Το Netflix στοχεύει να επιτύχει κεφαλαιοποίηση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και να διπλασιάσει τα έσοδά του έως το 2030, φιλόδοξοι στόχοι που δείχνουν το αυξανόμενο βάρος του ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος streamer.

Τα στελέχη ήταν αισιόδοξα για τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας στην ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής ανασκόπησης του streamer τον περασμένο μήνα, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες στη Wall Street για την οικονομία και την αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής. Μοιράστηκαν με τα ανώτερα στελέχη φιλόδοξους στόχους για έσοδα, πωλήσεις από διαφημίσεις και λειτουργικά έσοδα έως το 2030, σύμφωνα με τα άτομα που μίλησαν με την Wall Street Journal.

Το Netflix, το οποίο φιλοξενεί εκπομπές όπως το «Adolescence» και το «Black Mirror», στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα από 39 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι και να κερδίσει περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις διαφημίσεων έως το 2030, σύμφωνα με άτομα που παρακολούθησαν τη συνάντηση. Το Netflix δεν αποκαλύπτει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις, αλλά η ερευνητική εταιρεία eMarketer εκτιμά ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ για τον γίγαντα ροής θα ξεπεράσουν τα 2,15 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

Τα στελέχη έχουν επίσης στόχο να τριπλασιάσουν τα λειτουργικά έσοδα του Netflix έως το 2030 από 10 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με μια πηγή της WSJ.

Η εταιρεία, το οποίο επί του παρόντος έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς σχεδόν 400 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει ενισχύσει την περιουσία του τα τελευταία χρόνια περιορίζοντας την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, αυξάνοντας προσεκτικά τις τιμές και ξεκινώντας μια διαφημιστική επιχείρηση. Ενώ οι αντίπαλοι παλεύουν με προβληματικές καλωδιακές επιχειρήσεις και εργάζονται για να αναπτύξουν τις υπηρεσίες απευθείας προς τους καταναλωτές, το Netflix έχει εδραιώσει το προβάδισμά του. Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από 50% τους τελευταίους 12 μήνες.

Netflix

Ο μεγαλύτερος streamer

Η εταιρεία, η οποία είχε 301,63 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στο τέλος του περασμένου έτους, θέλει να τελειώσει το 2030 με περίπου 410 εκατομμύρια, είπε η συγκεκριμένη πηγή.

Το τελευταίο τρίμηνο -η τελευταία περίοδος κατά την οποία το Netflix σχεδιάζει να αποκαλύψει καθαρούς νέους συνδρομητές- πρόσθεσε 18,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η προσέλκυση νέων πελατών στην καίρια αγορά των Η.Π.Α., είναι κορυφαία ανάγκη στα διεθνή σχέδια ανάπτυξης των streamers.

Τα στελέχη του Netflix είπαν στο προσωπικό ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην αύξηση των συνδρομητών στο εξωτερικό, ιδιαίτερα σε αγορές με υψηλή ευρυζωνική διείσδυση όπως η Ινδία και η Βραζιλία.

Ενώ το Netflix έχει μέχρι στιγμής απομονωθεί από τη χειρότερη αναταραχή της αγοράς που σχετίζεται με τους δασμούς του Προέδρου Τραμπ, η περαιτέρω αστάθεια της αγοράς θα μπορούσε να περιπλέξει τις αναπτυξιακές του φιλοδοξίες. Οι διαφημιστές προετοιμάζονται για σημαντική ύφεση λόγω των δασμών, που θα μπορούσαν να ρίξουν την οικονομία των ΗΠΑ σε ύφεση και να προκαλέσουν βουτιά στις διαφημιστικές δαπάνες.

Τα στελέχη στη συνάντηση του Netflix τον Μάρτιο -πριν ο Τραμπ αποκαλύψει τους απότομους δασμούς- αναγνώρισαν την πιθανότητα ύφεσης στις ΗΠΑ. Ωστόσο, είπαν ότι το streaming θα μπορούσε να επηρεαστεί λιγότερο εάν οι άνθρωποι μένουν σπίτι για να παρακολουθήσουν εκπομπές και ταινίες, αντί να πηγαίνουν στους κινηματογράφους ή έξω για δείπνο.

Αύξηση διαφημίσεων

Το επίπεδο συνδρομών που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της εταιρείας, το οποίο κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2022, ξεκίνησε αργά, αλλά έχει αποκτήσει δυναμική τον τελευταίο καιρό. Περίπου το 43% των εγγραφών πελατών στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο ήταν για το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, σε σύγκριση με το 40% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τη συνδρομητική εταιρεία ερευνών Antenna.

Παρόλο που η διαφημιστική επιχείρηση του Netflix είναι ακόμα στα σπάργανα, ο αναλυτής της MoffettNathanson, Ρόμπερτ Φίσμαν, δήλωσε πρόσφατα σε ένα σημείωμα προς τους επενδυτές ότι «αρχίζει να αποκτά κλίμακα», κάτι που θα πρέπει να ξεκλειδώσει μια νέα δίοδο ανάπτυξης στην επιχείρηση. Το Netflix αναμένεται να αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τη Microsoft, τον αρχικό της συνεργάτη, με τη δική του τεχνολογία διαφημίσεων στις ΗΠΑ αυτόν τον μήνα.

Το Netflix προσέλκυσε επιτυχώς επωνυμίες με την προσθήκη ζωντανών αθλημάτων και επωφελήθηκε από τη μείωση των ποσοστών διαφημίσεών του πέρυσι, φέρνοντας τα ποσοστά πιο κοντά σε άλλες υπηρεσίες ροής, είπαν οι αγοραστές διαφημίσεων.

Το Netflix, μαζί με τους ανταγωνιστές ροής και τα τηλεοπτικά δίκτυά του, προετοιμάζονται για την ετήσια σεζόν πωλήσεων διαφημίσεων που ξεκινά σοβαρά τον επόμενο μήνα. Το Netflix αναμένεται να πραγματοποιήσει μια λαμπερή παρουσίαση για τους διαφημιστές στο Perelman Performing Arts Center στη Νέα Υόρκη στις 14 Μαΐου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
ΗΠΑ: Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω τις βιομηχανίες – Οι προειδοποιήσεις των αμερικανών επιχειρηματιών
Διεθνή |

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες

Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς