
Πιο εξειδικευμένες ομάδες Manpower IT και Manpower Business Professionals (Administration & HR, Sales & Marketing) δημιουργεί η ManpowerGroup.
«Μέσα από τα δύο γραφεία της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνδέει περισσότερους από 1.000 επαγγελματίες με κορυφαίες επιχειρήσεις, καλύπτοντας ειδικότητες όλων των τομέων-Πληροφορική, Administration & HR, Sales & Marketing, Engineering, Χρηματοοικονομικά, Logistics, Πωλήσεις & Marketing και Healthcare, υποστηρίζοντας εταιρείες από όλους τους κλάδους της ελληνικής αγοράς», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
Οι ομάδες αυτές εστιάζουν στην προσέλκυση κορυφαίων ταλέντων για εξειδικευμένες και διοικητικές θέσεις, παρέχοντας στοχευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και στις δυναμικές της αγοράς. Παράλληλα, η ManpowerGroup Ελλάδας διατηρεί τη δυναμική της παρουσία σε βασικούς τομείς της αγοράς όπως Engineering, Customer Service / Call Centers, Finance & Accounting, Healthcare (Επιστήμες Υγείας) εξασφαλίζοντας βέλτιστα αποτελέσματα για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς
Την τελευταία δεκαετία, η ελληνική αγορά εργασίας έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές , με ορισμένους κλάδους να καταγράφουν σταθερή ανάπτυξη παρά τις οικονομικές διακυμάνσεις. Τομείς όπως οι Πωλήσεις(Sales), Marketing, Διοικητική Υποστήριξη (Admin) και Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) έχουν εξελιχθεί δυναμικά, ακολουθώντας την επιχειρηματική ανάπτυξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Ο Country Director της ΜanpowerGroup Ελλάδας, Χαράλαμπος Καζαντζιδης επισημαίνει: «Η εξεύρεση εξειδικευμένου προσωπικού για την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εργοδότες. Εξίσου σημαντική είναι η διατήρηση έμπειρων στελεχών, αλλά και η ομαλή ένταξη των νεότερων γενεών εργαζομένων στις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ένα εργασιακό περιβάλλον που συνδυάζει τη γνώση με τη φρέσκια δυναμική. Παράλληλα, η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη αναδιαμορφώνει τη λειτουργία των οργανισμών, απαιτώντας συνεχή προσαρμογή. Στην ManpowerGroup Ελλάδας, στηρίζουμε τις επιχειρήσεις στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων στρατηγικών ανθρώπινου δυναμικού, όχι μόνο στη διαδικασία πρόσληψης, αλλά και σε όλα τα στάδια – από τον σαφή καθορισμό κάθε θέσης έως την προσέλκυση ταλέντων και την ανάπτυξη των ήδη απασχολούμενων στελεχών. Παράλληλα, επενδύουμε στη συνεχή εκπαίδευση των επαγγελματιών, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις διαθέτουν το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον».
Κυνηγοί ταλέντων
Το 2024, η Manpower παρουσίασε παγκοσμίως την καμπάνια huManpower 2.0, που προβάλλει το θέμα Experts Powering Experts. Η καμπάνια αναδεικνύει τη συνεργατική δυναμική και την ουσιαστική σχέση που αναπτύσσουν οι recruiters της Manpower με τους υποψηφίους χτίζοντας μια ουσιαστική σχέση εμπιστοσύνης. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Manpower και η ακόμη πιο ισχυρή σύνδεσή της με τις νέες γενιές επαγγελματιών (Gen Z και Millennials).
Όπως επισημαίνει η Head of Recruitment Solutions & Specializations, κυρία Κατερίνα Κωνσταντινίδου, «η καμπάνια Experts Powering Experts αναδεικνύει τη δύναμη της εξειδίκευσης και τον ρόλο της Manpower στη διαμόρφωση της αγοράς της εργασίας. Σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται ψηφιακά και βιώσιμα, η ανάγκη για εξειδικευμένες δεξιότητες είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Με τη στρατηγική του ομίλου στα Specializations, στηρίζουμε έμπρακτα τους επαγγελματίες στην εξέλιξή τους, συνδέοντάς τους με ευκαιρίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς. Για εμάς, η επιτυχία έρχεται όταν οι ειδικοί συνεργάζονται – γιατί μόνο ένας expert μπορεί να κατανοήσει πραγματικά έναν άλλο expert».


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς