Σημαντικά αυξημένες είναι οι κρατήσεις από τις διεθνείς αγορές για διακοπές στην Κέρκυρα, την καλοκαιρινή περίοδο, προμηνύοντας μία θετική τουριστική σεζόν τη φετινή χρονιά για το νησί των Φαιάκων, με τους Αμερικανούς να δίνουν για πρώτη φορά έντονο το παρόν καθώς οι αμερικανικές αλυσίδες ξενοδοχείων που έχουν παρουσία στο νησί των Φαιάκων συμβάλλουν στην ανακάλυψη του νησιού από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Οι προκρατήσεις για το 2025 στην Κέρκυρα παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 27%

Παράλληλα, η Κέρκυρα αποτελεί ίσως τον πιο δημοφιλή προορισμό για την περίοδο του Πάσχα, σε ότι αφορά την ελληνική αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνεται και αυτή τη χρονιά από την υψηλή ζήτηση. Ήδη οι προκρατήσεις για το 2025 παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 27%.

Πάνω από 2,6 εκατ. τουρίστες στην Κέρκυρα το 2024

Το 2024 η Κέρκυρα είχε πάνω 2,6 εκατ. διαμένοντες επισκέπτες, και πάνω από 800.000 ημερήσιους επισκέπτες από τις απέναντι ακτές και την κρουαζιέρα. Χαρακτηριστικά, οι διεθνείς αεροπορικές αυξήσεις, παρουσίασαν αύξηση 33% σε σχέση με το 2019, ενώ 30% περισσότερες ήταν και οι αφίξεις της πορθμειακής γραμμής

Εκτός από τους αριθμούς, ιδιαίτερη σημασία δίνει ο τουριστικός κόσμος της Κέρκυρας στην ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα κύμα επενδύσεων, με πυρήνα τις ανακαινίσεις και ανακατασκευές ξενοδοχειακών μονάδων, με αποτέλεσμα το νησί να διαθέτει ένα ισχυρό δυναμικό άνω των 30 ξενοδοχείων της ανώτατης κατηγορίας των 5 αστέρων. Δυναμικές είναι οι επενδύσεις και στις βίλες.

Ενδιαφέρον από Ινδία και Κίνα

Εντονο ενδιαφέρον υπάρχει και από νέες αγορές για το νησί της Κέρκυρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ οι αφίξεις από τη Βόρεια Αμερική είναι χαμηλές, το ενδιαφέρον των αμερικανικών tour operators είναι έντονο και διαρκώς αυξανόμενο, εν μέρει λόγω της δημοφιλίας της Κέρκυρας ως σταθμός της κρουαζιέρας. Αντίστοιχα υψηλό είναι το ενδιαφέρον από την Ινδία και κυρίως την Κίνα, με την οποία η Κέρκυρα έχει δεσμούς.

Τα αισιόδοξα μηνύματα για τον κερκυραϊκό τουρισμό, μετέφεραν σε κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σε τουριστικούς συντάκτες στην Αθήνα, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας, το Επιμελητήριο Κέρκυρας και ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας.

Ειδικότερα, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων του δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κ. Σπύρος Χαλικιόπουλος, στην τοποθέτησή του επικεντρώθηκε στις δράσεις που υλοποιούνται και πρόκειται να υλοποιηθούν μέσα στην χρονιά για την προώθηση και προβολή του νησιού στην Ελλάδα και τις διεθνείς αγορές.

Η διασύνδεση τουρισμού και τοπικής οικονομίας

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας κ. Χαράλαμπος Βούλγαρης, αναφέρθηκε στην αναβάθμιση των προσφερόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών αλλά και στο ενδιαφέρον που υπάρχει για νέες επενδύσεις. Ιδιαίτερα στάθηκε στις δυνατότητες που υπάρχουν για διαμονή επισκεπτών από όλες τις εισοδηματικές τάξεις.

O Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κέρκυρας κ. Κώστας Μουζακίτης ανέλυσε τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεση του τουρισμού με άλλους κλάδους προς όφελος της τοπικής οικονομίας και της απασχόλησης. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε την ανάγκη περαιτέρω ανάδειξης των τοπικών προϊόντων σε συνεργασία με όλους τους φορείς του νησιού.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας κ. Δημήτρης Διαβάτης, ανέπτυξε τις φετινές τάσεις από τις βασικές και αναδυόμενες διεθνείς αγορές για το νησί. Επιπλέον, στάθηκε στην ελληνική αγορά που παραδοσιακά λόγω του Πάσχα ανοίγει δυναμικά τη σεζόν για την Κέρκυρα.

Ο κ. Διαβάτης δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Όσον αφορά στις κύριες αγορές της Κέρκυρας, οι βασικές χώρες προέλευσης επισκεπτών παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Γαλλία, που αντιστοιχούν συνολικά στο 77% περίπου των διεθνών αεροπορικών αφίξεων του νησιού. Ο εσωτερικός τουρισμός είναι επίσης σημαντικός για την Κέρκυρα, που με αιχμή το Κερκυραϊκό Πάσχα, το νησί προσελκύει τους Έλληνες όλο τον χρόνο. Τελευταία παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον από νέες για εμάς αγορές, και μάλιστα υψηλής δυναμικής, όπως οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία, αλλά και η Μέση Ανατολή. Οι tour operators αυτών των χωρών δίνουν μεγάλη σημασία στις υποδομές, όπως το αεροδρόμιο και οι υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακές υποδομές, σημεία στα οποία έχουμε πολύ καλές επιδόσεις. Μεγάλη ώθηση για αυτές τις αγορές έχει δώσει η κρουαζιέρα, καθώς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από τις εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών κρουαζιέρας που δεχόμαστε κάθε χρόνο, προέρχεται από αυτές τις αγορές».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός