάρατζ δήλωσε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές αγοράζουν ήδη κοτόπουλα από μέρη όπως η Ταϊλάνδη που εκτρέφονται σε κακές συνθήκες

Καμπανάκι επικεφαλής Fed Σικάγο για ανάγκη ανεξαρτησίας της κεντρικής τράπεζας
Οι κεντρικές τράπεζες όπως η Fed που μπορούν να ασκούν νομισματική πολιτική χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις έχουν καλύτερα αποτελέσματα για τις οικονομίες τους

Μπέσεντ: Σχοινοβάτης σε ένα εύθραυστο σχοινί
Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ καλείται να ισορροπήσει ανάμεσα σε ένα απρόβλεπτο Τραμπ και στο να διατηρήσει την εμπιστοσύνη στα αμερικανικά ομόλογα και στο δολάριο