
Την πρώτη θέση στην αγορά ένδυσης και υπόδησης κατέλαβε η Nike, ενώ οι δαπάνες για την ομορφιά έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Piper Sandler.
Η Nike στην κορυφή
Η Nike εξακολουθεί να είναι η κορυφαία μάρκα ένδυσης για τους εφήβους ανώτερου εισοδήματος, σε όλα τα είδη ένδυσης και υπόδησης. Η Amazon παραμένει ο κορυφαίος ιστότοπος αγορών, όπως φάνηκε και στην έρευνα του περασμένου φθινοπώρου.
Μετά τη Nike, οι έφηβοι προτιμούν επίσης τη Hollister και στη συνέχεια την American Eagle ως μάρκες ένδυσης.
Για τα υποδήματα, σχεδόν οι μισοί από όλους τους εφήβους επέλεξαν τη Nike ως την αγαπημένη τους μάρκα, ακολουθούμενη από την Adidas και την Ugg.
Η Nike παρέμεινε η κορυφαία μάρκα, ακόμη και όταν οι πωλήσεις υποδημάτων της έμφανίζονται μειωμένες.
Η μάχη Ugg – Lululemon
Ανάμεσα στις εκπλήξεις που έκρυβε η πρόσφατη έκθεση, ξεχωρίζει η μάχη Ugg και Lululemon, με την πρώτη να εκθρονίζει τη δεύτερη ως κορυφαία μάρκα μόδας για τις έφηβες με υψηλά εισοδήματα, που κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αγαπημένες μάρκες από την άνοιξη του 2018.
Μέχρι την επανεμφάνιση της Ugg, η Lululemon βρισκόταν για έξι χρόνια στην κορυφή της λίστας με τις αγαπημένες μάρκες μόδας των εφήβων. Η μάρκα αθλητικής αναψυχής συνεχίζει να ανοίγει φυσικά καταστήματα, καθώς στοχεύει στην ανάπτυξη.
Οι έφηβοι συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση στα 2.388 δολάρια, σύμφωνα με την έρευνα. Οι δαπάνες για ομορφιά αυξήθηκαν επίσης και έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο κατά τη διάρκεια της έρευνας της άνοιξης του 2025, στα 374 δολάρια.
Σε άνοδο η ομορφιά
Οι νεότερες γενιές προτιμούν να ψωνίζουν για ομορφιά από κοντά και οι αγορές σε καταστήματα οδηγούν σε περισσότερες δαπάνες, σύμφωνα και με στοιχεία της Adyen και το Retail Dive.
Σύμφωνα με την 49η εξαμηνιαία έρευνα «Taking Stock with Teens» της Piper Sandler, στην οποία συμμετείχαν 6.455 έφηβοι σε παναμερικανικό επίπεδο, η E.l.f. Cosmetics παραμένει η Νο 1 μάρκα ομορφιάς για τους εφήβους, ακολουθούμενη από την Rare Beauty και την Maybelline.
Η Sephora παραμένει ο κορυφαίος προορισμός ομορφιάς, μπροστά από την Ulta και την Bath & Body Works, η οποία κατατάσσεται στην πρώτη 10άδα για πρώτη φορά επίσης από το 2018.
Κυριαρχία για το TikTok
Για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχεδόν οι μισοί από τους εφήβους επιλέγουν το TikTok ως την κορυφαία τους πλατφόρμα. Μια πρόσφατη έκθεση της Fiver διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους πελάτες της Gen Z στις ΗΠΑ ψώνισαν από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok για την πρόσφατη περίοδο διακοπών.
Το Instagram και το Snapchat συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα των αγαπημένων εφαρμογών των εφήβων, σύμφωνα με την Piper Sandler.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς