Οι εισαγωγείς των ΗΠΑ ενημερώνονται για την αύξηση των ακυρώσεων δρομολογίων των φορτηγών πλοίων από την Κίνα, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να εξισορροπήσουν την υποχώρηση των παραγγελιών που προκύπτει από τους δασμούς του προέδρου Τραμπ και την κλιμάκωση των εντάσεων στον εμπορικό πόλεμο, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC.

Συνολικά 80 κενά ή ακυρωμένα δρομολόγια από την Κίνα έχουν καταγραφεί από την εταιρεία εμπορευματικών μεταφορών HLS Group. Σε πρόσφατο σημείωμά της προς τους πελάτες της ανέφερε ότι με τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ να οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση της ζήτησης, οι μεταφορείς έχουν αρχίσει να αναστέλλουν ή να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες υπερατλαντικού εμπορίου.

Η μεγάλη συμμαχία θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών ONE «ανέστειλε μέχρι νεωτέρας» ένα δρομολόγιο που σχεδίαζε προηγουμένως να επαναφέρει τον Μάιο, το οποίο θα περιελάμβανε τα λιμάνια Qingdao, Ningbo, Shanghai, Pusan, Vancouver και Tacoma. Εν τω μεταξύ, ένα υπάρχον δρομολόγιο προγραμματίζεται να ακυρωθεί, το οποίο περιλάμβανε την προσέγγιση του λιμανιού στο Γουίλμινγκτον της Βόρειας Καρολίνας.

Ο αντίκτυπος

Ο αντίκτυπος της μειωμένης κυκλοφορίας εμπορευματοκιβωτίων προς τη Βόρεια Αμερική θα είναι σημαντικός για πολλούς κρίκους της οικονομίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των λιμένων και των εταιρειών εφοδιαστικής που διακινούν τα εμπορεύματα. Εάν κάθε πλοίο μετέφερε 8.000 έως 10.000 TEU (μονάδες ισοδύναμου μεγέθους είκοσι ποδιών), αυτό θα ισοδυναμούσε με μείωση της εμπορευματικής κίνησης κατά 640.000-800.000 εμπορευματοκιβώτια και θα οδηγούσε σε μειωμένες δραστηριότητες γερανών στα λιμάνια, σε χαμηλότερα τέλη που θα μπορούσαν να εισπραχθούν και σε μείωση των παραλαβών εμπορευματοκιβωτίων και των μεταφορών με φορτηγά, σιδηροδρομικές γραμμές και σε αποθήκες για αποθήκευση.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου προειδοποίησε την Τετάρτη ότι οι προοπτικές του παγκόσμιου εμπορίου έχουν «επιδεινωθεί απότομα» μετά το σχέδιο δασμών του Τραμπ. Οι μετοχές της JB Hunt έφθασαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2020 μετά τα σχόλια κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για τα κέρδη της εταιρείας μεταφορών φορτηγών σχετικά με την αβεβαιότητα από τους δασμούς.

«Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο σημαντική θα είναι αυτή η πτώση των παραγγελιών στα δρομολόγια των πλοίων», δήλωσε ο Alan Murphy, διευθύνων σύμβουλος της Sea-Intelligence. “Δεν υπάρχουν μοντέλα για να το προεκτείνουμε αυτό.

Η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου το 30% του συνόλου των αμερικανικών εισαγωγών εμπορευματοκιβωτίων (από 37% το 2018), αλλά αντιπροσωπεύει περίπου το 54% του συνόλου των αμερικανικών εισαγωγών εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία (από 67% το 2018).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία