
Δικαστήριο στο Τορίνο της Ιταλίας αποδέχθηκε ομαδική αγωγή κατά της Stellantis σχετικά με πιθανούς ελαττωματικούς αερόσακους που κατασκευάζονται από την ιαπωνική εταιρεία συστημάτων αυτοκινήτων Takata, όπως ανέφερε το Reuters επικαλούμενο τους διάδικους.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων που επηρεάζονται έχουν 150 ημέρες για να συμμετάσχουν στην ομαδική αγωγή, ανέφεραν οι δύο ομάδες καταναλωτών Codacons και Altroconsumo σε δύο ξεχωριστές ανακοινώσεις. Πρόσθεσαν ότι η δίκη για την υπόθεση αναβλήθηκε για τις 21 Νοεμβρίου.
Αντίστοιχες νομικές αγωγές κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ήδη κινηθεί στη Γαλλία.
Η Stellantis σχολίασε την απόφαση του δικαστηρίου, λέγοντας σε ανακοίνωσή ότι εργάζεται «ακούραστα» για την εκστρατεία ανάκλησης και ότι διατηρεί «το δικαίωμα να εξετάσει κάθε κατάλληλη πρωτοβουλία στο πλαίσιο της εν εξελίξει διαδικασίας».
Σημειωτέον ότι η απόφαση «αφορά μόνο το παραδεκτό της ομαδικής αγωγής και ούτε την υποτιθέμενη ευθύνη του (Στελλάντη) ούτε τις αιτηθείσες αποζημιώσεις, η εκτίμηση των οποίων αναβάλλεται σε μεταγενέστερο στάδιο της διαδικασίας».

Οι αερόσακοι αορούν εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα της Stellantis
Η ένωση Codacons, η οποία υπέβαλε το αίτημα ομαδικής αγωγής για λογαριασμό και άλλων ομάδων καταναλωτών, είπε ότι η αιτούμενη αποζημίωση μπορεί να ανέλθει σε έως και 285 εκατομμύρια ευρώ.
Η Stellantis ξεκίνησε πέρυσι μια τεράστια εκστρατεία ανάκλησης “Stop Drive” για αερόσακους Takata που επηρεάζει εκατοντάδες χιλιάδες μοντέλα Citroen και DS που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019 και βρίσκονται σε 24 διαφορετικές χώρες στη Νότια Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Αυτοί οι αερόσακοι μπορεί να προκαλέσουν σοβαρούς τραυματισμούς ή θάνατο, επειδή οι χημικές ουσίες που περιέχουν μπορεί να αλλοιωθούν σε ζεστές και υγρές καιρικές συνθήκες, προκαλώντας την ανάπτυξη τους με υπερβολική δύναμη, σύμφωνα με τη δήλωση ανάκλησης της εταιρείας.
Η Takata Group υπέβαλε αίτηση πτώχευσης το 2017.
Η Stellantis δημιουργήθηκε στις αρχές του 2021 μέσω της συγχώνευσης της γαλλικής κατασκευάστριας Peugeot και Citroen PSA και του ιταλοαμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler. Οι άλλες μάρκες της περιλαμβάνουν Jeep και Alfa Romeo.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς