Πωλήσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ προβλέπεται να εμφανίσει η ΚΡΙ – ΚΡΙ, σύμφωνα με όσα δήλωσε χθες ο CFO της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης για την παρουσία των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία δημοσίευσε προχθές τα οικονομικά της αποτελέσματα, παρουσιάζοντας αυξημένο τζίρο που έφθασε τα 256,40 εκατ. ευρώ, έναντι 216,33 εκατ. ευρώ το 2023.

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Πρόβλεψη πωλήσεων 300 εκατ. ευρώ για το 2025

Η πρόβλεψη των πωλήσεων για το 2025 είναι 300 εκατ. ευρώ, με τα μέχρι τώρα στοιχεία να στηρίζουν αυτή την πρόβλεψη, όπως είπε ο κ. Σαρμαδάκης.

Το περιθώριο EBIT αναμένεται μεταξύ 14-15% και το CapEx προβλέπεται μεταξύ 21 -25 εκατ. ευρώ.

Προβληματισμός για τους δασμούς

Ο κ. Σαρμαδάκης εξήγησε ότι υπάρχει ανησυχία για πιθανά αντίποινα στην ΕΕ και αναφέρθηκε στα εισαγόμενα προϊόντα, λέγοντας ότι αν εάν οι δασμοί επιβληθούν σε προϊόντα όπως η σόγια και το καλαμπόκι, που αποτελούν ζωική τροφή, τότε θα αυξηθεί και το κόστος παραγωγής του γάλακτος.

Και πρόσθεσε ότι η εταιρεία παρακολουθεί το ζήτημα των δασμών.

Εξέλιξη στις υπάρχουσες αγορές

Σε ερώτηση για το αν η ΚΡΙ-ΚΡΙ σκέφτεται να επεκταθεί σε νέες αγορές, ο κ. Σαρμαδάκης είπε ότι η εταιρεία έχει ισχυρή παρουσία σε πολλές χώρες της Ευρώπης και ο στόχος είναι να εξελιχθούν αυτές οι αγορές, χωρίς όμως να αποκλείει και νέες αγορές, αν αλλάξουν τα δεδομένα.

Οι εξαγωγές γιαουρτιού

Ο κ. Σαρμαδάκης είπε ότι σημειώνεται ισχυρή ανάπτυξη σε μεγάλες αγορές, όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (+43%) και η Ιταλία (+17%) ενώ αναφερόμενος στη Γαλλία «ότι είναι μια χώρα που έχει δυναμική και «αυτή τη χρονιά θα προσπαθήσουμε να επεκτείνουμε το brand».

Οι εξαγωγές γιαουρτιού αντιπροσωπεύουν πλέον το 63%  των συνολικών πωλήσεων του γιαουρτιού.

Η ελληνική αγορά γιαουρτιού

Οι πωλήσεις γιαουρτιού στην Ελλάδα παρέμειναν σχεδόν σταθερές, καθώς ανήλθαν το 2024 σε 75,9 εκατ. ευρώ, έναντι 76 εκατ. ευρώ το 2023 ενώ οι όγκοι των πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 4,5%.

Οι μειώσεις των τιμών είχαν ως στόχο την υποστήριξη της εγχώριας κατανάλωσης

Το παγωτό στην ελληνική αγορά

Οι πωλήσεις του παγωτού στην Ελλάδα ανήλθαν το 2024 σε 36,7 εκατ. ευρώ έναντι 32, 3 εκατ. ευρώ το 2023, μια αύξηση που αντιστοιχεί σε 13,4%.

Η εταιρεία έχει επεκτείνει το δίκτυο των πωλήσεών της και έχει επιτυχώς αναπροσαρμόσει τις τιμές

Η αγορά του frozen yogurt στις ΗΠΑ

Το frozen yogurt λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2024. Σήμερα, το εν λόγω προϊόν υπάρχει σε 250 καταστήματα.

«Ο στόχος μας είναι τα 300 καταστήματα, αλλά έχουμε μείνει λίγο πίσω σε αυτό», εξήγησε ο κ. Σαρμαδάκης.

Για τους δασμούς είπε ότι αποτελούν ρίσκο, καθώς μπορούν να υπονομεύσουν την ανάπτυξη, ενώ είπε ακόμα ότι η εταιρεία συζητά με έναν μεγάλο λιανέμπορο για το frozen yogurt ιδιωτικής ετικέτας, ξεκινώντας από το 2026.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις