Κατάστημα – ναυαρχίδα για όλη την Ασία άνοιξε η Zara, εταιρεία του ομίλου Inditex, στην πόλη Ναντζίνγκ της ανατολικής Κίνας ως μέρος της παγκόσμιας ώθησής της για μείωση των καταστημάτων με χαμηλή απόδοση και διπλασιασμό των μεγαλύτερων καταστημάτων λιανικής.

Η ισπανική εταιρεία έχει δημιουργήσει περισσότερη ψηφιακή ενοποίηση και χώρους που έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τους αγοραστές να περνούν περισσότερο χρόνο στο κατάστημα, με τα νέα χαρακτηριστικά να δοκιμάζονται στην Κίνα προτού αποφασίσει εάν θα τα επεκτείνει σε άλλες αγορές.

Το 2019 η Inditex είχε 570 καταστήματα στην Κίνα, το μεγαλύτερο φυσικό της αποτύπωμα μετά την Ισπανία. Ο αριθμός αυτός είχε μειωθεί σε 132 στις 31 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους

Η ανάγκη αναζωογόνησης του δικτύου λιανικής της Zara ήταν ιδιαίτερα εμφανής στην Κίνα, όπως σημειώνει το Reuters. Οι πολυεθνικές μάρκες που στοχεύουν τους καταναλωτές της μεσαίας τάξης της χώρας έχουν πιεστεί από μια ευρύτερη επιβράδυνση των δαπανών καθώς και από τον αυξημένο ανταγωνισμό από τις τοπικές μάρκες με ευέλικτες εγχώριες αλυσίδες εφοδιασμού και ισχυρές ψηφιακές παρουσίες.

Το κατάστημα – ναυαρχίδα της Zara

Σε 2.500 τ.μ. (26.909 τετραγωνικά πόδια) που εκτείνεται σε δύο ορόφους, το κατάστημα Zara στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή Xinjiekou της Ναντζίνγκ περιλαμβάνει ένα σαλόνι για ιδιωτικές εμπειρίες αγορών, ενώ διαθέτει και προσωπικά αποδυτήρια. Διαθέτει επίσης ένα στούντιο “fit check” με πολλές κάμερες και ρυθμίσεις φωτισμού όπου οι πελάτες μπορούν να τραβήξουν το δικό τους περιεχόμενο βίντεο και να το κατεβάσουν απευθείας στα τηλέφωνά τους. Και τα δύο είναι διαθέσιμα για κράτηση μέσω της δημοφιλούς εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης WeChat.

Στον κάτω όροφο υπάρχει επίσης η πρώτη ιδέα του καφέ Zacaffe εκτός Ισπανίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Zara πειραματίζεται με νέες ιδέες στην Κίνα προτού τις εξάγει σε άλλες αγορές. Η δημοφιλής σειρά εκπομπών αγορών που μεταδίδονταν ζωντανά στο Douyin, την κινεζική έκδοση του TikTok, οδήγησε την μάρκα πέρυσι να πειραματιστεί με παρόμοια streaming στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Η Inditex συρρικνώνει το αποτύπωμα των καταστημάτων της παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια, επιδιώκοντας να βελτιστοποιήσει τον χώρο πωλήσεών της εστιάζοντας σε εμβληματικά καταστήματα σε προνομιακές τοποθεσίες και αυξάνοντας τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Το 2019 η Inditex είχε 570 καταστήματα στην Κίνα, το μεγαλύτερο φυσικό της αποτύπωμα μετά την Ισπανία. Ο αριθμός αυτός είχε μειωθεί σε 132 στις 31 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή