Νέο επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ. ευρώ υλοποιεί και πρόκειται να ολοκληρώσει μέσα στο 2025 η Eurimac, η εταιρεία του brand ΜΑΚΒΕΛ.

To πλάνο αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή και λειτουργίας νέας μονάδας παραγωγής θερμικής ενέργειας από βιομάζα, αναβάθμιση του μύλου, νέα γραμμή κοφτών ζυμαρικών με συσκευαστικές κι εγκιβωτιστικές μηχανές, αγορά νέου γειτονικού οικοπέδου και μηχανήματα βελτίωσης ελέγχου των ποιοτικών παραμέτρων των ζυμαρικών. Επίσης, οικοδόμηση νέων χώρων αποδυτηρίων και χρήσης από το προσωπικό και νέο hardware και software για την παραγωγική διαδικασία.

Έχει ήδη υλοποιηθεί επενδυτικό πλάνο ύψους 11 εκατ. ευρώ, που περιλάμβανε μία πλήρη γραμμή μακρών ζυμαρικών με συσκευαστικές κι εγκιβωτιστικές μηχανές, ρομποτικό παλετοποίησης καθώς και νέες αποθήκες, όπως επίσης και αγορά όμορου οικοπέδου και νέα σιλό αποθήκευσης σκληρού σίτου δυναμικότητας 20.000 τόνων.

Ο όγκος των πωλήσεων το 2024 αυξήθηκε κατά 5% ενώ ο τζίρος αναμένεται να παρουσιάσει μικρή πτώση, ως αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους των πρώτων υλών που αποτελούν την κύρια παράμετρο του συνολικού κόστους των ζυμαρικών. Τα κέρδη αναμένονται αυξημένα λόγω της αύξησης του όγκου ενώ κι ο δανεισμός είναι μηδενικός.

Το 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας είχε ανέλθει σε 73,950 εκατ. ευρώ, τα EBITDA σε 11,428 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 9,198 εκατ. ευρώ προ φόρων και σε 7,090 εκατ. ευρώ μετά φόρων.

Νέα σειρά ζυμαρικών

Η εταιρεία ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας σειράς ζυμαρικών με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κατάλληλα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, για τα άτομα που θέλουν να περιορίσουν την αύξηση των σακχάρων στο αίμα, αλλά και για εκείνους που επιθυμούν να ακολουθήσουν μια γευστική και υγιεινή διατροφή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αφού πραγματοποιήθηκαν πολλές δοκιμές και αναλύσεις, η EURIMAC συνεργάστηκε με το μοναδικό διαπιστευμένο εργαστήριο στην Ευρώπη που εξειδικεύεται στη μέτρηση του γλυκαιμικού δείκτη σύμφωνα με το ISO 26642:2010.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ πιστοποιήθηκαν ως προϊόντα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και μετά από μήνες μελέτης και δοκιμών, η εταιρεία ολοκλήρωσε τη διαδικασία πιστοποίησης για σπαγγέτι, πένα, κριθαράκι και λινγκουίνι.

Αυξημένη ζήτηση

Το λανσάρισμα της σειράς ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη ΜΑΚΒΕΛ πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2024 και ήδη παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά, επισημαίνεται.

Τα ζυμαρικά αυτά είναι διαθέσιμα σε όλα τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της χώρας, ενώ η εταιρεία συνεχώς ενισχύει τη διαθεσιμότητά τους μέσω συνεργασιών με διεθνείς αλυσίδες και καταστήματα.

Η ιστορία της Eurimac

Η ιστορία της EURIMAC ξεκινά το 1939, όταν ιδρύθηκε από τους αδελφούς Κωνσταντινίδη και κύριο brand της είναι τα ΜΑΚΒΕΛ.

Oρόσημα στην πορεία της περιλαμβάνουν τη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις ήδη από τη δεκαετία του 1970 και τη σύμπραξή της το 1996 με τον ιταλικό όμιλο EURICOM spa, ο οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα των αλεύρων και του ρυζιού.

Από το 2006, η εταιρεία προχώρησε στην καθετοποίηση της παραγωγής της με την απόκτηση του δικού της μύλου.

Από το 2013, η EURIMAC έχει επενδύσει στην πράσινη τεχνολογία, κατασκευάζοντας μια μονάδα βιομάζας που καλύπτει πλήρως τις θερμικές ενεργειακές ανάγκες της εταιρείας. Η στρατηγική αυτή ενσωματώνει τη βιωσιμότητα και την καινοτομία ως κεντρικά σημεία της ανάπτυξής της.

Εστίαση στις εξαγωγές

Η στρατηγική της βασίζεται σε τρεις πυλώνες: εξωστρέφεια, βιωσιμότητα και καινοτομία. Η εξωστρέφεια είναι για την εταιρεία κρίσιμη, καθώς, ενώ συνεχίζει να ενισχύει τις πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά μέσω του brand ΜΑΚΒΕΛ, εστιάζει κυρίως στις εξαγωγές.

Σήμερα, το 55% των πωλήσεών της προέρχονται από εξαγωγές σε περισσότερες από 60 χώρες, ενώ πάνω από το 50% των ζυμαρικών που εξάγονται από την Ελλάδα παράγονται στις εγκαταστάσεις της στην περιοχή του Κιλκίς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών και του Συνδέσμου Εξαγωγέων ΣΕΒΕ.

Στον τομέα της βιωσιμότητας η εταιρεία κάνει χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την παραγωγή θερμικής ενέργειας από βιομάζα, καθώς και ανακυκλώσιμων υλικών συσκευασίας και εφαρμόζει το zero waste to landfill philosophy.

Έχει πιστοποιηθεί ως η πρώτη εταιρεία τροφίμων στην Ελλάδα που έφτασε στο επίπεδο platinum για τις διαδικασίες μηδενικών αποβλήτων, με 99,98% των υλικών της να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Η καινοτομία, τέλος, βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της. Η εταιρεία αναπτύσσει συνεχώς νέα προϊόντα, όπως ζυμαρικά ολικής άλεσης, ζυμαρικά με 5 δημητριακά και προϊόντα με γρήγορο βρασμό, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών που ακολουθούν έναν γευστικό και υγιεινό τρόπο ζωής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Ακίνητα |

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές

Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά