Από τη μια η ενίσχυση των μεγαλων brands -όπως η Zara- και από την άλλη η είσοδος νέων παικτών στην ελληνική αγορά -όπως η Jimmy Choo από τον όμιλο Φάις και η ισπανική Miramira- δείχνει την αναδιάταξη της σκακιέρας και την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος παρά το διεθνές εκρητκικό κλίμα.

Η επιστροφή του Μινιόν

Πολλά είχαν ακουστεί για την ανακαίνιση του εμβληματικού Μινιόν και την επαναλειτουργία του καθώς καλώς κρατούσε η φημολογία για τα σχέδια μέχρι την υλοποίηση του πλάνου από την Dimand και την επιστροφή του πολυκαταστήματος στον αθηναϊκό χάρτη.

Το ποδαρικό που έκανε η Zara χθες, 10 Απριλίου, στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου του Μινιόν, με τη νοσταλγική αναφορά σε δύο εμβληματικά λογότυπα, φαίνεται πως κέρδισε το στοίχημα μετατοπίζοντας και από την πρώτη ημέρα το εμπορικό ενδιαφέρον από τις κλασικές πιάστες σε μια ανερχόμενη γειτονιά, που συνορεύει με τον πόλο της Ομόνοιας και των ξενοδοχείων.

Το ακίνητο του Μινιόν, συνολικής επιφανείας 18.580 τ.μ., αποτελείται από τα κτήρια Α και ΒΓΔΕ επί των οδών Πατησίων, Σατωβριάνδου, Δώρου και Βερανζέρου. Οι γραφειακοί χώροι εμβαδού 7.700 τ.μ. καταλαμβάνουν τους υψηλότερους ορόφους των κτιρίων ΒΓΔΕ του Μινιόν, από τον 3ο έως τον 7ο -όπου και έχει μισθώσει γραφεία η ΔΕΗ-, ενώ στο κτίριο Α, στη συμβολή των πεζοδρόμων Σατωβριάνδου και Δώρου, σε δεύτερο χρόνο θα αναπτυχθεί το οικιστικό project με τη δημιουργία 36-40 διαμερισμάτων εμβαδού κυρίως 65-90 τ.μ., ενώ θα διαμορφωθούν και τέσσερα μεγαλύτερα ακίνητα των 120 τ.μ.

Μιλώντας εξάλλου κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών πριν από λίγες ημέρες, ο επικεφαλής της Dimand, επισήμανε την στενή σχέση που υπάρχει με τη Zara, την οποία και περίμεναν όλοι ώστε να ανοίξει και επισήμως τις πόρτες του το ανακαινισμένο Μινιόν. Zara Μινιόν Miramira

Ο ρόλος της Zara

Τη σφραγίδα της στο φιλόδοξο αυτό έργο, έβαλε η ισπανική Inditex, που μέσα από το σήμα-ναυαρχίδα της, Zara, αποφάσισε να προχωρήσει στη δημιουργία ενός νέου giga καταστήματος, του Zara Minion, συνολικής επιφάνειας 6.000 τ.μ., που αναπτύσσεται σε 4 επίπεδα (υπόγειο, ισόγειο, 1ος και 2ος όροφος).

Σε αντίθεση με το Zara flagship store στον Πύργο του Πειραιά δεν διαθέτει τμήμα με είδη σπιτιού, αλλά επικεντρώνεται αποκλειστικά σε ανδρικά, γυναικεία και παιδικά ρούχα και αξεσουάρ, λανσάροντας μέσα απ’ αυτό το διεθνές concept που προωθείται ήδη στο εξωτερικό.

Το κατάστημα έχει σχεδιαστεί με χρήση τεχνολογιών που υποστηρίζουν τη σύνδεση του φυσικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Περιλαμβάνει αυτόνομο σταθμό παραλαβής online παραγγελιών, καθώς και ειδικά ταμεία για επιστροφές και αυτοματοποιημένες ζώνες πληρωμής, με παρουσία προσωπικού για καθοδήγηση. Υπάρχει επίσης σταθμός για την επεξεργασία επιστροφών ηλεκτρονικών αγορών. Zara Μινιόν Miramira

Η ITX Ελλάς, η θυγατρική του ισπανικού κολοσσού μόδας στην ελληνική αγορά, μίσθωσε και γραφειακές εγκαταστάσεις στον 3ο και στον 4ο όροφο, δημιουργώντας εκεί το νέο της «στρατηγείο», σε ελάχιστη απόσταση από τα HQ που διατηρούσε μέχρι πρότινος στην Σταδίου 59.

Όπως έχει αποκαλύψει και ο αντιπρόεδρος της ITX Ελλάς, Ηλίας Μάλαμας, ο άνθρωπος που «τρέχει» την ισπανική θυγατρική εδώ και τρεις δεκαετίες στην Ελλάδα, η Zara στη νέα της τοποθέτηση στο Μινιόν, ουσιαστικά λανσάρει το μετασχηματισμένο της concept: από 400 μέχρι 1.200 τ.μ. που συνήθιζαν να έχουν τα καταστήματά της, πάει σε πάνω από 6.000 τ.μ., εγκαινιάζει δηλαδή μεγάλα μαγαζιά, προχωρώντας και σε αλλαγές στο design. Zara Μινιόν Miramira

Η άφιξη της Miramira από την Ισπανία

Την εμπιστοσύνη της στην ελληνική αγορά επιβεβαίωσε και η ισπανική Miramira που κάνει το ντεμπούτο της με το πρώτο της κατάστημα το Γαλάτσι, μετά την συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την μητρική του brand Pink Woman, Intrafshion της DKM8-Capital.

Ο όμιλος συμφερόντων Δημήτρη Ματεμτζή, μετά την ίδρυση της θυγατρικής Intraccessories Group S.A., προχώρησε στην αποκλειστική αντιπροσώπευση της Miramira στην Ελλάδα, με κύριο άξονα την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής, το πρώτο από τα οποία αναμένεται να εγκαινιαστεί πριν το Πάσχα.

Η Miramira είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα ισπανικά brands στον χώρο των κοσμημάτων και αξεσουάρ μόδας, δίνοντας έμφαση σε προϊόντα από ανοξείδωτο ατσάλι, με πολυτέλεια και σύγχρονη αισθητική.

Με τη συγκεκριμένη προσθήκη, δημιουργείται ένας νέος πόλος στο retail, που εστιάζει στην ένδυση με τα 115 σημεία Pink Woman σε όλη την Ελλάδα, στην ανάπτυξη του δικτύου των brands Terranova και Calliope του ιταλικού Ομίλου ένδυσης Teddy, που συμπληρώνονται με την έλευση των αξεσουάρ της ισπανικής Miramira.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικές εξαγωγές: Τα 2+1 «όπλα» για να αποφύγουν τους δασμούς Τραμπ – Ο ρόλος της ομογένειας
Επιχειρήσεις |

Τα 2+1 «όπλα» των εξαγωγέων για να αποφύγουν τους δασμούς – Tρέχουν για το παράθυρο των 90 ημερών

Με δυο ισχυρά επιχειρήματα και ένα κρυφό άσσος οι ελληνικές εξαγωγές επιχειρούν να αποφύγουν τους δασμούς – Οι κινήσεις στο προσκήνιο και στο… παρασκήνιο

Motor Oil: Πατάει το «κουμπί» με ΔΕΗ για επένδυση 900 εκατ. ευρώ στα φωτοβολταϊκά 1,6 GW της Unagi
Επιχειρήσεις |

Η Motor Oil με τη ΔΕΗ πατάνε το «κουμπί» για επενδύσεις 900 εκατ. σε φωτοβολταϊκά

Ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil μιλώντας στους αναλυτές έκανε γνωστή τη λήψη της επενδυτικής απόφασης για τα φωτοβολταϊκά της Unagi στα οποία ο Όμιλος κατέχει το 51% και η ΔΕΗ το 49%