Στην εξαγορά επιπλέον ποσοστού 15% της Mailo’s the Pasta Project, ανεβάζοντας έτσι τη συνολική συμμετοχή του στο 35% προχώρησε ο όμιλος VG Holding.

Η νέα αυτή κίνηση της VG Hodling, έρχεται λίγους μήνες μετά την αρχική απόκτηση μειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΜΑΙLO’S, σε άσκηση δικαιώματος αγοράς επιπλέον ποσοστού που προβλεπόταν από την αρχική συμφωνία. Η ενίσχυση της συνεργασίας αντανακλά τη σταθερή εμπιστοσύνη ενός μεγάλου ομίλου στο όραμα του brand, το αναπτυξιακό του μοντέλο και τη δυναμική που έχει χτίσει στην αγορά.

H MAILO’s και οι στρατηγικές συνεργασίες

Η ΜΑΙLO’S, με ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Νίκο Μουτσουρούφη, μετρά ήδη 42 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ 10 νέα σημεία βρίσκονται σε φάση υλοποίησης. Η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακό ρυθμό, έχοντας ήδη ‘’κλειδώσει’’ στρατηγικές συνεργασίες για την επέκτασή της στο εξωτερικό, με την 3η κατά σειρά χώρα να ξεκινάει στα μέσα της χρονιάς.

Η σύμπραξη με τη VG Holding, της οποίας πλειοψηφικός μέτοχος είναι ο Βλάσσης Γεωργάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Γρηγόρης Α.Β.Ε.Ε., ενισχύει τη δυνατότητα της ΜΑΙLO’S να αξιοποιήσει τεχνογνωσία, υποδομές και συνέργειες που επιταχύνουν την ανάπτυξή της σε μεγαλύτερη κλίμακα και ενισχύουν την αποδοτικότητα σε όλα τα επίπεδα.

Όπως σημειώνεται και από στελέχη των δύο πλευρών, πρόκειται για μια σχέση που βασίζεται σε κοινές αξίες, μακροπρόθεσμο ορίζοντα και πίστη στη δυναμική που μπορεί να έχουν αγαπημένα ελληνικά brands στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Πώς ξεκίνησαν τα Mailo’s και η έμπνευση

Όλα ξεκίνησαν το 2015, όταν ο ιδρυτής και managing director της Mailo’s The Pasta Project, Νίκος Μουτσουρούφης, με εμπειρία στο χώρο της μαγειρικής από την ηλικία των 16 χρονών, είχε ένα όραμα που θα άλλαζε το χάρτη της εστίασης.

Ο Νίκος εργάστηκε πάνω στη στρατηγική και την εταιρική ταυτότητα του Project, αντλώντας έμπνευση στον αγαπημένο του σκύλο Mailo, και έχτισε το brand της εταιρείας.

Το 2019 δημιουργείται το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι και έκτοτε η επιτυχία σημειώνει εκθετική άνοδο

Έτσι, δημιουργείται το 2019 το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι και έκτοτε η επιτυχία σημειώνει εκθετική άνοδο.

Τρία χρόνια αργότερα, το 2022, ο τζίρος ξεπερνά τα 11 εκατ. ευρώ, με εκτιμήσεις να προβλέπουν υπερδιπλασιασμό του τζίρου για το 2023. Αυτή η ανάπτυξη καταστημάτων γίνεται κυρίως μέσω του μοντέλου franchising.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικές εξαγωγές: Τα 2+1 «όπλα» για να αποφύγουν τους δασμούς Τραμπ – Ο ρόλος της ομογένειας
Επιχειρήσεις |

Τα 2+1 «όπλα» των εξαγωγέων για να αποφύγουν τους δασμούς – Tρέχουν για το παράθυρο των 90 ημερών

Με δυο ισχυρά επιχειρήματα και ένα κρυφό άσσος οι ελληνικές εξαγωγές επιχειρούν να αποφύγουν τους δασμούς – Οι κινήσεις στο προσκήνιο και στο… παρασκήνιο