Όταν ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Λάντον παρουσίασε το νέο του θρίλερ, «Drop», πριν από την πρεμιέρα του στο Κινεζικό Θέατρο στο Walk of Fame του Χόλιγουντ, είχε μια προειδοποίηση για το κατάμεστο αμφιθέατρο.

«Είναι πραγματικά δύσκολο εκεί έξω για μια πρωτότυπη ταινία», είπε, προτρέποντας όλους όσους άρεσε η κυκλοφορία της Universal Pictures να «το βροντοφωνάξουν από τις στέγες» και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το «Drop» άνοιξε αυτό το Σαββατοκύριακο με εκτιμώμενα 7,5 εκατομμύρια δολάρια στην εγχώρια αγορά, μια από τις δύο νέες ταινίες που βασίζονται σε φρέσκες ιδέες που έβγαλαν στο box office. Το άλλο ήταν το «The Amateur» της Disney, ένα κατασκοπευτικό θρίλερ προσαρμοσμένο από ένα ελάχιστα γνωστό βιβλίο του 1981, το οποίο άνοιξε στα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Μετά από χρόνια παραπόνων από θεατές και γνώστες του Χόλιγουντ σχετικά με το φαινομενικά ασταμάτητα μπαράζ συνέχειών, spin off και διασκευών κόμικς και παιχνιδιών, η κινηματογραφική βιομηχανία έβαλε περισσότερα στοιχήματα σε πρωτότυπες ιδέες. Χόλιγουντ

Άσχημα αποτελέσματα

Σχεδόν κάθε ταινία που κυκλοφόρησε ένα μεγάλο στούντιο τον περασμένο χρόνο βασισμένη σε ένα πρωτότυπο σενάριο ή ένα ελάχιστα γνωστό βιβλίο ήταν μια απογοήτευση στο box office. Πριν από αυτό το Σαββατοκύριακο, οι αποτυχίες ήταν τα «Mickey 17» και «The Alto Knights» της Warner Bros. Discovery, το «Novocaine» της Paramount, το «Fly Me to the Moon» της Apple, το «Red One» της Amazon και τα ανεξάρτητα χρηματοδοτούμενα «Horizon: An American Saga Chapter 1» και «Mega».

Ο Τζέισον Μπλουμ, ο οποίος παρήγαγε το «Drop» και έχτισε την εταιρεία του Blumhouse σε μεγάλο βαθμό σε πρωτότυπα franchise τρόμου, είπε ότι η προτίμηση του κοινού για γνωστά θέματα έχει κάνει πιο δύσκολη την κυκλοφορία πρωτότυπων ταινιών στους κινηματογράφους, «αν και εκεί βρίσκονται ακόμα μερικές από τις πιο συναρπαστικές και επικίνδυνες αφηγήσεις».

Ανάγκη για διαφήμιση

Το να πηγαίνουν οι άνθρωποι πιο συχνά στους κινηματογράφους αποτελεί προτεραιότητα για μια κινηματογραφική βιομηχανία που εξακολουθεί να ανακάμπτει από την πανδημία. Τα έσοδα από τα ταμεία τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους στις ΗΠΑ και τον Καναδά ήταν τα χαμηλότερα ποτέ, εξαιρουμένης της πανδημίας, από το 1996.

Στο συνέδριο της βιομηχανίας CinemaCon στις αρχές Απριλίου, οι ιδιοκτήτες κινηματογράφων δήλωσαν ότι καλωσορίζουν περισσότερες πρωτότυπες ταινίες, αλλά μόνο εάν υποστηρίζονται από ισχυρές διαφημιστικές καμπάνιες. Το να δημιουργείς σούσουρο για μια νέα ταινία σε ένα περιβάλλον πολυμέσων που χωρίζεται μεταξύ YouTube, TikTok, streaming και αθλητικών είναι δύσκολο, ειδικά όταν πρόκειται για άγνωστο τίτλο.

«Ανοίγουμε ταινίες που έχουν σχεδόν μηδενική ευαισθητοποίηση», είπε στην Wall Street Journal ο Μπιλ Μπάρστοου, πρόεδρος των Main Street Theatres, μιας μικρής αλυσίδας με έδρα τη Νεμπράσκα.

Πολλοί καταναλωτές είναι ικανοποιημένοι να περιμένουν έως ότου μια πρωτότυπη ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο διαδίκτυο λίγες εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της στους κινηματογράφους ή για ροή σε μια υπηρεσία όπως το Netflix σε λίγους μήνες.

Το μιμίδιο chicken jockey

Από την ταινία Minecraft

«Δημιουργία νέων franchise»

Οι μόνες ταινίες που πετυχαίνουν στο τρέχον περιβάλλον είναι αυτές με ενσωματωμένο κοινό, όπως το “A Minecraft Movie”, το οποίο κυκλοφόρησε στις αρχές Απριλίου και έχει κάνει εισπρακτικό πάταγο. Και αυτές τις μέρες, ακόμη και τα franchise μπορεί να απέχουν πολύ από το σίγουρο. Οι μακροχρόνιες σειρές όπως οι υπερήρωες της Marvel και της DC και τα ριμέικ σε ζωντανή δράση κλασικών κινουμένων σχεδίων της Disney δείχνουν την ηλικία τους και αποδεικνύονται αναξιόπιστα στο box office.

Τα στούντιο λένε ότι έχουν ελάχιστη επιλογή από το να κάνουν πιο πρωτότυπες ταινίες που ελπίζουν ότι θα μειώσουν τις πιθανότητες.

«Η αφήγηση πρωτότυπων ιστοριών και η ανάληψη κινδύνων είναι ο μόνος δρόμος για τη δημιουργία νέων παγκόσμιων franchise», δήλωσε στο CinemaCon ο Μπιλ Νταμάσκε, επικεφαλής κινουμένων σχεδίων της Warner Bros.

Μέρος της αύξησης στις κυκλοφορίες πρωτότυπων ταινιών αποδίδεται στην Amazon και την Apple, οι οποίες χτίζουν κινηματογραφικές επιχειρήσεις με λίγα καθιερωμένα franchise. Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα σε μια πρωτότυπη ταινία από οποιαδήποτε εταιρεία φέτος είναι το «F1» της Apple, που θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ ως πιλότο αγώνων.

Η Amazon παρουσίασε 11 επερχόμενες ταινίες στους εκθέτες του CinemaCon, εκ των οποίων οι έξι ήταν πρωτότυπες. Μεταξύ των παραδοσιακών στούντιο, η Warner Bros παίρνει τα περισσότερα ρίσκα για τα πρωτότυπα, με ταινίες μεγάλων budget από τους σκηνοθέτες Πολ Τόμας Άντερσον και Μάγκι Γκιλενχάαλ.

Η επόμενη πρωτότυπη κυκλοφορία του Χόλιγουντ έρχεται την Παρασκευή με την ταινία “Sinners” της Warner, μια ταινία τρόμου με πρωταγωνιστή τον Μάικλ Τζόρνταν. Τον επόμενο μήνα, ακόμη και η Marvel, η έδρα των μεγαλύτερων franchise του Χόλιγουντ, θα παίξει με το “Thunderbolts”, για μια σούπερ ομάδα άγνωστη σε όλους εκτός από τους πιο αφοσιωμένους αναγνώστες κόμικς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tέχνη και Ζωή
Εθνικό Γεωλογικό Μουσείο: «Θησαυροφυλάκιο» για τον ορυκτό πλούτο της χώρας από την ΕΑΓΜΕ
Plus |

Εθνικό Γεωλογικό Μουσείο: «Θησαυροφυλάκιο» για τον ορυκτό πλούτο της χώρας από την ΕΑΓΜΕ

Η Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) δημιούργησε ένα νέο μουσείο, με σκοπό την προστασία, τη διαφύλαξη, την οργάνωση και την προβολή του ορυκτού πλούτου και της γεωλογικής ιστορίας της χώρας μας